eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDoradztwo w zakresie zaprojektowania specyficznych sensorów dla markerów chemicznych i opracowania algorytmu diagnostycznego



Ogłoszenie z dnia 2025-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Doradztwo w zakresie zaprojektowania specyficznych sensorów dla markerów chemicznych i opracowania algorytmu diagnostycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225892180

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

naukowo-badawcza i edukacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doradztwo w zakresie zaprojektowania specyficznych sensorów dla markerów chemicznych i opracowania algorytmu diagnostycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d6387a2-028c-4cfe-9907-78388e75cd55

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Opracowanie testu diagnostycznego 'Sensor PreT2D' do szybkiej diagnostyki wczesnego stanu przedcukrzycowego oraz progresji cukrzycy typu 2 - KPOD.07.07-IW.07-0103/24”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Biologii Doświadczalnej imienia Marcelego Nenckiego Polskiej Akademii Nauk. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-19/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pzedmiotem zamówienia jest merytoryczne wsparcie Zespołu Instytutu (dalej „Zespół”) w zakresie zaprojektowania specyficznych sensorów dla markerów chemicznych oraz opracowania algorytmu dla nowo-tworzonego testu diagnostycznego SensorPreT2D.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ. Opis realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku do SWZ - Projekt Umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Waga danego kryterium równa
się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych
części punktu. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad. Za ofertę najkorzystniejszą uznana
zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu w poszczególnych kryteriach, pozostałe oferty zostaną
sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stopień naukowy osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie rozwoju produktów stosowanych w ochronie zdrowia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie realizacji projektów naukowych (tj. kierowanie projektem/projektami pozytywnie rozliczonym/rozliczonymi), rozstrzyganych w ramach konkursów grantowych w zakresie projektowania specyficznych markerów chemicznych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Warunki udziału w postępowaniu
1 Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Warunek w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zw. z art. 116 ust. 1 ustawy Pzp -posiadanie wyksztalcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia.
Wykonawca może wyznaczyć do realizacji zamówienia jedną osobę lub więcej osób. Jednakże każda z tych osób musi spełniać wszystkie wymagania określone poniżej.
Osoba wyznaczona przez wykonawcę do realizacji zamówienia musi:
- Posiadać co najmniej stopień dr w naukach chemicznych uzyskany w zakresie zastosowania cząsteczek chemicznych w rozwiązywaniu problemów biologicznych. Posiadanie wyższego stopnia w naukowego w naukach chemicznych uzyskany w zakresie zastosowania cząsteczek chemicznych w rozwiązywaniu problemów biologicznych będzie punktowane w kryteriach oceny ofert.
Uzasadnienie:
Osoba taka będzie stanowić merytoryczne wsparcie realizacji projektu - będzie proponować rozwiązania merytoryczne, więc musi posiadać wystarczające doświadczenie poparte uzyskaniem odpowiednich stopni lub tytułów naukowych.
- Posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie prowadzenia badań naukowych w systemie nauki i szkolnictwa wyższego w Polsce (co najmniej 10 prac eksperymentalnych opublikowanych w renomowanych czasopismach o zasięgu międzynarodowym w ostatnich 10 latach (2015-2024) jako "senior corresponding author") w zakresie projektowania specyficznych markerów chemicznych;
Uzasadnienie:
Osoba taka będzie stanowić merytoryczne wsparcie realizacji projektu - będzie proponować rozwiązania merytoryczne, więc musi posiadać wystarczające doświadczenie poparte publikacjami naukowymi w renomowanych czasopismach.
- Posiadać wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu wyników badań naukowych do praktyki/na rynek, w zakresie projektowania specyficznych markerów chemicznych (koordynacja co najmniej 1 procesu podpisywania umowy licencyjnej/umowy sprzedaży lub link do stron internetowych z wdrożonymi produktami).
Uzasadnienie:
Osoba taka będzie stanowić pierwszą linię wsparcia dla zespołu realizującego zadania badawcze, w związku z czym musi co najmniej orientować się jak wygląda cała ścieżka doprowadzenia na rynek produktów
- Posiadać wiedzę i doświadczenie w realizacji projektów naukowych (kierowanie min. 1 projektem, pozytywnie rozliczonym) rozstrzyganych w ramach konkursów grantowych w zakresie projektowania specyficznych markerów chemicznych.
Posiadanie wiedzy i doświadczenia w realizacji projektów naukowych (kierowanie więcej niż jednym projektem, pozytywnie rozliczonym) rozstrzyganych w ramach konkursów grantowych w zakresie projektowania specyficznych markerów chemicznych, będzie dodatkowo punktowane w zakresie kryterium oceny ofert.
Uzasadnienie
Osoba taka będzie stanowić merytoryczne wsparcie realizacji projektu - będzie proponować rozwiązania merytoryczne, więc musi posiadać wystarczające doświadczenie w realizacji projektów naukowych z zakresu przewidywanych do realizacji badań naukowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności
wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
Jest to Oświadczenia o aktualności informacji, zawartych w złożonym wraz z Ofertą Oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp, zwane dalej "Oświadczeniem o aktualności".

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób
-wzór wykazu stanowi załącznik do SWZ
Jest to wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oprócz wskazanego już (w niniejszym Ogłoszeniu) dokumentu; -Oświadczenia z art. 125 ustawy Pzp, Wykonawca dołącza
do wypełnionego -Formularza Oferty (wzór formularza stanowi załącznik do SWZ) wypełnione pozostałe formularze, zgodnie
ze wskazaniami SWZ, tj.:
Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym
(składana o ile dotyczy)
Wzór informacji wykonawcy o obowiązku podatkowym stanowi załącznik do SWZ. Wypełniony załącznik należy złożyć wraz
z ofertą tylko, jeżeli Wykonawca składa Ofertę, której wybór prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (np. wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów, import,
mechanizm odwróconego obciążenia podatkiem VAT).
Informacja o zastrzeżeniu poufność informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa
(składana o ile dotyczy)
Wypełniony załącznik do SWZ wraz z uzasadnieniem składany jest tylko w przypadku, jeżeli Wykonawca zastrzega
poufność informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji. Kwestie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa zostały opisane w SWZ w punkcie 17.8.
Informacja o podwykonawcach
Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Wzór stanowi załącznik do SWZ. Informacje dla Wykonawców zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia
wykonawcą zostały opisane w SWZ w punkcie 11.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
(składane o ile dotyczy)
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wzór zobowiązania stanowi załącznik do SWZ.
Oświadczenie konsorcjantów
(składane o ile dotyczy)
W przypadkach o których mowa w ustawie Pzp w art. 117 ust. ust. 3 (sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia: warunku dotyczącego doświadczenia) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
wykonawcy.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.;
Oświadczenie z art. 125 ust. 5 Pzp podmiotu udostępniającego zasoby
(składane o ile dotyczy)
Aktualne na dzień składania oferty oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i
spełnieniu warunków udziału, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
Pełnomocnictwo
(składane o ile dotyczy)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, należy załączyć do oferty w przypadku gdy
oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo musi zawierać umocowanie do
reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być
załączone do Oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego, podpisem elektronicznym; zaufanym, lub
osobistym, lub kwalifikowanym, przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców.
Umocowanie osoby podpisującej ofertę Wykonawcy zagranicznego
- składane jest o ile dotyczy.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę zagranicznego mającego siedzibę poza RP, zaleca się załączenie do oferty
odpisu z właściwego rejestru potwierdzającego umocowanie osoby podpisującej ofertę, pełnomocnictwo i/lub inne
dokumenty do reprezentowania wykonawcy.
Zgodnie z pkt 13.15 SWZ wraz z ww. odpisem/dokumentem sporządzonym w języku obcym należy złożyć jego tłumaczenie
na język polski. W przypadku braku złożenia ww. dokumentów wraz z ofertą przez Wykonawcę zagranicznego,
Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia w wyznaczonym terminie, na podstawie art. 128 ust.1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami załacznika do SWZ - Projekt Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-19 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane tj.: w przypadku nie podpisania umowy o dofinansowanie projektu. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania i tak możliwość została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu (zgodnie z art. 310 ustawy Pzp).
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 12 miesięcy od daty podpisania umowy o udzielenie zamówienia z tym, zastrzeżeniem że umowa może zostać zrealizowana najpóźniej do dnia 31.03.2026 r.
Jeżeli umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie podpisana po dniu. 31.03.2025 r. to termin realizacji umowy zakończy się w dniu. 31.03.2026 r.
Faktury rozliczane będą w trybie miesięcznym, z zastrzeżeniem że w marcu 2026 r. faktura powinna zostać wystawiona i przekazana Zamawiającemu najpóźniej do 15.03.2023.
Zamawiający przewiduje płatność jednorazowej zaliczki w ostatnim miesiącu realizacji usługi. Zamawiający nie żąda zabezpieczenia, gdyż wysokość zaliczki będzie mniejsza niż 20 % wartości całej umowy. Poprzez tą zaliczkę, rozumiemy wystawienie faktury i możliwe dokonanie płatności przed terminem 31.03.2023 w sytuacji, gdy usługa jest świadczona do 31.03.2023 r.
Bez względu na termin podpisania umowy wartość umowy zostanie podzielona na równe 12 części, płatnych w kolejnych miesiącach.
Termin końca realizacji umowy wyznaczony został ze względu na termin rozliczenia przedmiotu Umowy w ramach przedsięwzięcia pt. "Opracowanie testu diagnostycznego 'Sensor PreT2D' do szybkiej diagnostyki wczesnego stanu przedcukrzycowego oraz progresji cukrzycy typu 2 - KPOD.07.07-IW.07-0103/24"

Skrót „ustawa Pzp”, oznacza ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 r. poz. 1320).
Skrót „SWZ” oznacza Specyfikację Warunków Zamówienia, która jest podstawowym dokumentem określającym zasady
udzielania zamówienia i zostanie udostępniona na stronie prowadzonego postępowania po publikacji niniejszego ogłoszenia
w Biuletynie Zamówień publicznych.
Wykonawca przed przystąpieniem do sporządzenia oferty musi zapoznać się z treścią SWZ, która zawiera wszystkie
informacje niezbędne do złożenia Oferty. Zapoznanie się z treścią SWZ warunkuje skuteczne złożenie oferty.
Na Platformie https://e-propublico.pl postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Doradztwo w zakresie zaprojektowania specyficznych sensorów dla markerów chemicznych i opracowania algorytmu diagnostycznego, znak sprawy: AZP-261-19/2025"

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.