Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00119557/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SR.272.u.16.2022.RG Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SR.272.u.16.2022.RG Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d137875f-ba50-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001165/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 SR.272.u.16.2022.RG Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119557/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.272.u.16.2022.RG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:a) przedmiot – matematyka,
b) poziom edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:a) przedmiot – matematyka,
b) poziom edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20.
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:a) przedmiot – biologia,
b) poziom edukacyjny – podstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:a) przedmiot – biologia,
b) poziom edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:a) przedmiot – chemia,
b) etap edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:a) przedmiot – chemia,
b) poziom edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:a) przedmiot – fizyka,
b) poziom edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym –40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:a) przedmiot – fizyka,
b) poziom edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:a) przedmiot – informatyka,
b) poziom edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:a) przedmiot – informatyka,
b) poziom edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:a) przedmiot – kompetencje społeczne,
b) poziom edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 30,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 15,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 15.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:a) przedmiot – kompetencje społeczne,
b) poziom edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 30,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 15,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 15.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Wisowska – Różycka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792251920
7.3.3) Ulica: Żuławska
7.3.4) Miejscowość: Nowy Staw
7.3.5) Kod pocztowy: 82-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W NOWYM STAWIE
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W NOWYM STAWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-02 do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia wymienionych części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia wymienionych części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia wymienionych części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia wymienionych części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia wymienionych części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Galicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791416744
7.3.3) Ulica: Malinowskiego
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-02 do 2023-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Galicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791416744
7.3.3) Ulica: Malinowskiego
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-02 do 2023-06-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Krawczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 63113002718
7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-02 do 2023-06-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Krawczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 63113002718
7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-02 do 2023-06-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia wymienionych części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia wymienionych części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU GDAŃSKIEGO
- Dostawa, montaż i uruchomienie kraty schodkowej wraz z doposażeniem na oczyszczalni ścieków w Nowym Dworze Gdańskim
- Przeprowadzenie audytu oraz opracowanie dokumentacji w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Nowy Dwór Gdański" - Wdrożenie dedykowanego oprogramowania do przechowywania logów
- SR.272.d.14.2025.PW Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet, pellets) do DPS "MORS" w Stegnie
- Dostawa, montaż i uruchomienie stacji zlewnej ścieków dowożonych do oczyszczalni ścieków w Nowym Dworze Gdańskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty komputerowe i z obsługi smartfonów w projekcie Cyfrowy senior
- Przeprowadzenie treningu gospodarowania budżetem oraz warsztatów coachingu na wyjeździe dla Uczestników Projektu "Razem dla aktywności"
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 6 części).
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z zakresu wykorzystania dronów w badaniach środowiska w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- UTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE 4 KLUBÓW SAMOPOMOCY DLA SENIORÓW
- Kompleksowa organizacja cyklu sześciu szkoleń pn. "Jak założyć nowoczesną pasiekę" oraz na kompleksowa organizacja konferencji pn. ,,Nowoczesna gospodarka pasieczna''
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.