Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00065130/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
- 2021/BZP 00072915/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135888 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup i dostawa biletów komunikacyjnych na krajowe i międzynarodowe przewozy pasażerskie dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 21
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 662 48 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ar.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/urk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup i dostawa biletów komunikacyjnych na krajowe i międzynarodowe przewozy pasażerskie dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f75ab4c-bdfd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001597/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawa biletów komunikacyjnych (lotniczych, kolejowych, autokarowych) na krajowe i międzynarodowe przewozy pasażerskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zintegrowany Program Uniwersytetu Rolniczego im. H. Kołłątaja w Krakowie” (Nr Projektu: POWR.03.05.00-00-Z222/17) oraz „Innowacyjny program strategicznego rozwoju Uczelni” (Nr Projektu: POWR.03.05.00-00-Z020/18).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065130/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-291-1737/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370367,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna rezerwacja, zakup i dostarczanie biletów lotniczych, kolejowych i autokarowych na krajowe i międzynarodowe przewozy pasażerskie (zwanych dalej łącznie „biletami”) na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. W ramach niniejszej umowy zamawiający przewiduje zakup 411 biletów, tam i z powrotem, (w klasie ekonomicznej lub jej odpowiedniku lub na życzenie Zamawiającego zawarte w zleceniu – w wyższej klasie), przy czym podana liczba biletów ma charakter szacunkowy i w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie stosowanie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego (tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu ich łącznej liczby w granicach przeznaczonych na ten cel środków finansowych). Prawo do dokonywania tych zmian jest zastrzeżone dla Zamawiającego, a skorzystanie z niego nie wymaga odrębnego uzasadnienia i nie stanowi zmiany umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60210000-3 - Usługi publicznego transportu kolejowego
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455551,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455551,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455551,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "UpHotel" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: ul. Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455551,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej ,,Utworzenia pomieszczeń diagnostycznych w Pawilonie M-IV Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II"
- Dostawa leków
- (DFP.271.77.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Roboty remontowe -malowanie pokoi studenckich w budynku DS-4 (21-7) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku JRG Nr 5 przy ul. Kazimierza Wyki 3 w Krakowie
- Opracowanie projektu remontu mostu przez rzekę Wisłę w ciągu ul. Dietla (Most Grunwaldzki)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych oraz pośrednictwa wizowego._322
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Kompleksowa obsługa podróży krajowych i zagranicznych na potrzeby Ośrodka Przetwarzania Informacji - Państwowego Instytutu Badawczego
- Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego do Niemiec w dniach 19-21.06.2024r.
- Organizacja 4 trzydniowych wizyt studyjnych dla przedstawicieli Województwa Małopolskiego, realizowanych w latach 2024-2025 w ramach przedsięwzięcia pn. "Standardy Obsługi Inwestora w Małopolsce 2.0
- obsługa kredytowa województwa małopolskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.