Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przygotowania i organizacji VII edycji konkursu dla start-up’ów „Startuj z Mazowsza”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania i organizacji VII edycji konkursu dla start-up’ów „Startuj z Mazowsza”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-964fa2dc-1554-4cde-8ddc-623f2b30c720
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044850/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zakup usługi przygotowania i organizacji VII edycji konkursu dla start-up’ów „Startuj z Mazowsza”, polegającej na przeprowadzeniu konkursu (RF)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10698563.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069856
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w § 1 SWZ, i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie Platformy dotyczącej danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
2. Zaleca się, aby Wykonawca, chcąc korzystać ze wszystkich funkcjonalności dostępnych na Platformie Zakupowej, założył bezpłatne Konto Użytkownika na platformazakupowa.pl. Warunkiem założenia Konta jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
3.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Informacje dotyczące przedmiotowego postępowania Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w zakładce „Wiadomości”, sekcji “Komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca w trakcie toczącego się postępowania powinien sprawdzać komunikaty i wiadomości przesłane przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie Zakupowej, gdyż system powiadomień Platformy może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w przedmiotowym postępowaniu za pośrednictwem Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5. Realizując obowiązek wynikający z art. 67 PZP Zamawiający przekazuje następujące informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej:
1) minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Platformy Zakupowej to przeglądarka internetowa EDGE,
Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.,
2) Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli, 3) w celu założenia Konta Użytkownika na Platformie Zakupowej, konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail),
4) występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB (w przypadku większych plików zalecane jest skorzystanie z instrukcji pakowania plików, dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda),
5) komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników); występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB,
6) czas wyświetlany na Platformie Zakupowej synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami przygotowaną w języku polskim pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Formularz oferty stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR-D-III.272.27.2025.MK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi przygotowania i organizacji VII edycji konkursu dla start-up’ów „Startuj z Mazowsza”, polegającej na przeprowadzeniu konkursu, w tym: kampanii promującej konkurs, naboru i oceny merytorycznej wniosków konkursowych, wykonaniu materiałów informacyjno-promocyjnych oraz organizacji konferencji finałowej.
Głównym celem konkursu dla start-up’ów „Startuj z Mazowsza” jest promocja mazowieckiego ekosystemu wspierania startupów. Realizacja celu następuje poprzez upowszechnianie oraz promowanie „dobrych praktyk” w zakresie: gospodarczego wykorzystania nowych technologii, opracowywania i wprowadzania nowych produktów lub usług, wprowadzania nowoczesnych metod zarządzania i modeli biznesowych; budowanie sieci środowiska współpracy startupów z małymi, średnimi i dużymi przedsiębiorstwami, nauką, instytucjami otoczenia biznesu i Województwem Mazowieckim. Proces oceny zgłoszeń konkursowych wyłoni startupy, o atrakcyjnej formule innowacyjności i dużym potencjale wzrostu, odnoszące sukcesy we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań gospodarczych (usług, produktów).
4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
55400000-4 - Usługi podawania napojów
55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
72400000-4 - Usługi internetowe
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
85312320-8 - Usługi doradztwa
92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów
98300000-6 - Różne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: propozycja Influencera
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie grafika
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: element uatrakcyjniający konferencję finałową
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe działania promujące konkurs
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w szczególności:1) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie zrealizował, co najmniej:
a. dwa projekty, obejmujące swoim zakresem weryfikację merytoryczną wniosków konkursowych młodych firm/startupów oraz
b. dwa projekty, obejmujące swoim zakresem prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej oraz
c. dwa projekty, obejmujące swoim zakresem organizację konferencji/eventu.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza, aby w ramach jednego projektu Wykonawca zrealizował weryfikację merytoryczną wniosków konkursowych młodych firm/startupów, przeprowadził kampanię informacyjno-promocyjnej, zorganizował konferencję/event - w takim przypadku warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował 2 takie projekty. Pojęcie „zrealizowany projekt” oznacza projekt, na potwierdzenie którego Wykonawca dysponuje dokumentem potwierdzającym zakończenie i przyjęcie bez zastrzeżeń (zrealizowanego prawidłowo projektu), np. referencje, protokół odbioru końcowego.
2) dysponuje lub będzie dysponować na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje co najmniej w następującym zakresie:
a. koordynator projektu, który posiada doświadczenie w roli koordynatora co najmniej 2 ukończonych projektów - konkursów/eventów o charakterze biznesowym o wartości minimum 100 tys. zł brutto każdy, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (z wyszczególnieniem informacji, czy projekty są ukończone, rzetelnie opisanym przedmiotem projektów pozwalającym zweryfikować pożądane doświadczenie, rolą w projektach, w których dana osoba brała udział, ze wskazaniem pełnionych funkcji w projekcie);
Zamawiający wymaga, do realizacji przedmiotowego zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy Koordynatora projektu;
b. grafik, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu prac graficznych, obróbce zdjęć, tworzeniu infografik, plakatów, przygotowaniu profesjonalnych prezentacji multimedialnych i publikacji/broszur.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie żądał złożenia:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w sekcji V ustęp 5.5.) ogłoszenia, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, określające zakres pełnomocnictwa.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów.
4. W związku z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 507), treść oświadczenia, o którym mowa w sekcji V ustęp 5.5.) ogłoszenia, uzupełniona została o przesłanki wykluczenia Wykonawców, o których
mowa w art. 7 ust. 1 ww. ustawy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków.2. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności zawodowej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. obowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie powinno być aktualne na dzień składania ofert, złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 p.z.p. dołączają do oferty oświadczenie, określające zakres usług, które wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy stanowią załącznik nr 3 do SWZ.2. Dopuszczalne zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia przewidziane zostały w projektowanych postanowieniach umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-21 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069856
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Skrót pzp/ustawa użyty w ogłoszeniu oznacza ustawę z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.2. Skrót SWZ oraz specyfikacja oznacza Specyfikację Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069856.
3. Wykonawca w celu uzyskania punktów w kryterium:
1) propozycja Influencera, opisanym w § 20 ust. 4 SWZ, załącza do oferty podpisany dokument (np. w forma-cie .pdf.), zawierający:
a) imię i nazwisko zaproponowanego aktywnego Influencera,
b) charakterystykę podejmowanej tematyki przez Influencera,
c) jeden wybrany kanał komunikacji, za pośrednictwem którego będzie promowany konkurs, wraz z zasięgami - liczbą obserwujących min. 50 000 obserwujących.
Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty podpisanego dokumentu ze wskazaniem imienia i nazwiska aktywnego Influencera z jasno wskazanym wybranym kanałem komunikacji lub/i opisaną tematyką podejmowaną przez Influencera otrzyma odpowiednio 0 punktów w danym podkryterium opisanym w § 20 ust. 5 SWZ;
Pod pojęciem „Influencer” Zamawiający przyjmuje, że to osoba działająca w środowisku internetowym, szczególnie w obszarze mediów społecznościowych, posiadająca rozbudowane grono odbiorców oraz utrzymująca pewną relację z nimi. Dzięki temu ma zdolność wpływania – zgodnie z samą nazwą (od ang. in-fluence – wywierać wpływ) – na decyzje podejmowane przez swoich obserwatorów. Służą do tego przede wszystkim takie portale jak Instagram, YouTube, Twitter, Facebook czy Tiktok. Zbiór platform, które influencerzy mogą wykorzystywać jest zbiorem otwartym – zasięgi budować mogą także na swojej własnej stro-nie/blogu. Influencer musi posiadać prawo do rozporządzania swoim kontem.
2) doświadczenie grafika, opisanym w § 20 ust. 5 SWZ, załącza do oferty podpisany dokument (np. w formacie .pdf.) zawierający:
a) imię i nazwisko grafika wskazanego do realizacji przedmiotowego zamówienia, który spełnia wymagania, o których mowa w § 17 ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ,
b) pięć przykładów zrealizowanych przez wskazanego grafika projektów graficznych lub wskaże aktywne linki/adresy stron internetowych do realizowanych pięciu projektów graficznych jego autorstwa (aktywnych co najmniej do zakończenia przedmiotowego postępowania)
Jeżeli Wykonawca nie dołączy podpisanego dokumentu lub wskazane aktywne linki/adresy stron internetowych będą błędne/nieaktywne otrzyma 0 punktów;
W wyjątkowych oraz uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość zmiany osoby grafika wskazanej w ofercie- wówczas Wykonawca przedstawi Zamawiającemu propozycję wraz z informacją o doświadczeniu zgodnie z § 17 ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ. Doświadczenie musi być utrzymane co najmniej na tym samym poziomie jaki oferował Wykonawca w postępowaniu. W przypadku uzyskania punktów w kryterium oceny ofert za „doświadczenie grafika”, Wykonawca winien zastąpić osobę drugą osobą o co najmniej tożsamym doświadczeniu. Zmiana może nastąpić wyłącznie zgodnie z procedurą określoną w projektowanych postanowieniach umowy tj. po weryfikacji i akceptacji przez Zamawiającego dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
3) element uatrakcyjniający konferencję finałową, opisanym w § 20 ust. 6 SWZ, załącza do oferty podpisany dokument (np. w formacie .pdf.) zawierający opis jednego dodatkowego elementu uatrakcyjniającego konferencję finałową na rzecz promocji laureatów Konkursów; jeżeli Wykonawca nie dołączy podpisanego dokumentu otrzyma 0 punktów;
4) dodatkowe działania promujące Konkurs, opisanym w § 20 ust. 7 SWZ, załącza do oferty podpisany dokument (np. w formacie .pdf.) zawierający opis dodatkowych działań promujących Konkurs; jeżeli Wykonawca nie dołączy podpisanego dokumentu otrzyma 0 punktów;
5) klauzula społeczna, opisanym w § 20 ust. 8 SWZ, składa deklarację w formularzu oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w ramach projektu "MOVE IT Like Lublin - inicjatywa na rzecz zrównoważonego rozwoju transportu publicznego w Kiszyniowie"
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części):
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.