Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00080695/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usług druku publikacji, w tym książek, katalogów oraz publikacji okolicznościowych dla Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM IM.JACKA MALCZEWSKIEGO W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000592584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 36-243-29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malczewski@muzeum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de4cef5b-2d47-4dbf-8d53-9fa466f7aeed1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usług druku publikacji, w tym książek, katalogów oraz publikacji okolicznościowych dla Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de4cef5b-2d47-4dbf-8d53-9fa466f7aeed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025217/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Realizacja usług druku publikacji, w tym książek, katalogów oraz publikacji okloicznościowych dla Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00080695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MJM-ZP.26.1/U/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług druku publikacji, w tym książek, katalogów oraz publikacji okolicznościowych dla Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu, wraz z ich dostawą do Zamawiającego.
Zakres usługi:
1.1. Druk publikacji : - Druk książek o charakterze naukowym, artystycznym i edukacyjnym, - Druk katalogów wystaw stałych i czasowych, - Druk publikacji okolicznościowych związanych
z wydarzeniami organizowanymi przez Muzeum.
1.2. Rodzaje publikacji:
- Format publikacji: zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
- Liczba stron: dokładnie określana na etapie zlecenia dla każdej pozycji,
- Okładka: miękka lub twarda (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego), z możliwością złocenia, lakierowania lub innego wykończenia,
- Druk: kolorowy lub czarno-biały (zgodnie z projektem).
1.3.Wymogi techniczne:
- Papier: wysokiej jakości, gramatura zgodnie z przeznaczeniem publikacji (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego),
- Korekta i przygotowanie do druku: wykonanie przez Wykonawcę składu, łamania oraz korekty technicznej w oparciu o materiały przekazywane przez Zamawiającego,
- Druk: zgodny z dostarczonymi plikami projektowymi,
- Oprawa, klejenie i szycie.
1.4. Dostawa:
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wydrukowanych publikacji do siedziby Zamawiającego w Radomiu na własny koszt i ryzyko,
- Publikacje mają być zapakowane w bezpieczne opakowania zapobiegające uszkodzeniu podczas transportu.
1.5. Harmonogram realizacji:
- Szczegółowe terminy realizacji poszczególnych zadań będą określone na piśmie na etapie zlecania każdej publikacji,
- Maksymalny czas realizacji od przekazania projektu do dostawcy wynosi 21 dni roboczych, chyba że strony ustalą inaczej.
1.6. Uwagi dodatkowe:
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji jakości dostarczonych publikacji na podstawie przekazanych przez Wykonawcę próbek kontrolnych przed wykonaniem całego nakładu oraz zgłaszania uwag w przypadku niezgodności z wymaganiami technicznymi.
1.7. Podstawa realizacji: Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się zgodnie
z warunkami określonymi w niniejszej umowie, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz ofertą złożoną przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79821100-6 - Usługi korektorskie
79822000-2 - Usługi składu
79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201159,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201159,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU OLEJNIK Piotr Olejnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011149759
7.3.3) Ulica: Szwankowskiego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-318
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201159,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa wraz z uruchomieniem i przeprowadzeniem szkolenia z obsługi skanera samoobsługowego A3 dla Biblioteki Uniwersyteckiej - Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu w 2025 r.
- Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej oraz środków do utrzymania czystości dla 42 BLSz Radom w 2025 r. oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
- Zakup i dostawa dwóch jednakowych urządzeń Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Najem samoobsługowych urządzeń płatniczych i usług dodatkowych do Sądu Okręgowego w Radomiu, Sądu Rejonowego w Lipsku,Sądu Rejonowego w Przysusze,Sądu Rejonowego w Szydłowcu,Sądu Rejonowego w Zwoleniu
- Sukcesywne dostawy wędlin wieprzowych i wołowych oraz wędlin drobiowych do Aresztu Śledczego w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania publikacji w PDF dla Instytucji Rynku Pracy pt.: "Rola Powiatowych Urzędów Pracy (PUP) we wspieraniu sektora ekonomii społecznej"
- Druk i dystrybucja 8 numerów "Biuletynu Informacyjnego KOWR"
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH dla Filharmonii Poznańskiej im. T. Szeligowskiego w Poznaniu
- Przygotowanie treści i grafik do materiałów internetowych i drukowanych na potrzeby promocji Funduszy Europejskich
- Usługa wydrukowania w nakładzie 3000 egzemplarzy książki "Archipelagi. Osobisty atlas pytań i przeżyć." wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury.
- Przygotowanie do produkcji, w tym przygotowanie wizualizacji z oznaczeniem sposobu znakowania (nadruk/grawer/laser), produkcja i sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.