eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Świadczenie usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT 2000i i Mdok w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT 2000i i Mdok w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łask

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 14

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT 2000i i Mdok w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16a331e6-c266-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135301

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046124/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi serwisowe KSAT2000

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie należy udzielić na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy Pzp, gdyż serwis programu KSAT2000i i Mdok może być prowadzony tylko przez dostawcę oprogramowania, ponieważ jest on jedynym producentem tego oprogramowania. Udzielone licencje nie dają uprawnień Gminie Łask do dokonywania zmian w oprogramowaniu, w szczególności do wykorzystania kodów źródłowych, poza zakresem wymienionym w licencjach i umowie tj. w przypadku rozwiązania umowy bądź nienależytego wywiązywania się z umowy przez Wykonawcę, w celu poprawienia błędów systemu. Korzystanie z kodów źródłowych w zakresie przedmiotu serwisu oprogramowania KSAT2000i i Mdok wdrożonego w Gminie Łask, objęte jest prawem autorskim przysługującym firmie COIG. Z tego też względu usługa ta może być świadczona jedynie przez podmiot, któremu przysługują w tym zakresie majątkowe prawa autorskie, a obecnie jest to firma COIG S.A. z siedzibą w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 100.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OOG.132.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135840.00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym u Zamawiającego Systemem, w zakresie niżej wymienionych Modułów i funkcjonalności:
1) Administrator Systemów Aplikacji (ASA)
2) Centralna Kartoteka Kontrahentów (CKK)
3) Ewidencja Działalności Gospodarczej (EDG)
4) Ewidencja Kadrowa (EK)
5) Ewidencja Ludności (EWD)
6) Fakturowanie (FA)
7) Gospodarka Mieniem Komunalnym (GMK)
8) Informacja Adresowa (IA)
9) Księga Główna (KG)
10) Majątek (MAJ)
11) Należności i Zobowiązania (NZ)
12) Organizacja Pracy Urzędu (ORG)
13) Planowanie i Monitorowanie Budżetu (BUD)
14) Płace (PL)
15) Repozytorium Systemu (RS)
16) Podatki (POD)
17) Zwrot Podatku Akcyzowego (ZPA)
18) PLIP
oraz Mdok

4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167083.20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167083.20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167083.20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COIG SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134205

7.3.3) Ulica: ul. Mikołowska 100

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-065

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167083.20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.