Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00029382/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
- 2022/BZP 00047157/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa boiska piłkarskiego przy Szkole Podstawowej w Majdanie Starym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KSIĘŻPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Biłgorajska 12
1.5.2.) Miejscowość: Księżpol
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-415
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 687 74 19
1.5.8.) Numer faksu: 84 687 74 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ksiezpol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.ksiezpol.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa boiska piłkarskiego przy Szkole Podstawowej w Majdanie Starym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd976846-7900-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014288/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa boiska piłkarskiego przy Szkole Podstawowej w Majdanie Starym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029382/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.251.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2496008,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przyszkolnego boiska sportowego w Majdanie Starym polegająca na remoncie nawierzchni boiska wraz z podbudową, ustawienie profesjonalnych bramek do piłki nożnej oraz oświetleniem terenu. Zakres inwestycji znajduje się na terenie dz. nr 1288 w m. Majdan Stary gm. Księżpol i obejmuje wykonanie boiska do piłki nożnej o wym. 60x90m wraz z pasami bezpieczeństwa o nawierzchni ze sztucznej trawy, ustawienie profesjonalnych bramek do piłki nożnej oraz kabin dla zawodników i wykonanie oświetlenia boiska. 2)Zakres prac: a) demontaż istniejących bramek do piłki nożnej i kabin dla zawodników, b) przygotowanie terenu pod nawierzchnię sztuczną, c) usunięcie humusu i warstwy nasypowej – warunek konieczny, d) mata elastyczna, układana metodą in-situ na boisku, nie dopuszcza się stosowania maty prefabrykowanej, e) trawa syntetyczna wraz z wklejonymi liniami boiska, f) Wypełnienie systemu nawierzchni z trawy syntetycznej w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego, akredytowanego przez FIFA laboratorium (np. Labosport, Sportslabs lub ISA-Sport) w skład którego wchodzi piasek kwarcowy i granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczy w kolorze czarnym, g) wykonanie oświetlenia boiska, h) dostawa oraz montaż bramek i kabin dla zawodników, i) wszystkie prace prowadzone na boisku wykonywać należy zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zgodnie z zaleceniami producenta trawy. 3) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do: a) organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy; b) zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną (inwentaryzacją powykonawczą) wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni, z uwagi na lokalizację robót Urząd Geodezji i Kartografii;
c) wykonanie badań powykonawczych zgodnie zapisami w wytycznych Ministerstwa Sportu OBOWIĄZKI I DOBRE PRAKTYKI W ZAKRESIE BADAŃ POWYKONAWCZYCH W RAMACH PROJEKTÓW DOFINANSOWYWANYCH Z FRKF które obejmują obligatoryjność badań powykonawczych dla boisk ze sztucznej trawy o wymiarach minimum 90 m x 45 m (norma PN-EN 15330-1). min. – załącznik nr 11 do SWZ
d) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia o ile jest wymagany;e) oznakowanie terenu budowy;f) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń podczas prowadzenia robót - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego; g) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; h) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;i) udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia na okres min. 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego zadania (niezależnie od wystawianych gwarancji przez producentów );j)nieodpłatne uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zgłoszonych przez zamawiającego (w okresie objętym gwarancją/rękojmią);k) po zakończeniu robót należy doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego, wykonać demontaż obiektów tymczasowych, uporządkować teren oraz przekazać go zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.4)Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo finansowym musi być rozbity na elementy robót oraz czas realizacji i koszty. 5) Wykonawca przed przystąpienie do realizacji zadania ma obowiązek uzyskać akceptację Zamawiającego dotyczącą :a) Nawierzchni boiska z trawy sztucznej – dostarczenie próbki wraz ze specyfikacją producenta i certyfikatem.b) Zastosowanych lamp - dostarczenie specyfikacji wraz z dokumentacją fotograficzną. c) Bramek do piłki nożnej – dostarczenie specyfikacji wraz z dokumentacja fotograficzną i certyfikatem. d) Kabin dla zawodników - dostarczenie specyfikacji wraz z dokumentacja fotograficzną i certyfikatem.
6) Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) został zawarty w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz uzupełniających dokumentację w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SWZ. Przedmiar robót służy jako ułatwienie do wykonania kalkulacji cenowej jako dokument pomocniczy. W kalkulacji ceny oferty wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania i warunki określone w dokumentacji projektowej, SST, SWZ oraz inne wg wykonawcy uwarunkowania mające wpływ na cenę oferty. Koszt wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz badań powykonawczych określonych w ust. 1 pkt. 9 lit. b i c należy doliczyć do wybranych pozycji w przedmiarze robót.7) Wykonawca przeszkoli wyznaczone osoby przez Zamawiającego zakresie użytkowania i konserwacji boiska o nawierzchni sztucznej. Szkolenie zostanie potwierdzone dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie szkolenia. 2. Rozwiązania równoważne.1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania zamówienia i odbioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych na poziomie parametrów wskazanego produktu lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.3) W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 4) W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty zgodnej z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską oceną techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego.
5) Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) wskazane poniżej czynności w zakresie:a) wykonywaniu robót ziemnych;b) profilowaniu i zagęszczanie podłoża;c) wykonywaniu nawierzchni boiska, opasek;d) obsługa maszyn, urządzeń i sprzętu budowlanego; e) pracach wykończeniowych; f) transportem;g) innych prac wykonywanych fizycznie jak również za pomocą maszyn i urządzeń budowlanych nie wymienionych powyżej.
2) Wymóg, o którym mowa w ppkt 1 nie dotyczy osoby kierownika budowy i kierowników robót.3) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.4) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.5. Zgodnie z art. 100 ust. 1 zamawiający wymaga aby wykonawca podczas prac budowlanych uwzględnił dostępność wykonanej inwestycji dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2998346,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2998346,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2998346,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Panorama Obiekty Sportowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 950369095
7.3.3) Ulica: Puławska
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ziemne, podbudowa, elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2998346,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KSIĘŻPOL
- Budowa pompowni wody w miejscowości Rakówka
- Przebudowa drogi gminnej nr 109416L w miejscowości Pawlichy
więcej: przetargi KSIĘŻPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- "Rewitalizacja obszaru osiedla Bloki w Ciechanowie poprzez rewaloryzację zabytkowych wielorodzinnych budynków mieszkalnych" - ul. Hallera 19 i ul. Wyzwolenia 7"
- Utw 16 nowych miejsc op nad dziećmi do lat 3 w nowej inst żłobka pod adr Ostrów Król 48, 32 - 765 Rzezawa.
- Roboty budowlane wraz z nasadzeniami zieleni i roczną pielęgnacją, w ramach realizacji zadania dzielnicowego pn.: "Budowa obiektów małej architektury na dz. nr 170/7 obr. 7 jedn. ewid. Nowa Huta"
- Budowa oświetlenia na terenie gminy Barcin.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.