eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych mających na celu utworzenie czterołóżkowego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dziecięcej DSzS im. T. Marciniaka we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych mających na celu utworzenie czterołóżkowego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dziecięcej DSzS im. T. Marciniaka we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. T.MARCINIAKA-CENTRUM MEDYCYNY RATUNKOWEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital im. Marciniaka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006320384

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa 2

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-049

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 713064419

1.5.8.) Numer faksu: +48 713064867

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital-marciniak.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nszw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych mających na celu utworzenie czterołóżkowego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dziecięcej DSzS im. T. Marciniaka we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6694ae07-a9d9-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych mających na celu utworzenie czterołóżkowego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dziecięcej Dolnośląskiego Szpitala Specjalistycznego im. T. Marciniaka – Centrum Medycyny Ratunkowej we Wrocławiu przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2.

2. Miejsce realizacji robót: obiekt szpitala przy ul. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław zarządzany przez „Nowy Szpital Wojewódzki” Sp. z o. o., w którym działalność medyczną prowadzi Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka Centrum Medycyny Ratunkowej.

3. Inwestor Zastępczy oświadcza, iż realizacja przedmiotu zamówienia sfinansowana zostanie przez Zamawiającego ze środków przyznanych w formie dotacji celowej przez Wojewodę Dolnośląskiego.

4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
i. Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie PFU, tj.:
1) Wielobranżowego projektu budowlanego
2) Projektów wykonawczych
3) Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
4) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - o ile będą potrzebne
ii. Uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień, opinii (w tym opinii rzeczoznawców, w szczególności rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz rzeczoznawcy ds. sanitarnohigienicznych), zgód na odstępstwa niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę
iii. Złożenie wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę
iv. Pełnienie nadzoru autorskiego:
1) wizyty w miejscu realizacji robót budowlanych oraz stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności ich realizacji ze skorygowaną Dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych i materiałowych;
2) stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności wykonywanych robót budowlanych z Dokumentacją projektową i zasadami wiedzy technicznej;
3) wyjaśnianie powstałych w toku realizacji Zadania inwestycyjnego wątpliwości dotyczących Dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań, poprzez udzielanie mu dodatkowych informacji oraz opracowań i uzupełnianie szczegółów Dokumentacji projektowej;
4) uzgadnianie z Inwestorem Zastępczym i wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzania zmian w stosunku do materiałów, rozwiązań użytkowych i technicznych przewidzianych w Dokumentacji projektowej, w szczególności zmian zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektorów nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji Zadania inwestycyjnego, z zastrzeżeniem, że przekazanie rozwiązań może być dokonywane wyłącznie za pośrednictwem Inwestora Zastępczego. Wprowadzenie zmian do realizacji może nastąpić wyłącznie po pisemnej zgodzie Inwestora Zastępczego;
5) udział w naradach na żądanie Inwestora Zastępczego na budowie oraz formułowanie wniosków w przedmiocie właściwego wykonania robót budowlanych;
6) każdorazowe opiniowanie przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych rozwiązań materiałowych.
v. Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową części oddziału chirurgii dziecięcej na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej zatwierdzonej przez Zamawiającego. Przedmiot umowy został opisany za pomocą:
1) PFU opracowanego przez Pracownię Projektową ARCHITECTS & Co Andrzej Chrzanowski – załącznik nr 9 do SWZ
2) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych autorstwa ARCHITECTS & Co Andrzej Chrzanowski – załącznik nr 10 do SWZ
3) Wytyczne Zamawiającego dotyczące realizacji prac wraz z załącznikami – załącznik nr 11 do SWZ.

5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 8 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.

6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji i rękojmi na okres minimum 36 miesięcy – maximum 60 miesięcy. Gwarancja obejmować będzie wszystkie wykonane roboty budowlane, a także wbudowane materiały i zamontowane urządzenia w ramach zawartej Umowy. Szczegółowe warunki gwarancji zostały opisane w załączniku nr 8 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.

7. Inwestor Zastępczy wymaga, by Wykonawca w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody majątkowe jak i osobowe powstałe w wyniku odpowiedzialności kontraktowej Wykonawcy. Suma gwarancyjna ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w odniesieniu do jednego zdarzenia i do wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia winna opiewać na kwotę nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100). Przedmiotowe ubezpieczenie winno zostać utrzymane przez Wykonawcę przez cały okres realizacji Przedmiotu umowy. W przypadku, gdy zgodnie z umową ubezpieczenia składka płatna jest w kilku ratach, Wykonawca winien w terminie do jednego tygodnia od jej opłacenia, przedłożyć Zamawiającemu dowód zapłaty. Dowód zapłaty każdorazowo należy przedłożyć w formie kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1994000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1994000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1994000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AJ PRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe JBM Michał Radojewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7773348080

7.3.3) Ulica: ul. Zielarska 29

7.3.4) Miejscowość: Plewiska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-064

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1994000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.