Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00049311/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
- 2023/BZP 00058645/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00062226/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup doposażenia wraz z montażem do groty solnej i sali doświadczania świata Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690010308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 168
1.5.2.) Miejscowość: Świlcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops.swilcza@intertele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gops.swilcza.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup doposażenia wraz z montażem do groty solnej i sali doświadczania świata Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8b778d8-98d4-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038358/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup doposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00049311
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.26.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76861,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zakup doposażenia wraz z montażem do groty solnej do Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach w zakresie:1) tężnia solankowa;
2) ściany wyłożone płytami solnymi;
3) sufit wykonany w technologii imitacji stalaktytów wraz ze światłowodami 300 szt. – tzw. „gwieździste niebo”;
4)opaska drewniana wokół drzwi, soli;
5) oświetlenie awaryjne - oprawa oświetlenia awaryjnego przeznaczona do wskazywania oraz oświetlania drogi ewakuacyjnej podczas braku prądu;
6) grota sterowana czujnikiem obecności;
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 1 określa:
1) Załącznik nr 4a – Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 1,
2) Załącznik nr 3 – Wzór umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 44840,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zakup doposażenia wraz z montażem do sali doświadczania świata Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach w zakresie:1) Tuba huraganowa - 2 szt.,
2) Panel lustrzany „9 kul” - 1 szt.;
3) Łóżko wodne 160 cm x 220 cm - 1 szt.;
4) Zestaw:
a. tapeta UV +/- 135 cm x +/- 220 cm - 1 szt.,
b. ramka do tapety UV (wskazanej w punkcie „a”) - 1 szt.
c. lampa UV LED - 1 szt.
5) Woda demineralizowana 100 litrów
6) Tablica świetlna tzw. „kolorowa ściana” - 1 szt.,
7) Kolumna wodna - 1 szt.,
8) Lustro akrylowe 2 mm - 3 szt.
9) Zestaw:
a. projektor - 1 szt.,
b. uchwyt ścienny do w/w projektora - 1 szt.
c. tarcza obrazkowa - 3 szt.,
d. tarcza żelowa - 1 szt.;
10) Baldachim światłowodów półkule - 1 szt.;
11) Pufa tzw. „sakwa” - 1 szt.;
12) Kolorowa drabina, tzw. „kolumna świetlna” z głośnikami - wersja mobilna - 1 szt.;
13) Sensoryczny sześcian LED - 1 szt.;
14) Klepsydra żelowa - 3 szt.;
15) Zestaw 18 piłeczek sensorycznych;
16) Zestaw do aromaterapii - 1 szt.;
17) Zestaw 7 kul lustrzanych dźwiękowych;
18) Lustrzane klocki 24 szt. - 1 komplet;
19) Lustrzane klocki 8 szt. - 1 komplet:
20) Zestaw do wykonywania ćwiczeń/zadań tzw. „zrozumieć uczucia” - 1 komplet;
21) Brokatowe kształty - 1 komplet;
22) Panel podświetlany A3 LED montowany do ściany - 2 szt.;
23) Ściana wodna - 1 szt.;
24. Podstawa muzyczna z głośnikami zewnętrznymi, radiem i wzmacniaczem - 1 szt.;
25) Pryzmy dźwiękowe;
26) Płyta CD z muzyką relaksacyjną - 4 szt.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 2 określa:
1) Załącznik nr 4b – Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 2,
2) Załącznik nr 3 – Wzór umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
38652100-1 - Projektory
38622000-1 - Lustra
41000000-9 - Woda zlewnicza i oczyszczona
30234300-1 - Płyty kompaktowe (CD)
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
43329000-5 - Zestawy sprzętu
32343000-9 - Wzmacniacze
4.5.5.) Wartość części: 49700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375955,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Misiura Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492438548
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46954,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456958,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46954,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INBAR Firma Handlowo-Usługowa Irena Bartołd
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831384939
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46954,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli dla potrzeb AWF w Krakowie
- Dostawa wyposażenia meblowego i innego na III i IV piętro Pawilonu nr IV w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- "Wyposażenie pracowni i sal dydaktycznych szkół podstawowych podlegających Gminie Rybno" część I, II, III, IV, V
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Łochów
- Dostawa sprzętów oraz wyposażenia IT dla Szkół Podstawowych i Urzędu Gminy.
- Dostawa wraz z montażem symulatora: roweru, przejścia dla pieszych oraz urządzenia do treningu i kontroli czasu reakcji.
więcej: Płyty kompaktowe (CD) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.