eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi doradcze w zakresie zagadnień prawnych w zakresie stosowania prawa unijnego i krajowego w zakresie ochrony środowiska naturalnego w projektach w Programie INTERREG Polska-Słowacja.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi doradcze w zakresie zagadnień prawnych w zakresie stosowania prawa unijnego i krajowego w zakresie ochrony środowiska naturalnego w projektach w Programie INTERREG Polska-Słowacja.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi doradcze w zakresie zagadnień prawnych w zakresie stosowania prawa unijnego i krajowego w zakresie ochrony środowiska naturalnego w projektach w Programie INTERREG Polska-Słowacja.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7435ae5c-b428-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Współpracy Transgranicznej INTERREG Polska-Słowacja

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://cpe.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cpe.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Oferty, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne 2) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 1, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w pkt 3 3) Dokumenty elektroniczne, przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu, służącym złożeniu oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oferty wraz z załącznikami przez wykonawcę, jest Platforma dostępna pod adresem
https://cpe.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne 4) W postępowaniu zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://cpe.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. Szczegółowa Instrukcja korzystania z Platformy dla wykonawcy dostępna jest w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem https://cpe.ezamawiajacy.pl 5) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść
dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie 6) Zamawiający informuje, iż w przypadku
jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platformy:
1) pod numerem telefonu: +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00- 17.00); 2) pod adresem e-mail:
oneplace@marketplanet.pl. 7) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
7.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 7.2. komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
7.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 7.4. włączona obsługa JavaScript; 7.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 8) Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w rozdziale IX i XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.263.5.2023.BS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 49170,73 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego bieżącej usługi doradczej na rzecz pracowników Wspólnego Sekretariatu Technicznego PLSK, w zakresie zagadnień prawnych związanych ze stosowaniem przepisów prawa unijnego i krajowego w zakresie ochrony środowiska naturalnego w ocenianych, realizowanych i kontraktowanych projektach w Programie Współpracy Transgranicznej INTERREG Polska-Słowacja wraz z konsultacjami i przygotowaniem na rzecz Zamawiającego wszelkiej niezbędnej dokumentacji, materiałów i analiz.

I. Usługa doradcza obejmuje:
1) konsultacje na rzecz pracowników WST PLSK dot. projektów będących w trakcie przygotowywania wniosku o dofinansowanie;
2) świadczenie usługi doradczej na rzecz pracowników WST PLSK na etapie oceny formalnej projektów w zakresie analizy zgodności realizowanych projektów z wymogami ochrony środowiska wynikającymi z prawa unijnego i polskiego, w tym m.in przepisami dotyczącymi zasady zrównoważonego rozwoju, zasady nie czyń poważnych szkód, oceny oddziaływana na środowisko, obszarów chronionych i cennych przyrodniczo, weryfikacji infrastruktury pod względem jej wpływu na klimat;
3) wsparcie w zakresie rozwiązań systemowych związanych z określaniem wymogów w zakresie ochrony środowiska naturalnego, w tym doradztwo na etapie uzgodnień nowych oraz zmian w dokumentach programowych, wsparcie eksperckie przy dostosowaniu programu do dokumentów wynikających z prawa polskiego i unijnego z zakresu ochrony środowiska naturalnego oraz przy opracowywaniu informacji dla Beneficjentów nt. zgodności realizowanych projektów z wymogami w zakresie ochrony środowiska w programie;
4) bieżące doradztwo - wykonawca zobowiązany jest m. in. do opiniowania przekazywanej przez Zamawiającego dokumentacji (w tym m.in. dokumentacja projektowa powstała na etapie oceny projektów), do udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiającego (m. in. bieżące pytania pracowników WST, wnioskodawców/beneficjentów z zakresu zgodności założeń w projektach z wymogami ochrony środowiska wynikającymi z prawa unijnego i polskiego) oraz do przygotowania i przekazania szczegółowych uwag/zaleceń, które będą wykorzystywane przez Instytucję Zarządzającą/WST.
II. Forma oraz terminy świadczenia usług doradztwa
1) W ramach usługi Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość konsultacji według uzgodnienia, na miejscu (tj. w siedzibie WST), zdalnie (on-line), telefonicznie lub drogą elektroniczną (e-mail) w zakresie zagadnień związanych z tematyką przedmiotu umowy. Konsultacje w ramach podpisanej umowy będą prowadzone przez 24 miesiące od dnia jej podpisania r. W przypadku pytań/dokumentów przesłanych drogą elektroniczną Wykonawca niezwłocznie powiadomi o ich otrzymaniu Zamawiającego w formie email na adresy określone do kontaktów. Zamawiający szacuje, że maksymalny czas wykonania pojedynczej usługi wyniesie nie więcej niż 3 godziny w odniesieniu do pytania w sprawie formalnej oceny projektów i nie dłuższym niż 2 godziny w odniesieniu do pytania w pozostałych sprawach. W przypadku, w którym w ocenie Wykonawcy czas ten miałby być dłuższy Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Zamawiającego wskazując szacunkowy czas realizacji usługi. W wypadku określonym zdaniem poprzednim Wykonawca przystąpi do realizacji usługi po potwierdzeniu jej przekazania do realizacji przez Zamawiającego.
2) Wykonawca udzieli odpowiedzi/konsultacji na zadane pytanie/przesłane zagadnienie w terminie:
a) nie dłuższym niż 2 dni roboczych liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania pytania w sprawie formalnej oceny projektów;
b) nie dłuższym niż 5 dni roboczych liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania pytania w sprawie pozostałych zagadnień.
Na uzasadnioną prośbę Wykonawcy czas ten może zostać wydłużony o kolejny dzień roboczy.
3) Jeżeli Wykonawca uzna, że do wydania stanowiska o którym mowa w pkt 2 b) niezbędne są informacje uzupełniające, musi o nie wystąpić do Zamawiającego w terminie przewidzianym na wykonanie zlecenia, tj. w ciągu 5 dni roboczych. Po uzyskaniu informacji uzupełniających Wykonawca ma obowiązek wydać stanowisko w terminie do 3 dni roboczych liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania informacji uzupełniających. Wykonawca nie może korzystać z możliwości wystąpienia z wnioskiem o dostarczenie informacji uzupełniających w celu wydłużenia terminu przewidzianego na wykonanie zlecenia.
4) W przypadku, jeżeli do odpowiedzi przesłanej przez Wykonawcę Zamawiający będzie mieć kolejne pytanie/pytania (w celu np. uzupełnienia odpowiedzi), nie będą one traktowane jako oddzielne pytania, ale jako jedno zagadnienie stanowiące całość z pierwszym pytaniem, z zastrzeżeniem zdania ostatniego. Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca – dla sprawności współpracy- powinien dążyć do udzielenia odpowiedzi w sposób pełny i wyczerpujący. Odpowiedzi na zadane dodatkowe pytanie Wykonawca udzieli w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia jego otrzymania.
5) Wraz z odpowiedzią Wykonawca prześle informację określającą czas jaki został poświęcony na wykonanie zlecenia. Zamawiający zaakceptuje określony czas, który zostanie wpisany do protokołu lub zgłosi do niego uwagi. W przypadku zgłoszenia uwag Wykonawca w terminie 3 dni roboczych przedstawi wyjaśnienia i odpowie na uwagi Zamawiającego lub dokona korekty czasu realizacji zlecenia / zleceń w danym okresie rozliczeniowym. W przypadku przedstawienia wyjaśnień i odpowiedzi na uwagi Zamawiającego, Zamawiający może je uznać i zaakceptować czas lub odmówić uznania przedkładając Wykonawcy wyczerpujące uzasadnienie. W przypadku odmowy uznania czasu wykonania zlecenia rozliczeniu podlega czas niesporny pomiędzy stronami.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania Wykonawcy kolejnego pytania/pytań i/lub zagadnienia/zagadnień przed upływem terminu udzielenia konsultacji na wcześniejsze pytanie/pytania i/lub zagadnienie/zagadnienia, w wyniku czego Wykonawca będzie pracować równolegle nad odpowiedziami/konsultacjami na przesłanie pytania/zagadnienia. Zamawiający zastrzega, że taka sytuacja nie oznacza wydłużenia terminu na odpowiedzi eksperta. Termin na odpowiedź/konsultację na każde pytanie/zagadnienie liczony jest zgodnie z zapisami pkt II 2 b).
III. Dodatkowe informacje:
1) Zamawiający określa minimalnie 24 godzin usługi w czasie trwania umowy.
2) Wykonawca umowy obejmującej przedmiot zamówienia niniejszego OPZ nie może pełnić roli eksperta oceniającego wnioski w ramach Programu Interreg PLSK.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P)
wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:najniższa cena brutto
------------------------------------ x 100 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
cena brutto oferty ocenianej

Najkorzystniejszą spośród złożonych ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert będzie oferta o najwyższej liczbie zdobytych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku
w powyższym zakresie.
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wskazany w ofercie ekspert w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – przeprowadził co najmniej 100 godzin doradztwa w zakresie zagadnień prawnych związanych ze stosowaniem przepisów prawa unijnego i krajowego w zakresie ochrony środowiska naturalnego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ustawy PZP nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ.
3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia warunek określony w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1.4 SWZ musi zostać spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia.
5. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Niespełnienie warunku określonego w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1.4 niniejszej SWZ skutkować będzie odrzuceniem Wykonawcy w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale XV SWZ , Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 2do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XII pkt 7.2 SWZ
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. Szczegółowo opisane w rozdziale VII i XII SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w rozdziale VII punkt 1 podpunkt 1.4 SWZ wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia warunek określony w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1.4 SWZ musi zostać spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca spełniający warunek wykona usługi, do realizacji których te uprawnienia są wymagane.
Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie warunku określonego w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1.4 SWZ skutkować będzie odrzuceniem Wykonawcy w postępowaniu. W celu
wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale XV i VII pkt 2 SWZ, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 8.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku
nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania.8.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. 14. Do oferty należy dołączyć: Wstępne oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepoleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
profilem zaufanym lub podpisem osobistym). Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 4 (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). Ofertę, oświadczenia zaleca się
sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SWZ. Oferta oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP muszą być złożone w oryginale. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) (......). Wykonawcy
ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców
(podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób prezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Doprecyzowanie w rozdziale VII, IX i XII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyjątkiem § 1 ust. 5.
2. Działając na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
1) zmiany przepisów prawa w tym prawa wspólnotowego lub zmiany zakresu lub struktury Programu, które to zmiany mają bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy w ten sposób, że czynią wykonanie Umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z wymaganiami – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu umowy do obowiązujących przepisów prawa lub zakresu / struktury Programu;
2) zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym stawki podatku VAT – zakres zmiany: w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie netto określone w § 4 ust. 1 pozostanie bez zmian, zmianie ulegnie wartość wynagrodzenia brutto.
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej, jeżeli niejęcie zmian w umowie skutkowałoby tym, że wykonanie umowy byłoby niecelowe – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu umowy do zmian organizacyjny po stronie Zamawiającego;
4) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na wyeliminowaniu rozbieżności i jednoznacznym sprecyzowaniu zapisów umowy wywołujących wątpliwości pomiędzy Stronami;
5) wystąpienia siły wyższej.
3. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://cpe.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY". Szczegółowy sposób składania ofert określa rozdział XII SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.