Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00196818/01 - Wynik z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ustawienie i opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Kalisza w sektorze 2 i 3 w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wgos@um.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ustawienie i opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Kalisza w sektorze 2 i 3 w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3f060f5-1478-498c-989c-73da3c54a66a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039074/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Ustawienie i opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Kalisza w sektorze 2 i 3 w 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w dokumentacji zamieszczonej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WGOŚ.2711.0002.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I zamówienia – dot. ustawienia i opróżnienia koszy ulicznych na terenie miasta Kalisza w sektorze 2 - charakterystyka sektora została zawarta w załączniku do SWZ pn.: „Zestawienie ulic w sektorze 2 oraz w „Harmonogramie opróżniania koszy ulicznych ustawionych na terenie miasta Kalisza w sektorze 2”.
2. Szczegółowy zakres prac oraz częstotliwość wykonywania usługi, określają załączniki do SWZ tj. harmonogramy sporządzone dla każdej części, projekt umowy (właściwy w zakresie części I - II) oraz załącznik do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia Standardy wykonania zamówienia pn. „Ustawienie i opróżnianie koszy na terenie miasta Kalisza”, które to określają standardy jakościowe wykonania usługi, oczekiwania Zamawiającego, kary umowne oraz warunki określania poprawności wykonania usługi.
3. Usługa realizowana będzie zgodnie z harmonogramami (zawierającymi wykaz lokalizacji i częstotliwość świadczenia usługi) stanowiącymi załączniki do niniejszej SWZ:
a) Część I (sektor 2) – liczba ustawionych koszy ulicznych wynosi 349 szt., co daje 26.486 opróżnienia (w tym 20 opróżnień interwencyjnych);
b) Część II (sektor 3) – liczba ustawionych koszy ulicznych wynosi 267 szt., co daje 17650 opróżnienia (w tym 20 opróżnień interwencyjnych);
- według ceny jednostkowej netto za ustawienie i opróżnianie w PLN podanej w formularzu oferty.
Uwaga: W przypadku imprez, eventów, znacznego zanieczyszczenia, którego zamawiający nie mógł przewidzieć, zamawiający zgłosi interwencyjne opróżnienie koszy, które wykonawca winien wykonać w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia. Zamawiający ze względu na specyfikę zamówienia nie może zagwarantować ilości zgłoszeń interwencyjnych. Minimalny zakres zamówienia został określony w projekcie umowy.
4. Szacunkowe ilości opróżnień przewidziane do transportu (w szt.) zostały określone w tabeli zawartej w pkt 1 „Formularza oferty dla Części I i II;” .
Wskazane w “Formularzu oferty” ilości są ilościami szacunkowymi, a Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym wg faktycznej ilości wykonanych opróżnień koszy z odpadów i dostarczonych do instalacji komunalnej.
5. Na Wykonawcy, jako wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ciąży obowiązek postępowania z odpadami zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie (ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz aktów prawa miejscowego).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji przy następujących warunkach i założeniach:1) w maksymalnej wartości:
a) dla Części I - nie przekraczającej 130.311,00 PLN netto,
2) prawo opcji może polegać na zwiększeniu ilości opróżnianych koszy ponad ilość objętą zamówieniem podstawowym (pkt 4.4 SWZ) w trakcie trwania umowy lub przedłużeniu terminu realizacji zawartej umowy o maksymalnie 12 miesięcy biorąc pod uwagę cenę jednostkową ryczałtową w obowiązującej umowie (w chwili uruchomienia prawa opcji),
3) do prawa opcji stosuje się zapisy SWZ, załączników do SWZ oraz zapisy umowy o zamówienie i rozlicza jak umowę podstawową;
4) do prawa opcji zostanie przyjęta wartość wynagrodzenia - cena jednostkowa za ustawienie i opróżnianie 1 kosza (w zakresie każdej części zamówienia osobno) obowiązująca w zawartej umowie określona na chwilę skorzystania z prawa opcji;
5) do prawa opcji stosuje się zapisy SWZ, załączników do SWZ oraz zapisy umowy o zamówienie i rozlicza jak umowę podstawową;
6) prawo opcji uruchamiane jest jednostronnym oświadczeniem woli zamawiającego, skierowanym do wykonawcy w terminie przed końcem obowiązywania umowy w sprawie zamówienia i będzie miało zastosowanie w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości odbioru odpadów;
7) Wykonawca nie ma prawa żądania od zamawiającego skorzystania z prawa opcji ani żądania zwiększenia lub zmniejszenia jego zakresu;
8) wielkość i zakres prawa opcji ustala Zamawiający.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część II zamówienia – dot. ustawienia i opróżnienia koszy ulicznych na terenie miasta Kalisza w sektorze 3 - charakterystyka sektora została zawarta w załączniku do SWZ pn.: „Zestawienie ulic w sektorze 3 oraz w „Harmonogramie opróżniania koszy ulicznych ustawionych na terenie miasta Kalisza w sektorze 3”.
2. Szczegółowy zakres prac oraz częstotliwość wykonywania usługi, określają załączniki do SWZ tj. harmonogramy sporządzone dla każdej części, projekt umowy (właściwy w zakresie części I - II) oraz załącznik do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia Standardy wykonania zamówienia pn. „Ustawienie i opróżnianie koszy na terenie miasta Kalisza”, które to określają standardy jakościowe wykonania usługi, oczekiwania Zamawiającego, kary umowne oraz warunki określania poprawności wykonania usługi.
3. Usługa realizowana będzie zgodnie z harmonogramami (zawierającymi wykaz lokalizacji i częstotliwość świadczenia usługi) stanowiącymi załączniki do niniejszej SWZ:
a) Część I (sektor 2) – liczba ustawionych koszy ulicznych wynosi 349 szt., co daje 26.486 opróżnienia (w tym 20 opróżnień interwencyjnych);
b) Część II (sektor 3) – liczba ustawionych koszy ulicznych wynosi 267 szt., co daje 17650 opróżnienia (w tym 20 opróżnień interwencyjnych);
- według ceny jednostkowej netto za ustawienie i opróżnianie w PLN podanej w formularzu oferty.
Uwaga: W przypadku imprez, eventów, znacznego zanieczyszczenia, którego zamawiający nie mógł przewidzieć, zamawiający zgłosi interwencyjne opróżnienie koszy, które wykonawca winien wykonać w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia. Zamawiający ze względu na specyfikę zamówienia nie może zagwarantować ilości zgłoszeń interwencyjnych. Minimalny zakres zamówienia został określony w projekcie umowy.
4. Szacunkowe ilości opróżnień przewidziane do transportu (w szt.) zostały określone w tabeli zawartej w pkt 1 „Formularza oferty dla Części I i II;” .
Wskazane w “Formularzu oferty” ilości są ilościami szacunkowymi, a Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym wg faktycznej ilości wykonanych opróżnień koszy z odpadów i dostarczonych do instalacji komunalnej.
5. Na Wykonawcy, jako wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ciąży obowiązek postępowania z odpadami zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie (ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz aktów prawa miejscowego).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji przy następujących warunkach i założeniach:1) w maksymalnej wartości dla Części II - nie przekraczającej 86.838,00 PLN netto,
2) prawo opcji może polegać na zwiększeniu ilości opróżnianych koszy ponad ilość objętą zamówieniem podstawowym (pkt 4.4 SWZ) w trakcie trwania umowy lub przedłużeniu terminu realizacji zawartej umowy o maksymalnie 12 miesięcy biorąc pod uwagę cenę jednostkową ryczałtową w obowiązującej umowie (w chwili uruchomienia prawa opcji),
3) do prawa opcji stosuje się zapisy SWZ, załączników do SWZ oraz zapisy umowy o zamówienie i rozlicza jak umowę podstawową;
4) do prawa opcji zostanie przyjęta wartość wynagrodzenia - cena jednostkowa za ustawienie i opróżnianie 1 kosza (w zakresie każdej części zamówienia osobno) obowiązująca w zawartej umowie określona na chwilę skorzystania z prawa opcji;
5) do prawa opcji stosuje się zapisy SWZ, załączników do SWZ oraz zapisy umowy o zamówienie i rozlicza jak umowę podstawową;
6) prawo opcji uruchamiane jest jednostronnym oświadczeniem woli zamawiającego, skierowanym do wykonawcy w terminie przed końcem obowiązywania umowy w sprawie zamówienia i będzie miało zastosowanie w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości odbioru odpadów;
7) Wykonawca nie ma prawa żądania od zamawiającego skorzystania z prawa opcji ani żądania zwiększenia lub zmniejszenia jego zakresu;
8) wielkość i zakres prawa opcji ustala Zamawiający.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą należyte wykonanie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanie), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto obejmujących:1) opróżnianie koszy ulicznych lub przystankowych
lub
2) bieżące utrzymanie zewnętrznych placów zabaw i/lub zewnętrznych boisk sportowych i/lub siłowni otwartych terenów miejskich lub wiejskich np. na przystankach, ulicach, chodnikach, placach, alejkach, skwerach, cmentarzach, parkingach, ciągach pieszych, ciągach pieszo-rowerowych, ścieżkach rowerowych, pasach drogowych, terenach osiedli mieszkaniowych, wspólnot mieszkaniowych, parkach, boiskach i terenach przyszkolnych w ramach których wykonywano opróżnianie koszy i transport odpadów.
W przypadku usług będących w trakcie realizacji Zamawiający będzie brał pod uwagę kwoty brutto odnoszące się do już wykonanych części umowy, wpisane do formularza pn. „Doświadczenie Zawodowe”.
W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedną Część zamówienia spośród Części I-II, spełnieniem postawionego warunku będzie posiadanie doświadczenia w wykonaniu usług o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto.
Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt 12.3.1 SWZ jedynie takich usług, które potwierdzą spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie muszą być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wskazane doświadczenie może wynikać z realizacji jednego lub wielu zamówień (jednej lub wielu umów w sprawie zamówienia).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w pkt 10.1 i 10.2 SWZ, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania”.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) wykaz wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług spełniających warunki o których mowa w pkt 11.2 SWZ - wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SWZ (Doświadczenie zawodowe);
2) dowody określające czy usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 12.3.1 SWZ zostały wykonane należycie;
Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego (co jest zobowiązany wykazać) nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty (tj. dokumentów, o których mowa w pkt 18.5 SWZ) należy dołączyć:1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ, również w przypadku o którym mowa w pkt 13.3 lub 14.3 SWZ (jeśli dotyczy);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 13.2 SWZ - w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeśli dotyczy);
3) oświadczenie, o którym mowa w pkt 14.5 SWZ (jeśli dotyczy);
4) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt 12.11 SWZ (jeśli dotyczy);
5) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, z którego będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);
6) dokument pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 18.6.2 SWZ (jeśli dotyczy);
7) dowód wniesienia wadium (patrz pkt 16 SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości dla poszczególnych Części:a) dla Części I – 4.200,00 PLN;
b) dla Części II – 2.800,00 PLN
2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Miasta Kalisza prowadzony przez Santander Bank S.A. o nr 39 1090 1128 0000 0001 5108 9160 z dopiskiem „Wadium, nr sprawy WGOŚ.2711.0002.2025 - Część …..”.
Wskazane jest załączenie do oferty składanej na Platformie potwierdzenia dokonania przelewu poprzez wczytanie pliku na Platformie w zakładce „Oferty” w sekcji „Dokumenty” jako załącznik do oferty.
4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3.
Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne.
5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu musi nastąpić poprzez wczytanie pliku na Platformie w zakładce „Oferty” w sekcji „Dokumenty” jako załącznik do oferty.
6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji (Miasto Kalisz), gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne
żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy. Zamawiający zwraca uwagę, aby w przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych, treść gwarancji czy poręczenia nie zawierały zapisu dotyczącego wygaśnięcia gwarancji czy poręczenia w przypadku zwrotu gwarantowi/poręczycielowi oryginału gwarancji czy poręczenia przed upływem terminu ważności gwarancji czy poręczenia.
7. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy.
8. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych w SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2 SWZ Wykonawcy wykazują w sposób następujący:
1) co najmniej jeden z wykonawców – w zakresie warunku, o którym mowa
w pkt 11.2 (Zamawiający nie dopuszcza „sumowania” doświadczenia dwóch i więcej wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku);
Ponadto należy mieć na uwadze, iż zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tego z wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjanta), który wykona usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. Tym samym, w myśl przepisów ustawy Pzp tylko ten spośród wykonawców, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu może realizować zakres przedmiotu zamówienia, którego warunek dotyczy.
Informacja o zakresie prac, które poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonają w zakresie przedmiotu zamówienia należy zawrzeć w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 14.5 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z zachowaniem formy przewidzianej w pkt 12.4 SWZ).
4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2 SWZ oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2 SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 12.2 i 12.3 SWZ w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp”. Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy sporządzić w formie określonej w pkt 12.4 SWZ, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy wraz z ofertą. Składając powyższe oświadczenie należy mieć na uwadze również regulację zawartą w art. 117 ust. 2 ustawy Pzp – patrz także pkt 14.2 SWZ.
6. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań, o którym mowa w art. 60 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy będący załącznikiem do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-19 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Adres poczty elektronicznej podany w pkt 1.5.9. niniejszego ogłoszenia nie służy do komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami w postępowaniu, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie. Komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń przekazywane odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl.
2. Formę dokumentów lub oświadczeń, załączników jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SWZ.
3. Wymagania techniczne związane ze składaniem oferty w postaci elektronicznej zawarte zostały w SWZ. Szczegółowy sposób składania oferty, dokumentów lub oświadczeń, załączników zawiera SWZ.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- "Zakup autobusu dla WTZ Kuźnica Grabowska - do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózkach inwalidzkich, uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Kuźnicy Grabowskiej.
- Dostawa i montaż regałów jezdnych do Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Alei Wolności 13
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4342P na odcinku Janków Pierwszy - Grodzisk
- Dostawa drutu do taśmowania do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw"
- Dostawa oprogramowania komputerowego SOLIDWORKS
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach na II piętrze (strona południowa) w budynku Ratusza Urzędu Miasta Kalisza przy Głównym Rynku 20
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów laboratoryjnych
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
- Świadczenie usług transportu odpadów z terenu Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego w Świeciu
- Zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Tomaszów Mazowiecki
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 09 tj. - minerały (piasek, kamienie) wytworzonych w ZUOK w Płoszowie
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.