eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PLACÓWEK SPECJALNYCH W SZERZAWACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340546572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szerzawy 2

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 315 70 26

1.5.8.) Numer faksu: 52 315 70 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpsszerzawy@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpsszerzawy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f99cbb0-897f-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052812/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPS.261.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250459,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Artykuły spożywcze różne
1 Kasza jęczmienna 42 kg
2 Mąka wrocławska 320 kg
3 Mąka ziemniaczana 16 kg
4 Herbata Miętowa 20x1g 110 Opak.
5 Kasza manna 42 kg
6 Sól o obniżonej zawartości sodu
( sodowo – potasowa) 150 kg
7 Powidła Śliwkowe niskosłodzone, 300g 251 szt
8 cukier zwykły 504 kg
9 Makaron (nitka rosołowa) 400g 155 szt
10 Makaron Świderki 500g 210 szt
11 Ryż biały 123 kg
12 Miód prawdziwy słoik 1l 180 szt.
13 Brzoskwinia Puszka 480g 57 szt
14 Ananas plastry, puszka 565 g 45 szt
15 Herbata granulowana zwykła 90g 420 szt
16 Dżem 280g niskosłodzony 638 szt
17 Kakao naturalne 150g 70 szt
18 Olej 1litr(roślinny rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych >50% i zawartości kwasów wielonasyconych <40% 350 szt
19 Kisiel 40g 230 szt
20 Budyń 40g 418 szt
21 Papryka konserwowa 700g 105 szt
22 Groszek konserwowy 400g 290 szt
23 Fasola szparagowa 470g 223 szt
24 Kukurydza konserwowa 400g 82 szt
25 Ogórki konserwowe 0,9l 230 szt
26 Pieprz mielony 20g 290 szt
27 Majonez 620g 180 szt
28 Ketchup 200g (gdzie zużyto niemniej niż 120g pomidorów do przygotowania 100g ketchupu) 750 szt
29 Kawa Inka 150g 380 szt
30 Koncentrat pomidorowy 200g – 30% 158 szt
31 Koncentrat pomidorowy 900g – 30% 95 szt
32 Sok typu Kubuś 900ml 757 szt
33 Cukier Puder 400g 26 szt
34 Rodzynki 100g 60 szt
35 Szprot w sosie pom. 160g 370 szt
36 Chrzan 200g 66 szt
37 Majeranek 100g 17 szt
38 Ocet 500ml 58 szt
39 Woda Mineralna 5l 39 szt
40 Woda Mineralna 0,5l 158 szt
41 Woda Mineralna 1l 98 szt
42 Płatki Śniadaniowe typu Corn Flakes lub równoważne – 250g 85 szt
43 Przyprawa Naturalna typu Prymat linia szkolna 3kg 36 kg
44 Biszkopty Bezcukrowe 120g typu ,,Mamut” 480 szt
45 Wafle Ryżowe 322 szt
46 Lubczyk 67 szt
47 Sok 100% 1l 650 szt
48 Herbata owocowa expres 20x1g 390 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 35618,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Warzywa i owoce, jaja
1 Banan żółty 300 kg.
2 Fasola Jaś 40 kg.
3 Rzodkiewka 90 pęczek
4 Brokuły zielone 20 szt.
5 Brzoskwinia 98 kg
6 Groch łuskany 50 kg
7 Cebula biała średnica przekroju poprzecznego minimum 6 cm 300 kg
8 Cukinia zielona 40 kg.
9 Cytryna minimalna wielkość średnicy przekroju poprzecznego 6 cm 150 kg.
10 Czosnek świeży produkt polski 180 gł.
11 Arbuz 45 kg.
12 Gruszki 100 kg.
13 Jabłka 1000 kg.
14 Jaja duże gat1 10500 szt.
15 Kalafior 18 szt.
16 Kapusta pekińska 180 kg
17 Kapusta biała 240 kg.
18 Kapusta kiszona 380 kg.
19 Kiwi waga minimum 120g 550 szt.
20 Koperek świeży 325 pęczek
21 Mandarynka 200 kg.
22 Marchew myta nie mniejsza niż 16 cm 800 kg.
23 Natka pietruszki 300 pęczek
24 Nektarynka 70 kg.
25 Ogórek kiszony 100 kg.
26 Ogórek świeży długi zielony 150 kg.
27 Papryka świeża (czerwona, żółta i zielona) 60 kg.
28 Pieczarki białe 152 kg.
29 Pietruszka korzeń 250 kg.
30 Pomarańcze minimalna wielkość średnicy przekroju poprzecznego 8 cm 105 kg.
31 Pomidor czerwony 300 kg.
32 Por 70 kg.
33 Sałata masłowa głowiasta 50 gł.
34 Seler korzeń 300 kg.
35 Szczypior 350 pęczek
36 Truskawki świeże 40 kg
37 Ziemniaki 5500 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 41579,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Mięso i wędliny
1 Boczek wędzony klasa I 75 kg
2 Boczek surowy klasa I 78 kg
3 Karkówka wp. b/k ,klasa 1 148 kg
4 Kiełbasa Krakowska skład: min 70% mięso, do 10%tłuszczu i soli ,klasa1 70 kg
5 Kiełbasa biała parzona skład: min 70 % mięso wieprzowe , klasa 1 190 kg
6 Parówki Cienkie (70% mięsa, do 10%tłuszczu i soli), klasa1 220 kg
7 Łopatka bez kości 1 klasa 350 kg
8 Kiełbasa Śląska, 1 klasa 330 kg
9 Szynka gotowana, 1 klasa 20 kg
10 Polędwica wieprzowa 1 klasa 12 kg
11 Kiełbasa Parówkowa, 1 klasa 120 kg
12 Żeberka wieprzowe paski, klasa 1 150 kg
13 Schab wieprzowy- bez kości 1 klasa 190 kg
14 Boczek rolowany, 1 klasa 42 kg
15 Ogonówka, 1 klasa 10 kg
16 Mielonka Tyrolska 29 kg
17 Kiełbasa żywiecka 1 klasa 25 kg
18 Szynka Luksusowa, 1 klasa 40 kg
19 Polędwica Sopocka, 1 klasa 16 kg
20 Wędlina salami zwykłe, 1 klasa 16 kg
21 Wędlina – schab wędzony, 1 klasa 15 kg
22 Parówki Cielęce 56 kg
23 Kaszanka 110 kg
24 Kiełbasa szynkowa, klasa 1 8 kg
25 Mielone z łopatki, klasa 1 80 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15130000-8 - Produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 44687,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Mleko, przetwory mleczne
1 Mleko w kartoniku, UHT 1 litr 2% 2500 szt.
2 Mleko świeże 2% 370 litr
3 Masło naturalne 82% 820 kg
4 Śmietana Słodka 0,5l 12% 220 szt.
5 Śmietana Kwaśna 180g 18% 314 szt.
6 Margaryna typu Delma lub równoważny 450g 300 szt.
7 Jogurt naturalny 150g 142 szt.
8 Ser biały, półtłusty, krajan. 180 kg
9 Ser żółty edamski 190 kg
10 Maślanka naturalna 65 litr
11 Serek Grani 175g 320 szt.
12 Jogurt różne smaki, 150g 1800 szt.
13 Serek homogenizowany różne smaki, 150g 650 szt.
14 Jogurt grecki 250g 151 szt.
15 Maślanka Owocowa 50 litr
16 Ser żółty salami 45 kg
17 Jogurt Pitny 170g 2400 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 61562,89 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Pieczywo różne, bułki, bułka tarta i wyroby cukiernicze
1 Chleb krojony zwykły 550g 4200 szt.
2 Bułka grahamka 2000 szt.
3 Bułka tarta 90 kg
4 Bułka poznańska 50g 12000 szt
5 Bułka kajzerka 1500 szt
6 Chleb Graham 45 szt
7 Bułka z sezamem 520 szt
8 Bułka Maślana 2300 szt
9 Pizzerka 1500 szt
10 Drożdżówka z kruszonką 2500 szt
11 Bułka grahamka z dynią 2400 szt
12 Chleb Wieloziarnisty 90 szt.
13 Rogal Maślany 900 szt
14 Bułka pszenna 0,1kg na zapiekankę 450 szt
15 Chałka z kruszonką 300 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 30128,80 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI – Ryby, warzywa i owoce mrożone
1 Makrela wędzona 58 kg
2 Filet śledziowy solony 80 kg
3 Ryba morszczuk - filet 30 kg
4 Truskawki mrożone 180 kg
5 Brokuł mrożony 240 kg
6 Knedle z owocami 120 kg
7 Pierogi Truskawkowe 145 kg
8 Filet z tilapii 350 kg
9 Szpinak mrożony 54 kg
10 Mieszanka owocowa mrożona 120 kg
11 Czarna porzeczka mrożona 11 kg
12 Pierogi z serem na słodko 130 kg
13 Ryba mintaj - filet 30 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 23408,55 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII – Drób
1 Porcja Rosołowa 680 kg
2 Filet Drobiowy, bez kości Świeży 350 kg
3 Udko z kurczaka Świeże 520 kg
4 Wątroba Drobiowa 95 kg
5 Kurczak Świeży 20 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131500-0 - Produkty drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 13474,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36523,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36523,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36523,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABER Sp. z o.o. Oddział w Bydgoszczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-758

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36523,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39741,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43657,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39741,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lisowski Arkadiusz LEMON

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741017865

7.3.3) Ulica: Kostrogaj 14B

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39741,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, zgodnie z art. 274 ustawy Pzp, wezwał Wykonawcę do złożenia w ustawowym terminie podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył podmiotowych środków dowodowych, w związku z czym Zamawiający, wezwał ponownie do złożenia podmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. Ponownie Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych, co zmusiło Zamawiającego do odrzucenia oferty, gdyż zgodnie z ustawą Pzp, Zamawiający ma obowiązek odrzucić ofertę złożoną przez Wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, dnia 29.03.2022 r., otrzymał od wykonawcy ABER Sp. z o.o. Oddział w Bydgoszczy, 85-758 Bydgoszcz oświadczenie, w którym uchyla się on od podpisania umowy dla cz. IV postępowania. Wykonawca uzasadnił uchylenie tym, iż nie jest w stanie wykonać zamówienia zgodnie z SWZ tj. zapewnić dostaw nabiału 5 razy w tygodniu. W związku z powyższym, Zamawiający jest zmuszony unieważnić czynność wyboru oferty z dnia 22.03.2022 r. dla cz. IV postępowania. Zamawiający nie ma możliwości skorzystania z dyspozycji art. 263 ustawy Pzp, gdyż oferta wykonawcy ABER Sp. z o.o., była jedyną ofertą złożoną w tej części postępowania. Z tego powodu, Zamawiający unieważnia postępowanie w cz. IV, z racji uchylenia się od podpisania umowy, jedynego wykonawcy biorącego udział w tej części postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta wykonawcy nie została opatrzona wymaganym przez Zamawiającego podpisem elektronicznym tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Z tego powodu, Zamawiający zmuszony był odrzucić ofertę.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19150,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22119,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20550,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABER Sp. z o.o. Oddział Bydgoszcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-758

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20550,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, zgodnie z art. 274 ustawy Pzp, wezwał Wykonawcę do złożenia w ustawowym terminie podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył podmiotowych środków dowodowych, w związku z czym Zamawiający, wezwał ponownie do złożenia podmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. Ponownie Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych, co zmusiło Zamawiającego do odrzucenia oferty, gdyż zgodnie z ustawą Pzp, Zamawiający ma obowiązek odrzucić ofertę złożoną przez Wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.