Og³oszenie z dnia 2023-03-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00153495/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00250921/01 - Wynik z dnia 2023-06-07
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, instalacji wod. – kan. i przy³±czami wod. kan. w m. Cetula, gmina Wi±zownica – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wi±zownica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi±zownica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wiazownica.com/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, instalacji wod. – kan. i przy³±czami wod. kan. w m. Cetula, gmina Wi±zownica – etap II
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cea139fa-c253-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00134555
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00026217/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Rozbudowa budynku remizy OSP z przeznaczeniem na szatniê sportow± w m. Cetula
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/wiazownica3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/wiazownica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8.1 W niniejszym postêpowaniu komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami , w szczególno¶ci sk³adanie oferty oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/wiazownica. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej okre¶lone w ustawie o ¶wiadczenia us³ug drog± elektroniczn± okre¶lone w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344),
8.2 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie sk³adania dokumentów, wniosków (innych ni¿ oferta i o¶wiadczenia), zawiadomieñ oraz przekazywanie innych informacji mo¿e odbywaæ siê na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica za pomoc± formularza i przycisku „wy¶lij wiadomo¶æ” lub za pomoc± poczty elektronicznej na adres: sekretariat@wiazownica.com
8.3 We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy bêd± pos³ugiwaæ siê numerem postêpowania.
8.4 Sporz±dzanie i przekazywanie informacji, w tym dokumentów w formie elektronicznej musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8.5 Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawcy przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
8.6 Przekazywane drog± elektroniczn± informacje, w szczególno¶ci oferty, wnioski, zawiadomienia, o¶wiadczenia i inne dokumenty uznaje siê, ¿e dat± przekazania jest data zapisania pliku uwidoczniona w systemie (serwerze) platformy zakupowej.
8.7 Ka¿dy Wykonawca ma prawo zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci dokumentów przetargowych w terminie nie pó¼niejszym ni¿ do koñca dnia, w którym up³ywa po³owa wyznaczonego terminu sk³adania ofert. Wnioski nale¿y przesy³aæ za po¶rednictwem platformy zakupowej lub za pomoc± poczty elektronicznej.
8.8 Wyja¶nienia tre¶ci SWZ, odpowiedzi na pytania wykonawców, modyfikacje tre¶ci SWZ, zakresu lub warunków udzia³u w postêpowaniu, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert zostan± opublikowane na stronie prowadzonego postêpowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/wiazownica.
8.9 Uzupe³nienia dokumentów, o¶wiadczeñ lub pe³nomocnictw dokonywane na skutek wezwania zamawiaj±cego, dla swej skuteczno¶ci powinny zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym uprawnionej osoby, przed up³ywem wyznaczonego przez zamawiaj±cego terminu.
8.10 Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ po up³ywie terminu sk³adania wniosków lub dotyczy udzielenia wyja¶nieñ, Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez odpowiedzi.
8.11 W dowolnym czasie przed up³ywem terminu sk³adania ofert Zamawiaj±cy mo¿e zmieniæ tre¶æ dokumentacji przetargowej z w³asnej inicjatywy lub w odpowiedzi na wnioski Wykonawców. Ka¿da taka zmiana staje siê wi±¿±ca z momentem jej wprowadzenia i nie jest wymagana akceptacja zmian przez Wykonawców. W razie zmiany w dokumentach przetargowych Zamawiaj±cy mo¿e przesun±æ termin sk³adania ofert w celu umo¿liwienia wprowadzenia do nich zmian wynikaj±cych z dokonanych przez niego modyfikacji w dokumentach przetargowych. O przed³u¿eniu terminu sk³adania ofert Zamawiaj±cy niezw³ocznie zamie¶ci stosown± informacjê na stronie prowadzonego postêpowania. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosków.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 24.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1,) dalej „RODO”, informujê, ¿e:
24.2 Administratorem Pañstwa danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach sk³adanych w postêpowaniu jest Wójt/Gminy Wi±zownica, ul. Warszawska 15, 37-522 Wi±zownica.
24.3 Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Wi±zownica jest P. Celestyna Kusy-Gajur, ckgajur@gmail.com
24.4 Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, instalacji wod. – kan. i przy³±czami wod. – kan. w m. Cetula, gmina Wi±zownica”
24.5 Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U z 2022, poz. 1710 ze zm.),
24.6 Pañstwa dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania.
24.7 Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp. zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
24.8 W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
24.9 Ka¿da osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiaj±cemu w ofercie lub w innych dokumentach sk³adanych prze Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiada:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych*;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzanych danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych, narusza przepisy RODO;
24.11 ¯adnej osobie, której dane osobowe przekazano Zamawiaj±cemu w ofercie lub w innych dokumentach sk³adanych prze Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG3-271.12.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja wykonanych w 2022 r. w ramach I etapu inwestycji robót budowlanych, zwi±zanych z rozbudow± i przebudowy istniej±cego budynku remizy OSP wraz z instalacj± elektryczn±, instalacj± wod. – kan., przy³±czami wodoci±gowym i kanalizacji sanitarnej, na dzia³ce oznaczonej nr ewid. 271/9 w miejscowo¶ci Cetula, gmina Wi±zownica.
4.2 W ramach I etapu inwestycji, w 2022 roku zrealizowano roboty budowlane obejmuj±ce wykonanie stanu surowego otwartego obiektu.
4.2 W ramach II etapu inwestycji przebudowy i rozbudowy budynku z przeznaczeniem na potrzeby bie¿±cej dzia³alno¶ci sportowej lokalnego klubu sportowego, planuje siê wykonanie robót budowlanych wykoñczeniowych i instalacyjnych, obejmuj±cych nastêpuj±ce elementy:
- izolacje przeciwwilgociowe z papy termozgrzewalnej,
- izolacje cieplne z p³yt styropianowych,
- warstwy wyrównawcze pod posadzki zbrojone siatk±,
- posadzki z p³ytek ceramicznych pod³ogowych,
- sufity podwieszane z p³yt GKF o odporno¶ci ogniowej EI 30 na rusztach metalowych,
- izolacja cieplna z we³ny mineralnej,
- tynki wewnêtrzne zwyk³e na ¶cianach,
- malowanie tynków wewnêtrznych ¶cian i sufitów,
- licowanie ¶cian p³ytkami,
- stolarka drzwiowa wewnêtrzna,
- elewacja zewnêtrzna budynku,
- p³yta odbojowa przy budynku z kostki brukowej,
- wewnêtrzna instalacja kanalizacji sanitarnej,
- wewnêtrzna instalacja elektryczna,
- przy³±cz wodoci±gowy i kanalizacyjny,
4.4 Wszystkie dokumenty opisuj±ce przedmiot zamówienia nale¿y traktowaæ, jako wzajemnie siê uzupe³niaj±ce w tym znaczeniu, ¿e w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbie¿no¶ci, wieloznaczno¶ci lub niejednoznaczno¶ci, Wykonawca nie mo¿e ograniczaæ zakresu swojego zobowi±zania wynikaj±cego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
4.5 Wymagany minimalny okres gwarancji jako¶ci (materia³y i robociznê) wynosi 36 miesiêcy, od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego przedmiotu zamówienia i podpisania protoko³u odbioru robót, chyba ¿e wykonawca zaoferowa³ d³u¿szy okres gwarancji jako¶ci.
4.6 Szczegó³owy zakres robót zosta³ okre¶lony w nastêpuj±cych dokumentach:
projekcie budowlanym,
STWiORB,
kosztorysie inwestorskim,
4.5 Wszystkie dokumenty opisuj±ce przedmiot zamówienia nale¿y traktowaæ, jako wzajemnie siê uzupe³niaj±ce w tym znaczeniu, ¿e w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbie¿no¶ci, wieloznaczno¶ci lub niejednoznaczno¶ci, Wykonawca nie mo¿e ograniczaæ zakresu swojego zobowi±zania wynikaj±cego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
4.6 Wymagany minimalny okres gwarancji jako¶ci (materia³y i robociznê) wynosi 36 miesiêcy, od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego przedmiotu zamówienia i podpisania protoko³u odbioru robót, chyba ¿e wykonawca zaoferowa³ d³u¿szy okres gwarancji jako¶ci.
4.7 Zamawiaj±cy nie ogranicza maksymalnej liczby czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy, co oznacza, ¿e Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na wszystkie czê¶ci zamówienia lub tylko na wybrane czê¶ci zamówienia (informacja dotyczy tylko sytuacji, gdy Zamawiaj±cy dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262423-2 - Wykonywanie pok³adów
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45431200-9 - K³adzenie glazury
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421132-8 - Instalowanie okien
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.1) Warunek w zakresie posiadanego do¶wiadczenia zostanie uznany za spe³niony je¿eli w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wykonali i prawid³owo ukoñczyli co najmniej 1 zamówienie (robotê budowlan±) polegaj±ce na budowie, lub przebudowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego o warto¶ci minimum 200 tys. z³., wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty;
Przez jedn± robotê budowlan± Zamawiaj±cy rozumie wykonanie roboty w ramach jednej umowy.
Przez zamówienia wykonane nale¿y rozumieæ:
zamówienia rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie,
zamówienia zakoñczone w w/w okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w w/w okresie,
W przypadku gdy zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego wykonano roboty wskazane w wykazie, wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania tych dowodów.
2) Warunek w zakresie posiadanej wiedzy zostanie uznany za spe³niony je¿eli wykonawca dysponuje:
a) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania budow± lub robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowlanej,
b) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania budow± lub robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urz±dzeñ wodoci±gowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych,
c) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania budow± lub robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych,
lub odpowiadaj±ce im inne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w powy¿szym zakresie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
- art. 7 ust. 1 ustawy o szczegó³owych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania agresji ma Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty,
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji robót, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie budow± i robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem niewa¿no¶ci musz± byæ dokonane w formie pisemnej.2. Podstawê do wprowadzenia zmian w umowie stanowi pisemny wniosek ka¿dej ze stron umowy.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ustawy Pzp. przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, sposobu realizacji robót budowlanych i terminu realizacji zamówienia w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci:
- zmiany przepisów prawa, nak³adaj±ce na Zamawiaj±cego nieprzewidziane dodatkowe
obowi±zki, maj±ce bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
- zaistnienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy, który nie mo¿na by³o przewidzieæ
w dniu podpisania umowy, maj±cych bezpo¶redni wp³yw na sposób realizacji umowy,
- dzia³añ osób trzecich, które swoim dzia³aniem utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± realizacjê
przedmiotu umowy,
- wyst±pienia si³y wy¿szej lub zdarzenia losowego, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, ani te¿
zapobiec jego powstaniu, a które ma wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy,
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, ustalonego w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, w przypadku zaistnienia jednej z ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci, niezale¿nej od Wykonawcy:
1) zw³oki w wydaniu okre¶lonych przepisami decyzji, zezwoleñ itp. przez upowa¿nione organy, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres czasy przewidziany do wydania takich decyzji, zezwoleñ itp.
2) odmowy wydania przez upowa¿nionego organy decyzji, zezwoleñ itp. na skutek b³êdów w dokumentacji budowlanej,
3) zw³oki w terminowym przekazaniu przez Zamawiaj±cego terenu budowy i przekazania dokumentacji budowlanej,
4) konieczno¶æ wprowadzenia zmian do dokumentacji budowlanej, które bêd± mia³y wp³yw na terminowe wykonanie umowy.
5) brak mo¿liwo¶ci realizacji umowy z powodu wstrzymania ich realizacji przez uprawnione organy, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
6) wyst±pieniem nadzwyczajnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót. Poprzez nadzwyczajne warunki atmosferyczne niepozwalaj±ce na wykonanie zamówienia w terminie tj.:
- niskie temperatury powietrza (tzn.<-10 ̊C w ci±gu co najmniej 5 kolejnych dni roboczych, co mog³oby skutkowaæ nienale¿ytym wykonaniem robót lub przed³u¿eniem czasu ich wykonania;
- wysokie temperatury powietrza powy¿ej 35 ̊C, w ci±gu co najmniej 5 kolejnych dni roboczych, co mog³oby skutkowaæ nienale¿ytym wykonaniem robót lub przed³u¿eniem czasu ich wykonania;
- nadmierne i d³ugotrwa³e opady deszczu, gradu, ¶niegu,
Termin zostanie wyd³u¿ony, o czas trwania tych nadzwyczajnych warunków atmosferycznych,
7) wad lub braków w dokumentacji budowlanej lub konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji,
8) wyst±pienia konieczno¶ci± wykonania niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego robót dodatkowych, których wykonanie sta³o siê konieczne lub celowe i które maj± wp³yw na realizacjê niniejszego zamówienia.
Na okoliczno¶æ wykonania robót dodatkowych sporz±dzony zostanie protokó³ konieczno¶ci okre¶laj±cy zakres robót dodatkowych oraz ich warto¶æ , która zostanie wyliczona w oparciu o ceny jednostkowe kosztorysu ofertowego, a w przypadku braku takich pozycji w kosztorysie ofertowych, na podstawie no¶ników ¶rednich cen okre¶lonych w Secocenbud, za okres (kwarta³) poprzedzaj±cy wykonywane roboty.
9) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacj± przetargow± w sytuacji, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj.: zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w § 1 ust. 1 niniejszej umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 16.3 Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-30 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-28
INNE PRZETARGI WI¡ZOWNICA
wiêcej: przetargi WI¡ZOWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej Szko³y Podstawowej w £±kcie Górnej poprzez adaptacjê budynku dydaktycznego Nr 4
- "Modernizacja sanitariatów damskich i mêskich piêtra pierwszego i drugiego w Zespole Szkó³ Budowlanych i Odzie¿owych w Tczewie - II postêpowanie"
- Malowanie ¶cian oraz sufitów w budynku B zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Przebudowa i rozbudowa budynku dydaktyczno-multimedialnego (budowa sali konferencyjnej z zapleczem sanitarnym) w siedzibie DZPK w My¶liborzu w Centrum Edukacji Ekologicznej i Krajoznawstwa "SALAMANDRA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z modernizacj± dachów budynków Szko³y Podstawowej nr 34 przy ul. Op³awiec 157 w Bydgoszczy
- Remont korytarza na I piêtrze internatu w O¶rodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mys³akowicach
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.