Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00104747/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a47b8d7-45e3-4498-b1cc-7afccf61d294
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005842/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup pojemników na śmieci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104747
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.42.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji o pojemności 120l, 240l, 1100l dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części.Część 1- nieruchomości Gminne i Skarbu Państwa
na obszarze działania RON-ów Północ, Południe, Zachód, Centrum, Wschód oraz RON-u ZO.
Pojemniki stanowiące przedmiot zamówienia muszą cechować się następującymi właściwościami:
1) posiadać pojemność 120 l i 240 l i 1100 litrów,
2) być fabrycznie nowe,
3) być w kolorystyce trwałej tj.:
a) pojemnik na papier – kolor niebieski,
b) pojemnik na szkło kolorowe – kolor zielony,
c) pojemnik na metale i tworzywa sztuczne – kolor żółty
d) pojemnik na odpady zmieszane odpadów zmieszanych – kolor czarny,
e) pojemnik na bioodpady – kolor brązowy.
4) posiadać standardową pokrywę (bez otworu wrzutowego w pokrywie)
z uchwytami ułatwiającymi jej podnoszenie,
5) przystosowane do mechanicznego opróżniania przez standardowe śmieciarki – muszą być kompatybilne z obrotowymi i grzebieniowymi mechanizmami załadowczymi,
6) odporne na działanie czynników atmosferycznych (wysokie i niskie temperatury, mróz, deszcz), środki chemiczne, promieniowania UV, na uderzenia mechaniczne,
8) wyposażone koła jezdne umożliwiające sprawne i ciche przemieszczanie pojemnika,
9) części metalowe muszą być odporne na korozję,
10) spełniać wymagania europejskiej normy PN-EN 840-NR 1 lub posiadać deklarację zgodności producenta z tą normą.
11) oznaczone napisem na pojemnikach, zgodnym z treścią Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie sposobu zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. 2021 poz. 906).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ,
formularz cenowy (zał. 1a,1b do SWZ) oraz projekty umów (zał.4a,4b)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 189687,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji o pojemności 120l, 240l, 1100l dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części.Część 2- nieruchomości Prywatne i Współwłasne
na obszarze działania RON-ów Północ, Południe, Zachód, Centrum, Wschód oraz RON-u ZO.
Pojemniki stanowiące przedmiot zamówienia muszą cechować się następującymi właściwościami:
1) posiadać pojemność 120 l i 240 l i 1100 litrów,
2) być fabrycznie nowe,
3) być w kolorystyce trwałej tj.:
a) pojemnik na papier – kolor niebieski,
b) pojemnik na szkło kolorowe – kolor zielony,
c) pojemnik na metale i tworzywa sztuczne – kolor żółty
d) pojemnik na odpady zmieszane odpadów zmieszanych – kolor czarny,
e) pojemnik na bioodpady – kolor brązowy.
4) posiadać standardową pokrywę (bez otworu wrzutowego w pokrywie)
z uchwytami ułatwiającymi jej podnoszenie,
5) przystosowane do mechanicznego opróżniania przez standardowe śmieciarki – muszą być kompatybilne z obrotowymi i grzebieniowymi mechanizmami załadowczymi,
6) odporne na działanie czynników atmosferycznych (wysokie i niskie temperatury, mróz, deszcz), środki chemiczne, promieniowania UV, na uderzenia mechaniczne,
8) wyposażone koła jezdne umożliwiające sprawne i ciche przemieszczanie pojemnika,
9) części metalowe muszą być odporne na korozję,
10) spełniać wymagania europejskiej normy PN-EN 840-NR 1 lub posiadać deklarację zgodności producenta z tą normą.
11) oznaczone napisem na pojemnikach, zgodnym z treścią Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie sposobu zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. 2021 poz. 906).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ,
formularz cenowy (zał. 1a,1b do SWZ) oraz projekty umów (zał.4a,4b)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 37179,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158051,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222832,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158051,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SSI SCHÄFER PLASTICS POLAND Sp.z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000959745
7.3.3) Ulica: Łącząca 1
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SSI SCHÄFER PLASTICS POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SSI SCHÄFER PLASTICS POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158051,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30997,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43648,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30997,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SSI SCHAFER PLASTICS Poland sp.zoo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000959745
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SSI SCHÄFER PLASTICS POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SSI SCHÄFER PLASTICS POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30997,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojemników o pojemności 120 litrów do gromadzenia odpadów
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Roboty budowlane polegające na budowie skweru w ramach zdania BO edycji X pn.: Zielony skwer przy ul. Galicyjskiej i Centralnej, pielęgnacją nasadzonej zieleni w latach 2025-2026, dla ZZM w Krakowie.
- Przebudowa pomostu na jeziorku mleczarskim i mała architektura na zbiornikach wodnych - w ramach projektu zielono -niebieskie Bartoszyce
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.