Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup autobusu dla WTZ Kuźnica Grabowska - do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózkach inwalidzkich, uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Kuźnicy Grabowskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA INWALIDÓW I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "MIŁOSIERDZIE"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250521691
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 608804708
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtz.kuznicagrabowska@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://fm.kalisz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Fundacja
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc osobom niepełnosprawnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup autobusu dla WTZ Kuźnica Grabowska - do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózkach inwalidzkich, uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Kuźnicy Grabowskiej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be755c85-76bf-4962-a8f6-35c2b64f2b83
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be755c85-76bf-4962-a8f6-35c2b64f2b833.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne:
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
Korespondencja przesłana za pomocą dedykowanych formularzy nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
2) Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452) .
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do zakładek: Formularze do komunikacji oraz zakładki oferty/wnioski. 4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w „Instrukcji użytkowania systemu” https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ oraz https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacja-wpostepowaniu-3.2_20211016.pdforaz Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zapisane w rozdziale IV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zapisane w rozdziale IV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
„Zakup autobusu dla WTZ Kuźnica Grabowska - do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózkach inwalidzkich, uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Kuźnicy Grabowskiej, podległych Fundacji Inwalidów i Osób Niepełnosprawnych „Miłosierdzie” w Kaliszu w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D, dofinansowanego ze środków PFRON’’, w oparciu o Opis przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny, ich waga i sposób punktacji dla każdej z ofert niepodlegających odrzuceniu ustala się osobno:
1. Cena oferty (C) 60,00 %
2 Termin Realizacji Zadania (T) 20,00%
3. Reflektory (R) 10,00%
4. Skrzynia biegów (S) 10,00%
RAZEM 100,00 %
Wybór najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia nastąpi zgodnie z ustawą na podstawie powyższych kryteriów.
Zamawiający zastosuje w ocenie zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów P, gdzie: P = C + T + R + S, z zastrzeżeniem art. 248 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Realizacji Zadania (T)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Reflektory (R)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrzynia biegów (S)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1, ust. 4 i 5 Pzp oraz w związku z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie składa aktualne na dzień składania następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 273 Pzp:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje dot wymagań dotyczących składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia znajdują się rozdz. XIII SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w załączniku nr 5 do SWZ - projekt umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-27 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-27 14:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-26
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- "Zakup autobusu dla WTZ Kuźnica Grabowska - do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózkach inwalidzkich, uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Kuźnicy Grabowskiej.
- Dostawa i montaż regałów jezdnych do Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Alei Wolności 13
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4342P na odcinku Janków Pierwszy - Grodzisk
- Dostawa drutu do taśmowania do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw"
- Dostawa oprogramowania komputerowego SOLIDWORKS
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach na II piętrze (strona południowa) w budynku Ratusza Urzędu Miasta Kalisza przy Głównym Rynku 20
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Nasielsk
- "Zakup autobusu dla WTZ Kuźnica Grabowska - do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózkach inwalidzkich, uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Kuźnicy Grabowskiej.
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów przez Gminę Kampinos
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego 24 osobowego autobusu
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozów uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Wolanów
- DOSTAWA TRZECH UŻYWANYCH AUTOBUSÓW
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.