eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Instalacja i wdrożenie Systemu wraz z zakupem licencji, składającego się z oprogramowania narzędziowego BI (Business Intelligence) oraz serwisu wymiany danych miejskich i badań naukowych.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Instalacja i wdrożenie Systemu wraz z zakupem licencji, składającego się z oprogramowania narzędziowego BI (Business Intelligence) oraz serwisu wymiany danych miejskich i badań naukowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-udzielane-zgodnie-z-pzp/uslugi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Instalacja i wdrożenie Systemu wraz z zakupem licencji, składającego się z oprogramowania narzędziowego BI (Business Intelligence) oraz serwisu wymiany danych miejskich i badań naukowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e3fe28d-9af1-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019953/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wdrożenie systemu klasy business intelligence oraz location inetelligence wraz dedykowanym oprogramowaniem i wykonaniem odpowiednich skryptów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„System monitorowania miasta inteligentnego w ramach audytu miejskiego” współfinasowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Umowa o dotację nr DPT/BDG-II/POPT/147/19.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076137/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-II.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie będzie polegało na:
1) instalacji i wdrożeniu Systemu, opisanego szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, który będzie stanowił Załącznik nr 1 do wzoru Umowy, wraz z zakupem licencji na korzystanie z tego Systemu, w modelu subskrypcji na 3 lata w infrastrukturze cloud, składającego się z:
a) oprogramowania narzędziowego BI (Business Intelligence),
b) serwisu wymiany danych miejskich i badań naukowych;
2) wykonanie i skonfigurowanie pulpitów zarządczych, zgodnie z wymaganiami Etapu 3, zamieszczonymi w Rozdziale II SOPZ;
3) przeprowadzenia cyklu warsztatów i szkoleń dla administratorów z Systemu;
4) świadczenie usługi konsultacji technicznych;
5) świadczenie usługi utrzymania i hostingu (zwanej usługą maintenance) w okresie udzielonej subskrypcji.
2. Zamówienie podzielone jest rzeczowo i finansowo na etapy.
1) Etap 1. Działanie projektowe nr II.5.9 poz. 15 (Opis działań według wniosku) Pilotażowe wdrożenie systemu klasy business intelligence oraz location intelligence. W ramach umowy planuje się zakup dedykowanego oprogramowania wraz z niezbędnymi licencjami. (nakłady inwestycyjne)
2) Etap 2. Działanie projektowe nr II.5.9 poz. 16
Pilotażowe wdrożenie systemu klasy business intelligence oraz location intelligence. W ramach działania planuje się usługę pakietu instalacyjnego, w którym uwzględniono 30 godzin konsultacji technicznych.
3) Etap 3. Działanie projektowe nr II.5.9 Poz. 17
Wykonanie niezbędnych integracji z Miejskim Systemem Informacji Przestrzennej w celu zautomatyzowania procesu na podstawie przygotowanych wcześniej koncepcji oraz identyfikacji referencyjnych zbiorów danych.
4) Etap 4. Działanie projektowe nr II.5.9 Poz. 18
Pilotażowe wdrożenie systemu klasy business intelligence oraz location intelligence. Wykonanie skryptów i procedur w ramach prac nad zautomatyzowaniem procedur na podstawie przygotowanych wcześniej koncepcji oraz identyfikacji referencyjnych zbiorów danych.
5) Etap 5. Działanie projektowe nr II.5.6 Poz. 9
W ramach działania planuje się zakup dedykowanego serwisu wraz z niezbędnymi licencjami, uwzględniający uwarunkowania wypracowanych wcześniej koncepcji. Koszt zawiera niezbędne integracje z systemami funkcjonującymi u Zamawiającego. (nakłady inwestycyjne)
6) Etap 6. Działanie projektowe nr II.5.6 Poz. 10
Wdrożenie serwisu wraz z cyklem warsztatów i szkoleń dla administratorów i obsługujących system. Działanie obejmuje również asystę stanowiskową oraz szkolenie dla administratorów. Planuje się, by seria szkoleń i warsztatów edukacyjnych przeprowadzona była w siedzibie Zamawiającego, stąd pominięto koszt wynajęcia sal.
7) Etap 7. Działanie projektowe nr II.5.12 Poz. 38 Usługa hostingu

4.5.3.) Główny kod CPV: 48810000-9 - Systemy informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72212463-2 - Usługi opracowywania oprogramowania statystycznego

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 953248,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 981540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 953248,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPX S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 899-25-91-361

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 28/30

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-333

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) D17 sp. z o.o., ul. Zwycięstwa 17/5, 44-100 Gliwice:
Etap 5. Działanie projektowe nr II.5.6 Poz. 9;
Etap 6. Działanie projektowe nr II.5.6 Poz. 10;
Etap 7. Działanie projektowe nr II.5.12 Poz. 38.
2) ITM CODE sp. z o.o., ul. Karola Olszewskiego 6, 25-663 Kielce:
Etap 2. Działanie projektowe nr II.5.9 poz. 16;
Etap 3. Działanie projektowe nr II.5.9 Poz. 17;
Etap 4. Działanie projektowe nr II.5.9 Poz. 18.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 953248,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1215 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.