eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa TarnowskaUtworzenie Centrum Inicjatyw Gospodarczo - Społecznych "Kotłownia" w Gminie Dąbrowa Tarnowska



Ogłoszenie z dnia 2021-08-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141276 z dnia 2021-08-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Centrum Inicjatyw Gospodarczo - Społecznych "Kotłownia" w Gminie Dąbrowa Tarnowska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA TARNOWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 34

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowatar.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowatar.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umdabrowatarnowska,m,342704,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie Centrum Inicjatyw Gospodarczo - Społecznych "Kotłownia" w Gminie Dąbrowa Tarnowska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3643dc50-e0a3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003621/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Utworzenie Centrum Inicjatyw Gospodarczo Społecznych „KOTŁOWNIA” w Gminie Dąbrowa Tarnowska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Utworzenie Centrum Inicjatyw Gospodarczo Społecznych "KOTŁOWNIA" w Gminie Dąbrowa Tarnowska

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110199/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.2.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4406000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
Realizacja projektu p.n. „Utworzenie Centrum Inicjatyw Gospodarczo Społecznych "KOTŁOWNIA" ma na celu rozwinięcie potencjału terenów leżących w Gminie Dąbrowa Tarnowska, w centrum miasta Dąbrowa Tarnowska poprzez przebudowę, modernizację i adaptacja obiektów infrastrukturalnych z przeznaczeniem na cele społeczne.

Zamierzenie inwestycyjne obejmuje:
Modernizację budynku kotłowni Westerplatte wraz ze zmianą sposobu użytkowania obiektu na funkcje usługowo – biurowo – handlowe wraz z urządzeniem parkingów i zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniem nowego wjazdu i przebudową istniejącego. Przeznaczone pod planowaną inwestycję są działki nr 54/3, 54/8, 61/6, 61/28, obręb Dąbrowa.

Zamierzenie inwestycyjne obejmuje:
- modernizację budynku kotłowni Westerplatte wraz ze zmianą sposobu użytkowania obiektu na funkcje usługowo – biurowo – handlowe, w tym urządzenie 4 kondygnacji, zgodnie z opisem i uszczegółowieniem wynikającym z załącznika nr 1 – Programu Funkcjonalno - Użytkowego,
- urządzeniem parkingów dla ok. 40 pojazdów i min. 5 dla osób niepełnosprawnych,
- zagospodarowanie terenu,
- urządzenie nowego wjazdu i przebudową istniejącego,
- montaż elementów małej architektury,
- demontaż istniejących garaży i obiektów kolidujących z planem zagospodarowania terenu dla działek objętych inwestycją,
Planowany obiekt powinien funkcjonować całorocznie. Przewiduje się, że średnio – rocznie z budynku Centrum będzie korzystać min. 1.500 osób w godzinach od 8:00-21:00.
Projekty zagospodarowania terenu oraz rozwiązania architektoniczne w planowanych obiektach powinny unikać tworzenia barier architektonicznych. Należy dążyć do spełnienia wytycznych projektowania uniwersalnego oraz uzyskanie wymaganych parametrów użytkowych, technicznych, technologicznych, jakościowych, wizualnych, estetycznych i funkcjonalnych wynikających z PFU, będącego opisem celu jaki chce osiągnąć Zamawiający.

Realizacja powyższych zadań obejmuje swoim zakresem wykonanie prac badawczych, inwentaryzacyjnych, pomiarowych, projektowych w zakresie niezbędnych branż, ziemnych, budowlanych, instalacyjnych oraz wykończeniowych niezbędnych do zrealizowania w/w inwestycji.
Do przedmiotu zamówienia należy również uzyskanie wszelkich pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do zaprojektowania, realizacji oraz oddania obiektów do użytkowania oraz uruchomienie całego obiektu kubaturowego i wszystkich jego elementów i wbudowanych urządzeń oraz wszystkich urządzeń, obiektów i elementów zagospodarowania terenu, wraz z wyposażeniem wg wymagań wynikających z obowiązujących przepisów i PFU, wyposażeniem p.poż wg wymagań obowiązujących przepisów i PFU, oraz wyposażeniem w instrukcje Ogólne i stanowiskowe (w szczególności w zakresie: instrukcji ogólnych użytkownika obiektu i urządzeń technologicznych w tym m.in. technologii kotłowni; instrukcji bhp, instrukcji p.poż (w tym scenariusz ewakuacji).
W razie kolizji przebiegu planowanej infrastruktury z istniejącą roślinnością, ciekami wodnymi, elementami innej infrastruktury, inwentaryzacja oraz pozyskanie decyzji niezbędnych do realizacji przedmiotu Zamówienia jest po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

44111000-1 - Materiały budowlane

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne

44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne

44190000-8 - Różne materiały budowlane

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

79930000-2 - Specjalne usługi projektowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8979000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13591500,00 PLN

2021-08-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.