Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00065048/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
- 2022/BZP 00078459/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji sygnalizacji przeciwpożarowej w Starostwie Powiatowym w Iławie wraz z dostosowaniem jej do obowiązujących przepisów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Andersa 2 A
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48896490700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-ilawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ilawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spilawa/public/postepowanie?postepowanie=259006831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa instalacji sygnalizacji przeciwpożarowej w Starostwie Powiatowym w Iławie wraz z dostosowaniem jej do obowiązujących przepisów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3276a453-93c1-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019708/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 przebudowa instalacji sygnalizacji przeciwpożarowej w Starostwie Powiatowym w Iławie wraz z dostosowaniem jej do obowiązujących przepisów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065048/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 129323,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie instalacji sygnalizacji przeciwpożarowej w Starostwie Powiatowym w Iławie wraz z dostosowaniem jej do obowiązujących przepisów. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) demontaż dotychczasowych urządzeń SPP,
2) wykonanie instalacji i montaż nowych urządzeń SSP,
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót, SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami,
4) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, STWiORB, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i obowiązującymi przepisami prawa wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są: dokumentacja projektowa, STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5) Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz STWiORB,
6) elementy wyposażenia (urządzenia) oraz materiały muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych,
7) elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta,
8) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych, 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
3. Pozostałe wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
b) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót.
2) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane,
3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133209,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133209,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133209,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ESOP - SERWIS" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391015617
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 3
7.3.4) Miejscowość: Dywity
7.3.5) Kod pocztowy: 11-001
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133209,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Termin wykonania zamówienia: 80 dni od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do 15.06.2022r.
2) Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu pn. Rozbudowa i doposażenie infrastruktury ochrony ludności w Powiecie Iławskim
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej na terenie miasta Iławy
- Usługa opracowania kompleksowej dokumentacji rozbudowy lądowiska wyniesionego przy Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie w celu dostosowania do przepisów
- Dostawa agregatów prądotwórczych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa zestawu do uzdatniania wody
- Dostawa wyrobów jednorazowych z podziałem na 61 części
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór Generalnego Wykonawcy robót budowlanych w zakresie realizacji zadania pn. Tworzenie nowych ekspozycji w Muzeum Literackim w Nałęczowie oddziale Muzeum Narodowego w Lublinie w celu budowy (...)
- Budowa systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Akademii Łomżyńskiej przy ul. Akademickiej 14 w ramach projektu "Akademia Łomżyńska dostępna plus"
- Rozbudowa i modernizacja systemu sygnalizacji pożarowej w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie
- Zaprojektowanie i wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynkach Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień i Współuzależnienia przy ul. Szosa Bydgoska 1 oraz przy ul. Tramwajowa 2-4 w Toruniu
- Modernizacja systemu p. poż. w budynku DPS "Syrena" polegająca na demontażu i utylizacji czujek jonizacyjnych oraz dostawie i montażu nowych czujek optycznych
- ROBOTY BUDOWLANE-BUDYNEK ZST PRZY UL. PARKOWEJ W TCZEWIE W RAMACH ZADANIA PN. "POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO-POPRZEZ PRACE BUDOWLANE-ETAP II"
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.