Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00114710/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi doradcze w zakresie zagadnień prawnych w zakresie stosowania prawa unijnego i krajowego w zakresie ochrony środowiska naturalnego w projektach w Programie INTERREG Polska-Słowacja.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cpe.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi doradcze w zakresie zagadnień prawnych w zakresie stosowania prawa unijnego i krajowego w zakresie ochrony środowiska naturalnego w projektach w Programie INTERREG Polska-Słowacja.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7435ae5c-b428-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Współpracy Transgranicznej INTERREG Polska-Słowacja2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114710
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.263.5.2023.BS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 38448,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego bieżącej usługi doradczej na rzecz pracowników Wspólnego Sekretariatu Technicznego PLSK, w zakresie zagadnień prawnych związanych ze stosowaniem przepisów prawa unijnego i krajowego w zakresie ochrony środowiska naturalnego w ocenianych, realizowanych i kontraktowanych projektach w Programie Współpracy Transgranicznej INTERREG Polska-Słowacja wraz z konsultacjami i przygotowaniem na rzecz Zamawiającego wszelkiej niezbędnej dokumentacji, materiałów i analiz.
I. Usługa doradcza obejmuje:
1) konsultacje na rzecz pracowników WST PLSK dot. projektów będących w trakcie przygotowywania wniosku o dofinansowanie;
2) świadczenie usługi doradczej na rzecz pracowników WST PLSK na etapie oceny formalnej projektów w zakresie analizy zgodności realizowanych projektów z wymogami ochrony środowiska wynikającymi z prawa unijnego i polskiego, w tym m.in przepisami dotyczącymi zasady zrównoważonego rozwoju, zasady nie czyń poważnych szkód, oceny oddziaływana na środowisko, obszarów chronionych i cennych przyrodniczo, weryfikacji infrastruktury pod względem jej wpływu na klimat;
3) wsparcie w zakresie rozwiązań systemowych związanych z określaniem wymogów w zakresie ochrony środowiska naturalnego, w tym doradztwo na etapie uzgodnień nowych oraz zmian w dokumentach programowych, wsparcie eksperckie przy dostosowaniu programu do dokumentów wynikających z prawa polskiego i unijnego z zakresu ochrony środowiska naturalnego oraz przy opracowywaniu informacji dla Beneficjentów nt. zgodności realizowanych projektów z wymogami w zakresie ochrony środowiska w programie;
4) bieżące doradztwo - wykonawca zobowiązany jest m. in. do opiniowania przekazywanej przez Zamawiającego dokumentacji (w tym m.in. dokumentacja projektowa powstała na etapie oceny projektów), do udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiającego (m. in. bieżące pytania pracowników WST, wnioskodawców/beneficjentów z zakresu zgodności założeń w projektach z wymogami ochrony środowiska wynikającymi z prawa unijnego i polskiego) oraz do przygotowania i przekazania szczegółowych uwag/zaleceń, które będą wykorzystywane przez Instytucję Zarządzającą/WST.
II. Forma oraz terminy świadczenia usług doradztwa
1) W ramach usługi Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość konsultacji według uzgodnienia, na miejscu (tj. w siedzibie WST), zdalnie (on-line), telefonicznie lub drogą elektroniczną (e-mail) w zakresie zagadnień związanych z tematyką przedmiotu umowy. Konsultacje w ramach podpisanej umowy będą prowadzone przez 24 miesiące od dnia jej podpisania r. W przypadku pytań/dokumentów przesłanych drogą elektroniczną Wykonawca niezwłocznie powiadomi o ich otrzymaniu Zamawiającego w formie email na adresy określone do kontaktów. Zamawiający szacuje, że maksymalny czas wykonania pojedynczej usługi wyniesie nie więcej niż 3 godziny w odniesieniu do pytania w sprawie formalnej oceny projektów i nie dłuższym niż 2 godziny w odniesieniu do pytania w pozostałych sprawach. W przypadku, w którym w ocenie Wykonawcy czas ten miałby być dłuższy Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Zamawiającego wskazując szacunkowy czas realizacji usługi. W wypadku określonym zdaniem poprzednim Wykonawca przystąpi do realizacji usługi po potwierdzeniu jej przekazania do realizacji przez Zamawiającego.
2) Wykonawca udzieli odpowiedzi/konsultacji na zadane pytanie/przesłane zagadnienie w terminie:
a) nie dłuższym niż 2 dni roboczych liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania pytania w sprawie formalnej oceny projektów;
b) nie dłuższym niż 5 dni roboczych liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania pytania w sprawie pozostałych zagadnień.
Na uzasadnioną prośbę Wykonawcy czas ten może zostać wydłużony o kolejny dzień roboczy.
3) Jeżeli Wykonawca uzna, że do wydania stanowiska o którym mowa w pkt 2 b) niezbędne są informacje uzupełniające, musi o nie wystąpić do Zamawiającego w terminie przewidzianym na wykonanie zlecenia, tj. w ciągu 5 dni roboczych. Po uzyskaniu informacji uzupełniających Wykonawca ma obowiązek wydać stanowisko w terminie do 3 dni roboczych liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania informacji uzupełniających. Wykonawca nie może korzystać z możliwości wystąpienia z wnioskiem o dostarczenie informacji uzupełniających w celu wydłużenia terminu przewidzianego na wykonanie zlecenia.
4) W przypadku, jeżeli do odpowiedzi przesłanej przez Wykonawcę Zamawiający będzie mieć kolejne pytanie/pytania (w celu np. uzupełnienia odpowiedzi), nie będą one traktowane jako oddzielne pytania, ale jako jedno zagadnienie stanowiące całość z pierwszym pytaniem, z zastrzeżeniem zdania ostatniego. Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca – dla sprawności współpracy- powinien dążyć do udzielenia odpowiedzi w sposób pełny i wyczerpujący. Odpowiedzi na zadane dodatkowe pytanie Wykonawca udzieli w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia jego otrzymania.
5) Wraz z odpowiedzią Wykonawca prześle informację określającą czas jaki został poświęcony na wykonanie zlecenia. Zamawiający zaakceptuje określony czas, który zostanie wpisany do protokołu lub zgłosi do niego uwagi. W przypadku zgłoszenia uwag Wykonawca w terminie 3 dni roboczych przedstawi wyjaśnienia i odpowie na uwagi Zamawiającego lub dokona korekty czasu realizacji zlecenia / zleceń w danym okresie rozliczeniowym. W przypadku przedstawienia wyjaśnień i odpowiedzi na uwagi Zamawiającego, Zamawiający może je uznać i zaakceptować czas lub odmówić uznania przedkładając Wykonawcy wyczerpujące uzasadnienie. W przypadku odmowy uznania czasu wykonania zlecenia rozliczeniu podlega czas niesporny pomiędzy stronami.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania Wykonawcy kolejnego pytania/pytań i/lub zagadnienia/zagadnień przed upływem terminu udzielenia konsultacji na wcześniejsze pytanie/pytania i/lub zagadnienie/zagadnienia, w wyniku czego Wykonawca będzie pracować równolegle nad odpowiedziami/konsultacjami na przesłanie pytania/zagadnienia. Zamawiający zastrzega, że taka sytuacja nie oznacza wydłużenia terminu na odpowiedzi eksperta. Termin na odpowiedź/konsultację na każde pytanie/zagadnienie liczony jest zgodnie z zapisami pkt II 2 b).
III. Dodatkowe informacje:
1) Zamawiający określa minimalnie 24 godzin usługi w czasie trwania umowy.
2) Wykonawca umowy obejmującej przedmiot zamówienia niniejszego OPZ nie może pełnić roli eksperta oceniającego wnioski w ramach Programu Interreg PLSK.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47291,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103248,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47291,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUBLIC MANAGEMENT ADAM BĄK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542932442
7.3.3) Ulica: Radzymińska 12/1,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-752
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47291,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego wałów rz. Gostynki w km P: 2+838 - 4+125, L: 4+107-4+193 m. Bieruń, Bojszowy w formule "zaprojektuj i buduj"
- Wykonanie modernizacji budynków przy ul. Grzybowskiej 47 i Grzybowskiej 47A w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej (dokończenie etapu I + wykonanie etapu II)
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
- Dostawy środków czystości dla KM PSP m.st. Warszawy
- Wykonanie remontu ogrodzenia zewnętrznego wraz z robotami towarzyszącymi wzdłuż ulicy Marii Skłodowskiej-Curie przy budynku Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Skłodowskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo - konserwacyjne na rzece Stara Noteć Rynarzewska
- Opinia dendrologiczna dla pomnika przyrody pn. "Aleja modrzewiowa" stanowiącego skupisko drzew gat. modrzew europejski rosnących wzdłuż DW742 w miejscowości Oksa
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami budynków szkół podstawowych w Janczowej, Lipnicy Wielkiej oraz Siedlcach .
- Świadczenie usług: operatora projektu, inspektora nadzoru oraz doradcy w ramach projektu pn. "Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii na terenie Gminy Bytom i Radzionków"
- Rozwój Spółdzielni Energetycznej Raszyn
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.