Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00077675/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
- 2023/BZP 00088465/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
- 2023/BZP 00093373/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój w sezonie 2022/2023” cz. VIII, IX
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000154944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 26
1.5.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@piwniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/mzgkimwpzdroju
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piwniczna.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój w sezonie 2022/2023” cz. VIII, IX2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-011b09b6-a2db-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045457/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odśnieżanie dróg gminych Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój w latach 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077675
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23333,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówieniaDo zakresu prac dotyczących zimowego utrzymania dróg zalicza się:
utrzymanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez ich odśnieżanie,
zwalczanie w sposób ciągły śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywanie nawierzchni drogowych materiałami szorstkimi,
pełnienie dyżurów z gotowością sprzętu i transportu,
całodobowa dostępność pod numerem telefonicznym.
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie VIII - OSIEDLE KOSARZYSKA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1) Od Zacisza do Obidzy K293586 (Od Zacisza do domki Czerwony Młaki, Obidza –
Obidza 14)- 2500 – II - odśnieżanie, posypywanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 11666,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg gminnych Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój w sezonie 2022/20231. Określenie przedmiotu zamówienia
Do zakresu prac dotyczących zimowego utrzymania dróg zalicza się:
utrzymanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez ich odśnieżanie,
zwalczanie w sposób ciągły śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywanie nawierzchni drogowych materiałami szorstkimi,
pełnienie dyżurów z gotowością sprzętu i transportu,
całodobowa dostępność pod numerem telefonicznym.
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie IX - OSIEDLE KOSARZYSKA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania – Zakres
1) Parking (część utwardzona) - 23 ary – III – odśnieżanie,
2) Od pomnika do Sucha Dolina w kierunku Zamakowisko Górne – Zwór 1 – 1500 – III – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
3) Droga Sucha Dolina od parkingu do Zacisza– 1100 - II – odśnieżanie, posypywanie
4) Droga Sucha Dolina do Sucha Dolina 14 – 700 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
5) Droga Sucha Dolina do pomnika w k. Sucha Dolina 2 – 200 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
6) Droga Sucha Dolina od głównej drogi w k. i do Zwór 5 i Sucha Dolina 15 i 18, – 530 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
7) Od Zamakowisko (Młaki) na Zwór 1 (Głęboka) Zwór 13- III - odśnieżanie,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 11666,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lachit Jan Lach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341020496
7.3.3) Ulica: Sucha Dolina 21
7.3.4) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 33-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-15INNE PRZETARGI PIWNICZNA-ZDRÓJ
- Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Głębokie - etap III w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa jednokomorowego zbiornika wody czystej w miejscowości Łomnica-Zdrój".
więcej: przetargi PIWNICZNA-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.