Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00670250/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
- 2025/BZP 00008656/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00032126/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) wraz z montażem i uruchomieniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100522238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-022
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ec1lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10410591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) wraz z montażem i uruchomieniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5daa96b7-2f37-49d6-8139-bdbf023b56a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086658/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przeniesienie monitoringu wraz z elementami PPOŻ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670250
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1040/WINF/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 420000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu monitorowania oraz rejestracji obrazu z pola detekcji (CCTV), dalej też jako „System”.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) dostawy systemu dozoru (CCTV), będącego zbiorem urządzeń oraz wszelkiego oprogramowania (w szczególności system operacyjny, sterowniki, programy spełniające funkcje wskazane w SOPZ, itp.) niezbędnych do poprawnego uruchomienia i działania elementów dostarczanego Systemu wraz z uruchomieniem, służących do monitorowania i nagrywania obrazu wideo z kamer;
2) wykonania prac montażowych niezbędnych do poprawnego zainstalowania oraz uruchomienia wszystkich elementów Systemu dostarczanych w ramach przedmiotu zamówienia;
3) udzielenia odpowiednich licencji na wszelkie dostarczone elementy przedmiotu zamówienia, wymagające przeniesienia licencji;
4) świadczenia z tytułu gwarancji i rękojmi na zasadach przewidzianych w projektowanych postanowieniach umowy, dalej też „PPU”;
5) przeprowadzenia instruktażu personelu Zamawiającego, w zakresie zarządzania Systemem, na zasadach określonych w PPU.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji
i odbioru określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dalej też jako „SOPZ” / „OPZ”, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowy, dalej też jako „PPU”, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477855,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 775805,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477855,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geotechnology IT Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272651872
7.3.3) Ulica: ul. Przyokopowa 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-208
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOTECHNOLOGY IT GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GEOTECHNOLOGY IT GROUP SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477855,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług podnoszących bezpieczeństwo cyfrowe, wdrożenia i konfiguracje w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Poraj
- ,,Cyberbezpieczny samorząd - wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Wyśmierzycach" realizowanego w ramach projektu grantowego pt.: "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspierającego ciągłość działania OZK sp. z o.o.
- Zakup niezbędnego sprzętu, wyposażenia, oprogramowania (obszar techniczny) na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Zgorzelec"
- Opracowanie i wdrożenie platformy edukacyjnej wraz z dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.