Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371435/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00384699/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00401629/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00415468/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00424147/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00428866/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola miejskiego w Strzelinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934957
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Strzelin
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@strzelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmstrzelin.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przedszkola miejskiego w Strzelinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c857a8cd-2d56-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031479/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa przedszkola w Strzelinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371435
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17053491,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę przedszkola miejskiego w Strzelinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą m.in. poprzez:
a) budowę budynku przedszkola 7-oddziałowego,
b) budowę parkingu
c) budowę trzech placów zabaw wraz z niezbędną infrastrukturą zewnętrzną.
d) rozbudowę drogi publicznej ul. Moniuszki wraz z budową parkingu, siecią wodociągową, kanalizacją sanitarną, deszczową oraz budową oświetlenia drogowego.
e) montaż 2 gruntowych pomp ciepła. Moc grzewcza maksymalna pompy ciepła Qq=86 kW. Łączna maksymalna moc pomp ciepła 2 x 86kW = 172kW. Przewidziano 45 odwiertów o długości 100 mb każdy.
f) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,92kWp;
Projektant przewidział realizację obiektu przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 4 etapach tj. :
1 etap inwestycji obejmuje rozbudowę drogi ul. Moniuszki wraz z odwodnieniem, budowę parkingów wzdłuż drogi ul. Moniuszki, budowę sieci: kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, wodociągowej, budowę przyłącza teletechnicznego, budowę sieci elektroenergetycznej, budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i wody.
2 etap inwestycji obejmuje budowę budynku przedszkola w zakresie 7 oddziałów przedszkolnych wraz z zagospodarowaniem terenu i placami zabaw oraz przepompownią kanalizacji sanitarnej.
3 etap inwestycji obejmuje budowę budynku przedszkola w zakresie 3 oddziałów przedszkolnych.
4 etap inwestycji obejmuje budowę oświetlenia drogowego.
Zamawiający (Gmina Strzelin) zdecydował o realizacji etapu 1, 2 i 4. Natomiast etap 3 obejmujący budowę budynku przedszkola w zakresie 3 oddziałów przedszkolnych będzie realizowany w przyszłości i nie jest objęty przedmiotem niniejszego postępowania. Podobnie wyposażenie przedszkola w podstawowe meble będzie przedmiotem odrębnego postępowania przetargowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22737534,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29213227,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22737534,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ciepły Dom Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Remontowo – Budowlane „Ciepły Dom” Dariusz Pożuczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9141563253
7.3.4) Miejscowość: Karnków 61
7.3.5) Kod pocztowy: 57-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22737534,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Szczodrowice - Biały Kościół droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Przebudowa ul. Bukowej w Kuropatniku - etap I
- Remont kanalizacji deszczowej przy ul. Gen. Grota Roweckiego w Strzelinie
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- "PRZEBUDOWA DACHU, PRZEWODÓW KOMINOWYCH I WENTYLACYJNYCH WRAZ Z OCIEPLENIEM I ZAMONTOWANIEM INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W MYŚLENICACH PRZY UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 5
- Utworzenie mieszkania treningowego w gminie Słomniki w ramach remontu konserwatorskiego przy ul. Kolejowej 117 - II etap
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa wew. linii zasil. nn0,4kV-W.L.Z. dla sceny kame Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podglądu akcji scenicznej dla remontowanej części Teatru
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.