eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Przebudowa ul. Przemysłowej w Knurowie wraz z budową sieci wodociągowej



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Przemysłowej w Knurowie wraz z budową sieci wodociągowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235-10-17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276575519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-194

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 33-00-167

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwik@knurow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.knurow.com.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Przemysłowej w Knurowie wraz z budową sieci wodociągowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f63d4de-9eb8-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003907/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ul. Przemysłowej w Knurowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079221/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6488756,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Przemysłowej w Knurowie wraz z budową sieci wodociągowej w podziale na dwa zadania: Zadanie Nr 1 - „Przebudowa ul. Przemysłowej w Knurowie”, Zadanie Nr 2 - „Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami przy ul. Przemysłowej w Knurowie”, na rzecz Zamawiającego I – Gminę Knurów finansującego Zadanie Nr 1 oraz Zamawiającego II - Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. z siedzibą w Knurowie finansującego Zadanie Nr 2. 2. Zadanie Nr 1 obejmuje przebudowę Etapu II oraz Etapu III ul. Przemysłowej, a w szczególności:
1) wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego na odcinku o długości ok. 1,2 km wraz z podbudową, 2) wykonanie jednostronnej ścieżki rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową, 3) wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wraz z podbudową,
4) zabudowę barierek ochronnych stalowych ocynkowanych, 5) wykonanie odwodnienia ul. Przemysłowej, w tym: a) przebudowę rowów przydrożnych, b) budowę kanalizacji deszczowej z rur PCV o średnicy Ø250 mm, Ø500 mm oraz Ø630 mm, c) budowę przykanalików z rur PCV Ø200 mm, d) zabudowę studni chłonnych o średnicy Ø 2000 mm, e) zabudowę studni kanalizacyjnych o średnicy Ø1200 m, f) zabudowę wpustów ulicznych betonowych Ø500 mm z osadnikami, z kratą żeliwną, bez zawiasów, zatrzasków i śrub , g) zabudowę separatora lamelowego z osadnikiem o średnicy Ø2500 mm, 6) wykonanie oświetlenia ulicznego, w tym: a) montaż szafy oświetleniowej, b) montaż słupów oświetleniowych, stalowych, ocynkowanych z wysięgnikiem jednoramiennym o wys. 9 m na fundamencie, c) montaż słupa oświetleniowego, stalowego, ocynkowanego z wysięgnikiem jednoramiennym o wys. 6 m na fundamencie, d) montaż opraw oświetleniowych typu LED,
e) ułożenie kabla typu YAKXS 4x35 mm2, 7) przebudowę linii energetycznych nN, 8) opracowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, 9) oznakowanie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z projektami opracowanymi przez Wykonawcę, 10) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, w oparciu o projekt docelowej organizacji ruchu przekazane przez Zamawiającego I, 11) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem opracowanym przez Wykonawcę, 12) zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzew, zgodnie z wymaganiami, o których mowa w § 3 pkt. 1.42 wzoru umowy, 13) nasadzenia żywopłotu oraz wykonanie trawnika wraz z roczną pielęgnacją, 14) roboty towarzyszące (prace ziemne, wycinka drzew, nasadzenia żywopłotu, roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odwóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, itp.). 3. Zadanie Nr 2 obejmuje budowę sieci wodociągowej w ul. Przemysłowej o średnicy 160 mm (odcinek W11 - W 24 + 46 m) wraz z przyłączami do budynków Nr 10 i nr 12 (do granicy pasa drogowego ul. Przemysłowej) wraz z robotami towarzyszącymi (prace ziemne, roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, odwóz i utylizacja materiałów z rozbiórki ). 4. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 6. Podanie typów urządzeń, kart katalogowych, opisów, rysunków oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno – eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w SWZ i jej załącznikach. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 48 miesięcy. Ponadto zobowiązany będzie w okresie gwarancyjnym, przez okres 12 miesięcy do pielęgnacji nasadzeń, o których mowa powyżej, w ust. 2 pkt 13). Bieg terminu gwarancji dla Zadania Nr 1 i Zadania Nr 2 rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego dla ww. zadań odpowiednio przez Zamawiającego I i Zamawiającego II i Wykonawcę. Warunki gwarancji określają wzory Kart Gwarancyjnych stanowiące Zał. Nr 3 do wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10005763,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11301727,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10005763,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150320725

7.3.3) Ulica: Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10005763,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.