eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa ochrony fizycznej obiektu i mienia WIOŚ i GIOŚ przy ul. Bartyckiej 110A w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej obiektu i mienia WIOŚ i GIOŚ przy ul. Bartyckiej 110A w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162263

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartycka 110A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-716

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 651 07 07

1.5.8.) Numer faksu: 22 651 06 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: warszawa@wios.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/wios-warszawa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wios.warszawa.pl/bip/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: GŁÓWNY INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261650857

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-362

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 36 92 226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gios@gios.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/gios

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony fizycznej obiektu i mienia WIOŚ i GIOŚ przy ul. Bartyckiej 110A w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-228cdcfe-7181-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084779/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa Ochrony fizycznej obiektu i mienia GIOŚ/WIOŚ w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471535/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13.2022.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 175609,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektu i mienia Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony
Środowiska w Warszawie i Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska przy ul. Bartyckiej 110A
w Warszawie w formie posterunku jednoosobowego całodobowego w soboty, niedziele, święta i dni
wolne od pracy oraz w dni robocze w godz. 15.00 - 8.00 z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
2. Na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez
wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez
zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności związanych z realizacją
zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę
lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji
tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań
związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały
określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176908,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233630,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176908,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Warta Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Warta Ochrona Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272248267/100648590

7.3.3) Ulica: ul. Sieradzka 6

7.3.4) Miejscowość: Warta

7.3.5) Kod pocztowy: 98-290

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podjazd grupy interwencyjnej.

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169537,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-31 do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.