Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075072/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136269 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja pomieszczeń budynku użyteczności publicznej na potrzeby Komunalnego Zakładu Budżetowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JARACZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855363
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 1
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-233
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 31 02
1.5.8.) Numer faksu: 62 747 31 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jaraczewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jaraczewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Adaptacja pomieszczeń budynku użyteczności publicznej na potrzeby Komunalnego Zakładu Budżetowego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8aadc94-c794-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000405/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Adaptacja pomieszczeń budynku użyteczności publicznej na potrzeby KZB i organizacji społecznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075072/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-zp.271.01.03.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276251,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń budynku użyteczności publicznej na potrzeby Komunalnego Zakładu Budżetowego
W ramach budowy planuje się wydzielenie nowych pomieszczeń oraz zmianę sposobu użytkowania z przedszkola na budynek użyteczności publicznej.
Pomieszczenie nr 1.0 i 1.1 :
- Wykonanie izolacji z płyt wodoszczelnych:
- Wymurowanie ściany wewnętrznej;
- Wycięcie otworu pod okno w ścianie zewnętrznej w ociepleniu z płyt styropianowych
- Osadzenie nadproży w ścianie nośnej pod okno oraz w ścianie działowej;
- Wykucie z muru podokienników; obsadzenie nowych podokienników stalowych malowanych proszkowo od zewnątrz, obsadzenie nowych podokienników;
- Zerwanie posadzki cementowej, rozbiórka istniejącego betonu, wykonanie nowej posadzki:
- Skucie istniejących tynków, wykonanie nowych tynków renowacyjnych,;
- Gruntowanie podłoży, powierzchnie pionowe;
- Wykonanie nowych sufitów
- Wykonanie w ścianie zewnętrznej kratki wentylacyjnej;
- Malowanie farbami krzemianowymi.
- Ocieplenie ściany, wraz z przygotowaniem podłoża, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej;
- Wykonanie tynku mineralnego;
- Malowanie elewacji
Pomieszczenie nr 1.2
- Osadzenie nadproży w ścianie nośnej;
- Rozebranie ze ścian istniejących płytek ceramicznych; wykonanie tynków wewnętrznych
- Skucie istniejących tynków, wykonanie nowych tynków renowacyjnych,
- Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, zerwanie posadzki cementowej, wykonanie nowej posadzki:
- Skucie istniejących tynków, wykonanie nowych tynków renowacyjnych;
- Gruntowanie podłoży, powierzchnie pionowe,;
- Wykonanie nowych sufitów podwieszanych
- Wykucie z muru podokienników; obsadzenie nowych podokienników
- Malowanie farbami krzemianowymi.
Pomieszczenie nr 1.3
- Zamurowanie otworu okiennego cegła na zaprawie cementowo-wapiennej;
- Wykucie otworu w ścianie
- Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, obsadzenie ościeżnic drewnianych w ścianach z cegły, skrzydła drzwiowe płytowe pełne wewnętrzne.
- Rozebranie ze ścian istniejących płytek ceramicznych; wykonanie tynków wewnętrznych
- Skucie istniejących tynków, wykonanie tynków;
- Gruntowanie podłoży
- Wykonanie tynków wewnętrznych;
- Wykonanie nowych sufitów podwieszanych
- Wykonanie w ścianie kratki wentylacyjnej, podłączenie do istniejącego komina;
- Wykonanie nowych płytek na ścianie; wykonanie izolacji i uszczelnienia
- Zerwanie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, zerwanie posadzki cementowej, wykonanie nowej posadzki:
Pomieszczenie nr 4
- Skucie istniejących tynków, wykonanie tynków;
- Malowanie
- Wymiana drzwi zewnętrznych PCV z obróbką obsadzenia,
Pomieszczenie nr 1.5, 1.6, i 1.7
- Wymurowanie ściany wewnętrznej z pustaków
- Osadzenie nadproży w ścianie nośnej pod okno oraz w ścianie działowej
- Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, obsadzenie ościeżnic drewnianych w ścianach z cegły, skrzydła drzwiowe płytowe pełne wewnętrzne,;
- Rozebranie ze ścian istniejących płytek ceramicznych; wykonanie tynków wewnętrznych;
- Skucie istniejących tynków, wykonanie tynków;
- Zerwanie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, zerwanie posadzki cementowej, wykonanie nowej posadzki:
- Gruntowanie podłoży, powierzchnie pionowe;
- Wykonanie nowych sufitów podwieszanych,
- Wykucie z muru podokienników; obsadzenie nowych podokienników stalowych
- Malowanie farbami krzemianowymi;
- Wykonanie w ścianie zewnętrznej rekuperator
Pomieszczenie nr 1.8
- Rozebranie ścianek z cegieł z zaprawy cementowo-wapiennej;
- Skucie istniejących tynków, wykonanie tynków zwykłych kategorii III;
- Wykucie z muru podokienników;
- Obsadzenie w ścianach podokienników zewnętrznych stalowych oraz wewnętrznych
- Rozebranie istniejących płytek ceramicznych ze ścian; wykonanie tynków wewnętrznych
- Wykonanie tynków zwykłych kategorii III;
- Gruntowanie podłoży;
- Wykucie z muru podokienników; obsadzenie nowych podokienników stalowych
- Wykonanie nowych sufitów podwieszanych
- Wykonanie nowych płytek na ścianie na klej; wykonanie izolacji i uszczelnienia z płynnej, elastycznej membrany
- Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, zerwanie posadzki cementowej, wykonanie nowej posadzki:
- Wykonanie wentylacji
Pomieszczenie nr 1.9, 1.10
- Wykonanie izolacji z płyt wodoszczelnych
- Wykonanie izolacji z maty z włókna szklanego z mechanicznym podcięciem muru;
- Rozebranie ściany z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej;
- Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, obsadzenie ościeżnic drewnianych w ścianach z cegły, skrzydła drzwiowe płytowe pełne wewnętrzne, w okleinie wraz z ościeżnicą regulowaną,
- Wykucie z muru podokienników; obsadzenie nowych podokienników stalowych
- Skucie istniejących tynków, wykonanie tynków zwykłych;
- Zerwanie posadzki z PCV, rozebranie drewnianych podłóg , białych na wpust,
rozebranie legarów, wykonanie nowej posadzki:
Instalacje elektryczne :
- Wykonać nową instalację eklektyczną zgodnie z projektem.
Instalacje strukturalne :
- Wykonać nową instalację strukturalną zgodnie z projektem.
Instalacje sanitarne :
- Demontaż istniejącej instalacji wraz z przyborami oraz montaż nowych urządzeń sanitarnych;
Instalacje C.O :
- Demontaż istniejący grzejników oraz montaż nowych
Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną.
Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującymi normami.
Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w specyfikacji technicznej oraz wymaganych przepisami prawa.
Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód.
Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody.
Teren wokół inwestycji należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.
Wykaz pozostałych prac do wykonania i wyceny przez wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia:
1/ Organizacja i utrzymanie zaplecza technicznego budowy, ubezpieczenie i dozór budowy
2/ Przeprowadzenie wszystkich wymaganych prób, sprawdzeń niezbędnych podczas odbiorów instalacji
3/ Zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej
4/ Rozprowadzenie energii oraz wody na placu budowy potrzebnych do realizacji robót oraz pokrycie ich kosztów
5/ Pełna obsługa dostaw materiałów, urządzeń itp. do wykonania przedmiotu zamówienia
6/ sporządzenie dokumentacji powykonawczej, na którą składa się:
1) dokumentacja techniczna z naniesionymi ew. zmianami
2) dokumentacja geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
3) atesty na materiały i prefabrykaty,
4) protokoły odbioru robót,
5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń.
7/ w razie konieczności - zapewnienie na własny koszt obsługi geotechnicznej podczas realizacji robót ziemnych wraz z wykonaniem niezbędnych badań,
8/ poniesienie kosztów związanych z uzyskaniem wszystkich opinii i zaświadczeń potrzebnych do odbioru końcowego prac,
9/ wykonanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego wraz z oznakowaniem zgodnie z instrukcją
Wykonawca na własny koszt, na czas prowadzenia prac zobowiązany jest ponadto do:
1/ wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa
2/ zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności
3/ zawiadomienia Zamawiającego o zamiarze wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego
4/ przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem
5/ zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenia w czynnościach odbioru i usunięcie stwierdzonych wad
6/ dbania o należyty porządek na terenie budowy
7/ niezwłocznego zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych
8/ po zakończeniu robót do pozostawienia terenu budowy w stanie nadającym się do użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339063,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339063,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339063,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "Roguszka" s.c. Dariusz Roguszka, Tomasz Roguszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617-217-53-55
7.3.3) Ulica: Zaleska 3
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 63-233
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U."ROGUSZKA" S.C. DARIUSZ ROGUSZKA, TOMASZ ROGUSZKA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U."ROGUSZKA" S.C. DARIUSZ ROGUSZKA, TOMASZ ROGUSZKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339063,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacją OZE
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie - etap II
- Przebudowa schodów pomiędzy ul. Gen. W. Sikorskiego i ul. P. Niedurnego- zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.