Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00145572/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
- 2025/BZP 00149547/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-17
- 2025/BZP 00151308/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdów silnikowych z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY INSTYTUT TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011561862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okuniewska 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 261811012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@witpis.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witpis.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://witpis.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdów silnikowych z podziałem na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9edc5a73-842b-4b81-a6a2-8874d0d4e08c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036810/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pojazdów silnikowych z podziałem na 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145572
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP 04/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPECYFIKACJA TECHNICZNA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO 6x6I. Dane techniczne:
- Samochód ciężarowy w układzie napędowym 6x6, napęd stały tylnych osi, dołączany napęd osi przedniej,
- Blokady mechanizmów różnicowych tylnych osi i mechanizmu międzyosiowego,
- Konstrukcja dostosowana do ruchu poza drogami utwardzonymi z rozwiązaniami typu Off-road,
- Ilość miejsc w kabinie: 2,
- Ładowność netto podwozia z zabudowaną ramą pomocniczą i pełnym bakiem paliwa
- min. 15 000 kg – w przypadku niemożliwości osiągnięcia powyższego parametru Zamawiający dopuszcza jego obniżenie po wcześniejszych konsultacjach z Wykonawcą,
- Samochód fabrycznie nowy, nieużywany,
- Rok produkcji: nie starszy niż 2024 r.
- Silnik diesla 6-cylindrowy o mocy nie mniejszej niż 300 kW, spełniający wymogi normy min. EU-6,
- Moment obrotowy nie mniejszy niż 1900 Nm
- Kabina – krótka dzienna, bez opcji noclegu,
- Kolor kabiny: ciemny szary lub grafitowy,
- Skrzynia biegów: zautomatyzowana, min. 12 przełożeń, z możliwością przejścia w tryb manualny,
- Koła: 22,5” przy kołach bliźniaczych tylnych mostów, dopuszczalne zastosowanie innego rozmiaru felg dla pojedynczych kół z ogumieniem terenowym w osiach tylnych i przedniej pod warunkiem spełnienia wymogów nośności,
- Zawieszenie na resorach stalowych wzmocnionych bądź pneumatyczne,
- Amortyzowane zawieszenie kabiny kierowcy,
- Mosty napędowe zwolnicowe z dużym prześwitem,
- Wysoki (wzmocniony) przekrój ramy,
II. Wyposażenie:
- Blokada przeciwuruchomieniowa (immobiliser) lub inne zabezpieczenie przeciwkradzieżowe,
- Klimatyzacja- min. klimatyzacja sterowana ręcznie,
- Radioodtwarzacz z systemem nagłośnieniowym,
- Opony do jazdy mieszanej, umożliwiające również poruszanie się w terenie nieutwardzonym,
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne lub kamery,
- Elektrycznie sterowane szyby w drzwiach,
- Komputer pokładowy,
- Przednie światła przeciwmgłowe,
- Reflektory główne lub światła dzienne wykonane w technologii LED,
- Korytkowe dywany gumowe w kabinie,
- Poszycia tapicerskie foteli, podłogi i boczków drzwiowych w ciemnej tonacji,
- Hak holowniczy wraz z instalacją elektryczną i pneumatyczną,
- Homologowana rama pomocnicza do przewozu kontenera 20 FT – samochód przeznaczony będzie do przewozu kontenerów wyposażonych w system samozaładowczy,
- Chlapacze osi przedniej i tylnej, błotniki tylnych osi,
- Fotel kierowcy ze zintegrowanym pasem bezpieczeństwa i regulowany zawieszeniem pneumatycznym,
- Kamera cofania,
- Ogrzewanie postojowe,
- Przedni zderzak o wzmocnionej konstrukcji,
- Osłony miski olejowej i przewodów,
- Siatka ochronna, lub inne zabezpieczenie chłodnicy,
- Przygotowanie do naczep/przyczep z oświetleniem LED,
- Dodatkowe oświetlenie przestrzeni roboczej zamontowane z tyłu kabiny i na podwoziu, włączane przyciskiem z kabiny kierowcy,
- Tachograf cyfrowy dla dwóch kierowców,
III. Inne wymagania:
- Preferowane są elementy wyposażenia Off-road i konstrukcja zwiększająca zdolność terenową w tym: wysoki prześwit, blokady mechanizmów różnicowych, zwiększona grubość profilu ramy, ogumienie terenowe,
- Koło zapasowe pełnowymiarowe o rozmiarze i typie ogumienia takim samym jak koła główne,
- Wyposażenie do wymiany koła (podnośnik, zestaw narzędzi), wąż do pompowania kół.
Wraz z pojazdem powinny zostać dostarczone:
1) instrukcja obsługi w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej,
2) minimum 2 komplety kluczy,
3) książka gwarancyjna.
UWAGA!
Gwarancja: minimum 12 miesięcy z limitem przebiegu nie mniejszym niż 100 000 km.
Czas dostawy: 240 dni od daty zawarcia Umowy, nie później jednak niż do 26 listopada 2025 r., w zależności od tego, który z terminów upłynie wcześniej, zgodnie ze złożoną Ofertą.
Sposób dostawy: pojazdy winny zostać dostarczone na lawecie do siedziby Zamawiającego tj. Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej, ul. Okuniewska 1, 05-070 Sulejówek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 573942,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPECYFIKACJA TECHNICZNA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO 4X4I. Dane Techniczne
- Samochód dostawczy w nadwoziem typu furgon, z napędem 4x4, do którego prowadzenia wystarczające jest posiadanie prawa jazdy kategorii „B”,
- Blokada tylnego mostu. Dopuszczalna jest blokada mechanizmu różnicowego,
- Możliwość przewożenia 3 osób,
- Samochód fabrycznie nowy, nieużywany,
- Rok produkcji: nie starszy niż 2024 r.
- Silnik diesla o mocy nie mniejszej niż 125 kW, spełniający wymogi normy min. EU-6,
- Moment obrotowy nie mniejszy niż 400 Nm,
- Nadwozie: furgon zamknięty, bez okien w przestrzeni ładunkowej, dwuskrzydłowe drzwi tylne, min. jedne drzwi boczne odsuwane z prawej strony,
- Kolor: ciemny szary lub grafit,
- Rozstaw osi nie mniejszy niż: 3600 mm, długość minimalna 5900 mm, wysokość minimalna 2,55 m,
- Skrzynia biegów: min. 7-stopniowa, automatyczna z przetwornikiem hydrokinetycznym momentu obrotowego,
- Koła: min. 16”,
- Napęd: 4 x 4,
- Maksymalna masa ciągnionej przyczepy z hamulcem min. 1800 kg.
II. Wyposażenie
- Blokada przeciwuruchomieniowa (immobiliser),
- Autoalarm,
- Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera,
- Klimatyzacja- min. klimatyzacja sterowana ręcznie,
- Radioodtwarzacz z systemem nagłośnieniowym,
- Opony do jazdy szosowej, wielosezonowe,
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne,
- Elektrycznie sterowane szyby w drzwiach,
- Komputer pokładowy,
- Przednie światła przeciwmgłowe,
- Korytkowe dywany gumowe w kabinie pasażerskiej,
- Poszycia tapicerskie foteli, podłogi i boczków drzwiowych w ciemnej tonacji,
- Wygłuszona ściana grodziowa bez okna,
- Hak holowniczy dostosowany do przyczep o masie min. 2000 kg,
- Osłona podłogi i burt w przestrzeni ładunkowej wykonana ze sklejki,
- Metalowa, wzmocniona osłona dolna silnika,
- Zawieszenie wzmocnione i podwyższone, dostosowane do eksploatacji poza drogami utwardzonymi.
III. Inne wymagania
- Koło zapasowe pełnowymiarowe o rozmiarze i typie ogumienia takim samym jak koła główne,
- Podnośnik samochodowy,
- Klucz do kół.
Wraz z pojazdem powinny zostać dostarczone:
1) instrukcja obsługi w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej,
2) minimum 2 komplety kluczy,
3) książka gwarancyjna.
UWAGA!
Gwarancja: minimum 12 miesięcy z limitem przebiegu nie mniejszym niż 100 000 km.
Czas dostawy: 240 dni od daty zawarcia Umowy, nie później jednak niż do 26 listopada 2025 r., w zależności od tego, który z terminów upłynie wcześniej, zgodnie ze złożoną Ofertą.
Sposób dostawy: pojazdy winny zostać dostarczone na lawecie do siedziby Zamawiającego
tj. Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej, ul. Okuniewska 1, 05-070 Sulejówek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 243171,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPECYFIKACJA TECHNICZNA SAMOCHODU TYPU PICK-UPI. Dane techniczne
- Samochód typu Pick-up z napędem 4x4 do którego prowadzenia wystarczające jest posiadanie prawa jazdy kategorii „B”,
- Możliwość przewożenia 5 osób,
- Samochód fabrycznie nowy, nieużywany,
- Rok produkcji: nie starszy niż 2024r.
- Silnik diesla o mocy nie mniejszej niż 170 kW, spełniający wymogi normy
min. EU-6,
- Moment obrotowy nie mniejszy niż 550 Nm,
- Nadwozie: 4 drzwiowe,
- Kolor: ciemny szary lub grafit,
- Rozstaw osi nie mniejszy niż: 3100 mm,
- Skrzynia biegów: min. 7-stopniowa, automatyczna z przetwornikiem hydrokinetycznym momentu obrotowego,
- Koła: min. 17”,
- Napęd: 4 x 4,
- Maksymalna masa ciągnionej przyczepy z hamulcem min. 3000 kg.
II. Wyposażenie
- Blokada przeciwuruchomieniowa (immobiliser),
- Autoalarm,
- Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera,
- Klimatyzacja- min. klimatyzacja sterowana ręcznie,
- Radioodtwarzacz z systemem nagłośnieniowym,
- Opony wielosezonowe lub standardowe opony letnie + komplet kół zimowych z oponami klasy premium na felgach aluminiowych dostosowanych do użytkowania w sezonie zimowym,
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne,
- Elektrycznie sterowane 4 szyby,
- Komputer pokładowy,
- Przednie światła przeciwmgłowe,
- Chlapacze kół tylnych,
- Metalowa, wzmocniona osłona dolna silnika,
- Osłona dolna baku paliwa,
- Korytkowe dywany gumowe w kabinie pasażerskiej,
- Poszycia tapicerskie foteli, podłogi i boczków drzwiowych w ciemnej tonacji. Dopuszczalny pojazd ze skórzaną tapicerką. Dopuszczalne fotele o poszyciu skórzano-materiałowym,
- Hak holowniczy dostosowany do przyczep o masie min. 3000 kg,
- Twarda wykładzina podłogi i burt w przestrzeni ładunkowej,
- Przestrzeń ładunkowa ze szczelną zabudową typu Hardtop, bez okien, z bocznymi otworami załadowczymi, zamykaną na zamek.
III. Inne wymagania
- Koło zapasowe pełnowymiarowe o rozmiarze i typie ogumienia takim samym jak koła główne,
- Podnośnik samochodowy,
- Klucz do kół.
Wraz z pojazdem powinny zostać dostarczone:
1) instrukcja obsługi w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej,
2) minimum 2 komplety kluczy,
3) książka gwarancyjna.
UWAGA!
Gwarancja: minimum 12 miesięcy z limitem przebiegu nie mniejszym niż 100 000 km.
Czas dostawy: 240 dni od daty zawarcia Umowy, nie później jednak niż do 26 listopada 2025 r., w zależności od tego, który z terminów upłynie wcześniej, zgodnie ze złożoną Ofertą.
Sposób dostawy: pojazdy winny zostać dostarczone na lawecie do siedziby Zamawiającego
tj. Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej, ul. Okuniewska 1, 05-070 Sulejówek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 232986,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 573942,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 830250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 573942,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAN TRUCK&BUS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342169325
7.3.3) Ulica: aleja Katowicka 9
7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAN TRUCK & BUS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MAN TRUCK & BUS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 573942,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243171,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243681,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243171,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAN TRUCK&BUS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342169325
7.3.3) Ulica: aleja Katowicka 9
7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAN TRUCK & BUS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MAN TRUCK & BUS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243171,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232986,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320980,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232986,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA CICHY-ZASADA Sp. z o.o., Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812010274
7.3.3) Ulica: ul. Skórzewska 8
7.3.4) Miejscowość: Wysogotowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-081
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA CICHY-ZASADA SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA CICHY-ZASADA SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232986,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu specjalistycznego typu ambulans do przewozu zwierząt
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego pojazdu z beczką asenizacyjną o pojemności 16000 litrów- postępowanie powtórzone.
- Zakup i dostawa samochodów dla O/ZUS w Bydgoszczy
- Zakup samochodu osobowego w ramach odnowienia taboru w Kuratorium Oświaty w Rzeszowie
- Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego oraz dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo - towarowego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie.
- Zakup i dostawa samochodów dla Działu Agrochemicznej Obsługi Rolnictwa Okręgowej Stacji Chemiczno-Rolniczej we Wrocławiu
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.