eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówekDostawa pojazdów silnikowych z podziałem na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2025-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pojazdów silnikowych z podziałem na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY INSTYTUT TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011561862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okuniewska 1

1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 261811012

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@witpis.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witpis.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pojazdów silnikowych z podziałem na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9edc5a73-842b-4b81-a6a2-8874d0d4e08c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036810/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pojazdów silnikowych z podziałem na 3 części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://witpis.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://witpis.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy w celu bezproblemowej
komunikacji z Zamawiającym na Platformie powinni przed upływem terminu składania ofert przystąpić do postępowania na
Platformie poprzez funkcję „Przystąp do postępowania” oraz posiadać założone konto w aplikacji Marketplanet OnePlace.
2. W celu bezproblemowej pracy z Platformą, Wykonawca powinien posiadać co najmniej:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s;
2) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows7/ Windows 10; w przypadku
komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z
obsługą Active X lub dla systemów
operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera
z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą
Javy, siła szyfrowania: 128bit;
3) zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetową: Chrome; Mozilla Firefox;
4) włączoną obsługę JavaScript;
5) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez
Wykonawcę.
3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy
należy użyć formatu XAdES. W takiej sytuacji należy załączyć oddzielny plik
z podpisem (w takiej sytuacji Wykonawca winien upewnić się, że załącza oba
pliki, tj. plik z treścią dokumentu oraz plik z podpisem elektronicznym).
3) Zamawiający zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym posługuje się Wykonawca był podpisem wydanym na terenie
Rzeczpospolitej Polskiej, bądź innych krajów należących do Unii Europejskiej.
4. Obsługiwane przez Platformę formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt,
ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg,
ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Każdy plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po automatycznym odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data "-
czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.
7. Format kodowania treści w obrębie platformy - UTF8.
8. Cała komunikacja pomiędzy użytkownikiem Systemu a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej w Sulejówku zwany
dalej „WITPiS” ul. Okuniewska 1, 05-070 Sulejówek
8. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail:
iod@witpis.eu.
9. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną
ich przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku z ustawą Prawo zamówień publicznych i rozporządzeniem Ministra Rozwoju
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu i udzielenie zamówienia.
10. Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny, wynikający z przepisów, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
11. Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenie dostępu do danych osobowych może wystąpić tylko w przypadkach
jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
13. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
14. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
- dostępu do danych osobowych przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków,
o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby dużego wysiłku zamawiający może żądać od osoby której dane dotyczą
dodatkowych informacji,
- żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania w przypadkach wymienionych w RODO przy czym żądanie nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
15. Osobie której dane dotyczą nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, ich usunięcia ani prawo wniesienia
sprzeciwu, ponieważ przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO.
16. W trakcie przetwarzania danych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani do profilowania.
17. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych (adres: 00-
193 Warszawa, ul. Stawki 2).
18. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe ale niezbędne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PP 04/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPECYFIKACJA TECHNICZNA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO 6x6

I. Dane techniczne:
- Samochód ciężarowy w układzie napędowym 6x6, napęd stały tylnych osi, dołączany napęd osi przedniej,
- Blokady mechanizmów różnicowych tylnych osi i mechanizmu międzyosiowego,
- Konstrukcja dostosowana do ruchu poza drogami utwardzonymi z rozwiązaniami typu
Off-road,
- Ilość miejsc w kabinie: 2,
- Ładowność netto podwozia z zabudowaną ramą pomocniczą i pełnym bakiem paliwa
- min. 15 000 kg – w przypadku niemożliwości osiągnięcia powyższego parametru
- Samochód fabrycznie nowy, nieużywany,
- Rok produkcji: nie starszy niż 2024 r.
- Silnik diesla 6-cylindrowy o mocy nie mniejszej niż 300 kW, spełniający wymogi normy min. EU-6,
- Moment obrotowy nie mniejszy niż 1900 Nm
- Kabina – krótka dzienna, bez opcji noclegu,
- Kolor kabiny: ciemny szary lub grafitowy,
- Skrzynia biegów: zautomatyzowana, min. 12 przełożeń, z możliwością przejścia w tryb manualny,
- Koła: 22,5” przy kołach bliźniaczych tylnych mostów, dopuszczalne zastosowanie innego rozmiaru felg dla pojedynczych kół z ogumieniem terenowym w osiach tylnych i przedniej pod warunkiem spełnienia wymogów nośności,
- Zawieszenie na resorach stalowych wzmocnionych bądź pneumatyczne,
- Amortyzowane zawieszenie kabiny kierowcy,
- Mosty napędowe zwolnicowe z dużym prześwitem,
- Wysoki (wzmocniony) przekrój ramy,
II. Wyposażenie:
- Blokada przeciwuruchomieniowa (immobiliser) lub inne zabezpieczenie przeciwkradzieżowe,
- Klimatyzacja- min. klimatyzacja sterowana ręcznie,
- Radioodtwarzacz z systemem nagłośnieniowym,
- Opony do jazdy mieszanej, umożliwiające również poruszanie się w terenie nieutwardzonym,
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne lub kamery,
- Elektrycznie sterowane szyby w drzwiach,
- Komputer pokładowy,
- Przednie światła przeciwmgłowe,
- Reflektory główne lub światła dzienne wykonane w technologii LED,
- Korytkowe dywany gumowe w kabinie,
- Poszycia tapicerskie foteli, podłogi i boczków drzwiowych w ciemnej tonacji,
- Hak holowniczy wraz z instalacją elektryczną i pneumatyczną,
- Homologowana rama pomocnicza do przewozu kontenera 20 FT – samochód przeznaczony będzie do przewozu kontenerów wyposażonych w system samozaładowczy,
- Chlapacze osi przedniej i tylnej, błotniki tylnych osi,
- Fotel kierowcy ze zintegrowanym pasem bezpieczeństwa i regulowany zawieszeniem pneumatycznym,
- Kamera cofania,
- Ogrzewanie postojowe,
- Przedni zderzak o wzmocnionej konstrukcji,
- Osłony miski olejowej i przewodów,
- Siatka ochronna, lub inne zabezpieczenie chłodnicy,
- Przygotowanie do naczep/przyczep z oświetleniem LED,
- Dodatkowe oświetlenie przestrzeni roboczej zamontowane z tyłu kabiny i na podwoziu, włączane przyciskiem z kabiny kierowcy,
- Tachograf cyfrowy dla dwóch kierowców,
III. Inne wymagania:
- Preferowane są elementy wyposażenia Off-road i konstrukcja zwiększająca zdolność terenową w tym: wysoki prześwit, blokady mechanizmów różnicowych, zwiększona grubość profilu ramy, ogumienie terenowe,
- Koło zapasowe pełnowymiarowe o rozmiarze i typie ogumienia takim samym jak koła główne,
- Wyposażenie do wymiany koła (podnośnik, zestaw narzędzi), wąż do pompowania kół.

Wraz z pojazdem powinny zostać dostarczone:
1) instrukcja obsługi w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej,
2) minimum 2 komplety kluczy,
3) książka gwarancyjna.

UWAGA!
Gwarancja: minimum 12 miesięcy z limitem przebiegu nie mniejszym niż 100 000 km.
Czas dostawy: maksymalny termin dostawy wynosi 6 miesięcy, jednak nie później niż do 26.11.2025 r., od momentu podpisania Umowy (w zależności od tego, który z w/w terminów upłynie wcześniej).
Sposób dostawy: pojazdy winny zostać dostarczone na lawecie do siedziby Zamawiającego
tj. Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej, ul. Okuniewska 1, 05-070 Sulejówek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPECYFIKACJA TECHNICZNA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO 4X4

I. Dane Techniczne
- Samochód dostawczy w nadwoziem typu furgon, z napędem 4x4, do którego prowadzenia wystarczające jest posiadanie prawa jazdy kategorii „B”,
- Blokada tylnego mostu,
- Możliwość przewożenia 3 osób,
- Samochód fabrycznie nowy, nieużywany,
- Rok produkcji: nie starszy niż 2024 r.
- Silnik diesla o mocy nie mniejszej niż 125 kW, spełniający wymogi normy min. EU-6,
- Moment obrotowy nie mniejszy niż 400 Nm,
- Nadwozie: furgon zamknięty, bez okien w przestrzeni ładunkowej, dwuskrzydłowe drzwi tylne, min. jedne drzwi boczne odsuwane z prawej strony,
- Kolor: ciemny szary lub grafit,
- Rozstaw osi nie mniejszy niż: 3600 mm, długość minimalna 5900 mm, wysokość minimalna 2,55 m,
- Skrzynia biegów: min. 7-stopniowa, automatyczna z przetwornikiem hydrokinetycznym momentu obrotowego,
- Koła: min. 16”,
- Napęd: 4 x 4,
- Maksymalna masa ciągnionej przyczepy z hamulcem min. 1800 kg.

II. Wyposażenie
- Blokada przeciwuruchomieniowa (immobiliser),
- Autoalarm,
- Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera,
- Klimatyzacja- min. klimatyzacja sterowana ręcznie,
- Radioodtwarzacz z systemem nagłośnieniowym,
- Opony do jazdy szosowej, wielosezonowe,
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne,
- Elektrycznie sterowane szyby w drzwiach,
- Komputer pokładowy,
- Przednie światła przeciwmgłowe,
- Korytkowe dywany gumowe w kabinie pasażerskiej,
- Poszycia tapicerskie foteli, podłogi i boczków drzwiowych w ciemnej tonacji,
- Wygłuszona ściana grodziowa bez okna,
- Hak holowniczy dostosowany do przyczep o masie min. 2000 kg,
- Osłona podłogi i burt w przestrzeni ładunkowej wykonana ze sklejki,
- Metalowa, wzmocniona osłona dolna silnika,
- Zawieszenie wzmocnione i podwyższone, dostosowane do eksploatacji poza drogami utwardzonymi.
III. Inne wymagania
- Koło zapasowe pełnowymiarowe o rozmiarze i typie ogumienia takim samym jak koła główne,
- Podnośnik samochodowy,
- Klucz do kół.

Wraz z pojazdem powinny zostać dostarczone:
1) instrukcja obsługi w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej,
2) minimum 2 komplety kluczy,
3) książka gwarancyjna.
UWAGA!
Gwarancja: minimum 12 miesięcy z limitem przebiegu nie mniejszym niż 100 000 km.
Czas dostawy: maksymalny termin dostawy wynosi 6 miesięcy, jednak nie później niż do 26.11.2025 r., od momentu podpisania Umowy (w zależności od tego, który z w/w terminów upłynie wcześniej).
Sposób dostawy: pojazdy winny zostać dostarczone na lawecie do siedziby Zamawiającego
tj. Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej, ul. Okuniewska 1, 05-070 Sulejówek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPECYFIKACJA TECHNICZNA SAMOCHODU TYPU PICK-UP

I. Dane techniczne
- Samochód typu Pick-up z napędem 4x4 do którego prowadzenia wystarczające jest posiadanie prawa jazdy kategorii „B”,
- Możliwość przewożenia 5 osób,
- Samochód fabrycznie nowy, nieużywany,
- Rok produkcji: nie starszy niż 2024r.
- Silnik diesla o mocy nie mniejszej niż 170 kW, spełniający wymogi normy
min. EU-6,
- Moment obrotowy nie mniejszy niż 550 Nm,
- Nadwozie: 4 drzwiowe,
- Kolor: ciemny szary lub grafit,
- Rozstaw osi nie mniejszy niż: 3100 mm,
- Skrzynia biegów: min. 7-stopniowa, automatyczna z przetwornikiem hydrokinetycznym momentu obrotowego,
- Koła: min. 17”,
- Napęd: 4 x 4,
- Maksymalna masa ciągnionej przyczepy z hamulcem min. 3000 kg.
II. Wyposażenie
- Blokada przeciwuruchomieniowa (immobiliser),
- Autoalarm,
- Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera,
- Klimatyzacja- min. klimatyzacja sterowana ręcznie,
- Radioodtwarzacz z systemem nagłośnieniowym,
- Opony wielosezonowe lub standardowe opony letnie + komplet kół zimowych z oponami klasy premium na felgach aluminiowych dostosowanych do użytkowania w sezonie zimowym,
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne,
- Elektrycznie sterowane 4 szyby,
- Komputer pokładowy,
- Przednie światła przeciwmgłowe,
- Chlapacze kół tylnych,
- Metalowa, wzmocniona osłona dolna silnika,
- Osłona dolna baku paliwa,
- Korytkowe dywany gumowe w kabinie pasażerskiej,
- Poszycia tapicerskie foteli, podłogi i boczków drzwiowych w ciemnej tonacji,
- Hak holowniczy dostosowany do przyczep o masie min. 3000 kg,
- Twarda wykładzina podłogi i burt w przestrzeni ładunkowej,
- Przestrzeń ładunkowa ze szczelną zabudową typu Hardtop, bez okien, z bocznymi otworami załadowczymi, zamykaną na zamek.
III. Inne wymagania
- Koło zapasowe pełnowymiarowe o rozmiarze i typie ogumienia takim samym jak koła główne,
- Podnośnik samochodowy,
- Klucz do kół.

Wraz z pojazdem powinny zostać dostarczone:
1) instrukcja obsługi w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej,
2) minimum 2 komplety kluczy,
3) książka gwarancyjna.
UWAGA!
Gwarancja: minimum 12 miesięcy z limitem przebiegu nie mniejszym niż 100 000 km.
Czas dostawy: maksymalny termin dostawy wynosi 6 miesięcy, jednak nie później niż do 26.11.2025 r., od momentu podpisania Umowy (w zależności od tego, który z w/w terminów upłynie wcześniej).
Sposób dostawy: pojazdy winny zostać dostarczone na lawecie do siedziby Zamawiającego
tj. Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej, ul. Okuniewska 1, 05-070 Sulejówek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z Rozdziałem VI Specyfikacji Warunków Zamówienia - Warunki udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn.: Dz.U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz co najmniej dwóch dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem otwarcia ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie),
z podaniem przedmiotu, wartości zamówienia brutto, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączy dowody, że usługi te zostały wykonane należycie – Załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://witpis.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.