Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00106709/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137279 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi przewozowej polegającej na dowozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Stąporków do szkół i placówek oświatowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STĄPORKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A
1.5.2.) Miejscowość: Stąporków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 374 11 22
1.5.8.) Numer faksu: 41 374 18 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@staporkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.staporkow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi przewozowej polegającej na dowozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Stąporków do szkół i placówek oświatowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38ac3b5c-def4-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002860/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106709/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie transportu polegającego na dowozie i odwozie w roku szkolnym 2021/2022 uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Stąporków na trasie: dom – placówka – dom wraz z zapewnieniem opieki do niżej wymienionych placówek:Część 1. „Świadczenie usługi przewozowej polegającej na dowozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Stąporków do Zespołu Placówek Edukacyjno – Wychowawczych ul. Szkolna 15, 26 – 110 Skarżysko Kamienna w roku szkolnym 2021/2022 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu”
Na etapie opracowania przedmiotowej dokumentacji przetargowej liczba uczniów objętych dowozem wynosi:
Część 1. – 5 osób z miejscowości: Czarna, Czarniecka Góra, Duraczów, Błaszków, Nadziejów - (ok. 47 km x 2 kursy = 94 km) Prognozowana liczba kilometrów w roku szkolnym – 17 484 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 44758,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie transportu polegającego na dowozie i odwozie w roku szkolnym 2021/2022 uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Stąporków na trasie: dom – placówka – dom wraz z zapewnieniem opieki do niżej wymienionych placówek:Część 2. „Świadczenie usługi przewozowej polegające na dowozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Stąporków do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 ul. Spacerowa 31, 26 – 110 Skarżysko Kamienna w roku szkolnym wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu”
Na etapie opracowania przedmiotowej dokumentacji przetargowej liczba uczniów objętych dowozem wynosi:
Część 2. – 2 osoby z miejscowości: Wielka Wieś, Błaszków - (ok. 40 km x 2 kursy = 80 km) Prognozowana liczba kilometrów w roku szkolnym – 14 880 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 38092,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie transportu polegającego na dowozie i odwozie w roku szkolnym 2021/2022 uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Stąporków na trasie: dom – placówka – dom wraz z zapewnieniem opieki do niżej wymienionych placówek:Część 3. „Świadczenie usługi przewozowej polegające na dowozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Stąporków do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Baryczy, 26 – 200 Końskie w roku szkolnym 2021/2022 wraz
z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu”
Na etapie opracowania przedmiotowej dokumentacji przetargowej liczba uczniów objętych dowozem wynosi:
Część 3. – 16 osób z miejscowości: Nadziejów, Pardołów, Luta, Janów, Czarna, Grzybów, Kozia Wola, Stąporków – (ok. 60 km x 2 kursy = 120 km)
Prognozowana liczba kilometrów w roku szkolnym – 22 440 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 57138,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59270,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85671,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59270,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowo - Towarowy Magdalena Zaleśna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581744810
7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 51
7.3.4) Miejscowość: Hucisko
7.3.5) Kod pocztowy: 26-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY MAGDALENA ZALEŚNA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY MAGDALENA ZALEŚNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59270,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-24Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53419,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81691,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53419,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowo - Towarowy Magdalena Zaleśna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581744810
7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 51
7.3.4) Miejscowość: Hucisko
7.3.5) Kod pocztowy: 26-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY MAGDALENA ZALEŚNA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY MAGDALENA ZALEŚNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53419,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-24Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66871,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98511,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66871,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowo - Towarowy Magdalena Zaleśna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581744810
7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 51
7.3.4) Miejscowość: Hucisko
7.3.5) Kod pocztowy: 26-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY MAGDALENA ZALEŚNA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY MAGDALENA ZALEŚNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66871,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-242021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI STĄPORKÓW
- Modernizacja podłóg w salach dydaktycznych, modernizacja dachu na sali gimnastycznej, modernizacja pomieszczeń przy sali gimnastycznej przy PSP Nr 2 w Stąporkowie
- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 21 (DSD 250) wraz z budową miejsc postojowych na terenie leśnictwa Mościska - VI postępowanie
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna gmina Stąporków
więcej: przetargi STĄPORKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa w zakresie robót ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Miasta i Gminy Czarny Dunajec w roku 2025
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
- USŁUGA TRANSPORTU
- Prace zabezpieczające z translokacją zasobu archiwalnego dla Archiwum Państwowego we Wrocławiu
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.