eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych - Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych - Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-110

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 473 14 00

1.5.8.) Numer faksu: (81) 473 14 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ins.lukasiewicz.gov

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania i Rozwój

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych - Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9842449-af3f-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101653/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INS/BPR-5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych - Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie. Część nr 1 – dostawa pługa ciąganego 7 + 1 – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ – formularz techniczny. Wraz z dostawą Dostawca zobowiązany jest dostarczyć i wydać Zamawiającemu książkę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Miejsce dostawy – Gospodarstwo Doświadczalne w Goczałkowie Górnym, Goczałków Górny 8, 58-152 Goczałków . Minimalny wymagany okres gwarancji - 12 miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16110000-9 - Pługi lub brony talerzowe

4.5.5.) Wartość części: 313650,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych - Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie. Część nr 2 – dostawa zestawu przyczep rolniczych – 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2a do SWZ – formularz techniczny. Wraz z dostawą Dostawca zobowiązany jest dostarczyć i wydać Zamawiającemu: 1. świadectwo homologacji oferowanych przyczep, wydane na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów i wyposażenia lub części (Dz. U. z 2013 r., poz. 407) 2. Książkę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim . Minimalny wymagany okres gwarancji - 12 miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16520000-6 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych

4.5.5.) Wartość części: 228780,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych - Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie. Część nr 3 – dostawa agregatu uprawowego – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2b do SWZ – formularz techniczny . Wraz z dostawą Dostawca zobowiązany jest dostarczyć i wydać Zamawiającemu książkę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Miejsce dostawy – Gospodarstwo Doświadczalne w Goczałkowie Górnym, Goczałków Górny 8, 58-152 Goczałków. Minimalny wymagany okres gwarancji - 12 miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 172200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych - Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie. Część nr 4 – dostawa przyczepy rolniczej o zabudowie skorupowej o ładowności 18 ton – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2c do SWZ – formularz techniczny. Wraz z dostawą Dostawca zobowiązany jest dostarczyć i wydać Zamawiającemu: 1. świadectwo homologacji oferowanych przyczep, wydane na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów i wyposażenia lub części (Dz. U. z 2013 r., poz. 407). Książkę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Miejsce dostawy – Gospodarstwo Doświadczalne w Goczałkowie Górnym, Goczałków Górny 8, 58-152 Goczałków Minimalny wymagany okres gwarancji dla każdej z części - 12 miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16520000-6 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych

4.5.5.) Wartość części: 147600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Osadkowski - Cebulski Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691-21-46-050

7.3.3) Ulica: ul. Nasienna 6

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLBOTO - AGRI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 913-15-01-612

7.3.3) Ulica: Główna 53

7.3.4) Miejscowość: Udanin

7.3.5) Kod pocztowy: 55-340

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO - MELON Miłosz Pastuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 695-141-88-83

7.3.3) Ulica: Arkadego Fiedlera 6

7.3.4) Miejscowość: Jawor

7.3.5) Kod pocztowy: 59-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym dostawę maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie w części nr 4 – dostawa przyczepy rolniczej o zabudowie skorupowej o ładowności 18 ton – 1 szt. z uwagi na fakt, że
w przedmiotowej części postępowania nie złożono żadnej oferty. W postępowaniu na dostawę maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie w części nr 4 – dostawa przyczepy rolniczej o zabudowie skorupowej o ładowności 18 ton – 1 szt , ogłoszonego w BZP pod numerem 2022/BZP 00101653/01 z dnia 29.03.2022r., do dnia składania ofert tj. 08.04.2022r. do godz. 11:00, nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.