eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór GdańskiSR.272.u.16.2022.RG Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. "Zdolni z Pomorza"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SR.272.u.16.2022.RG Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SR.272.u.16.2022.RG Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d137875f-ba50-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001165/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 SR.272.u.16.2022.RG Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119557/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.272.u.16.2022.RG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – matematyka,
b) poziom edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – matematyka,
b) poziom edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20.
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – biologia,
b) poziom edukacyjny – podstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – biologia,
b) poziom edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – chemia,
b) etap edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – chemia,
b) poziom edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – fizyka,
b) poziom edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym –40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – fizyka,
b) poziom edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – informatyka,
b) poziom edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 10 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – informatyka,
b) poziom edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 20,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 20,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 11 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – kompetencje społeczne,
b) poziom edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 30,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 15,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 15.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 12 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – kompetencje społeczne,
b) poziom edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 30,
d) ilość godzin do realizacji w 2022 roku – max. 15,
e) ilość godzin do realizacji w 2023 roku – max. 15.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Wisowska – Różycka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792251920

7.3.3) Ulica: Żuławska

7.3.4) Miejscowość: Nowy Staw

7.3.5) Kod pocztowy: 82-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-02 do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia wymienionych części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia wymienionych części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia wymienionych części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia wymienionych części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia wymienionych części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Galicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791416744

7.3.3) Ulica: Malinowskiego

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.5) Kod pocztowy: 82-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-02 do 2023-06-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Galicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791416744

7.3.3) Ulica: Malinowskiego

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.5) Kod pocztowy: 82-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-02 do 2023-06-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Krawczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 63113002718

7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-02 do 2023-06-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Krawczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 63113002718

7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-02 do 2023-06-30

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia wymienionych części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia wymienionych części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.