eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, instalacji wod. - kan. i przyłączami wod. kan. w m. Cetula, gmina Wiązownica - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, instalacji wod. – kan. i przyłączami wod. kan. w m. Cetula, gmina Wiązownica – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązownica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska

1.5.2.) Miejscowość: Wiązownica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiazownica.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/wiazownica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, instalacji wod. – kan. i przyłączami wod. kan. w m. Cetula, gmina Wiązownica – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cea139fa-c253-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026217/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa budynku remizy OSP z przeznaczeniem na szatnię sportową w m. Cetula

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134555

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG3-271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 172450,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja wykonanych w 2022 r. w ramach I etapu inwestycji robót budowlanych, związanych z rozbudową i przebudowy istniejącego budynku remizy OSP wraz z instalacją elektryczną, instalacją wod. – kan., przyłączami wodociągowym i kanalizacji sanitarnej, na działce oznaczonej nr ewid. 271/9 w miejscowości Cetula, gmina Wiązownica.
4.2 W ramach I etapu inwestycji, w 2022 roku zrealizowano roboty budowlane obejmujące wykonanie stanu surowego otwartego obiektu.
4.2 W ramach II etapu inwestycji przebudowy i rozbudowy budynku z przeznaczeniem na potrzeby bieżącej działalności sportowej lokalnego klubu sportowego, planuje się wykonanie robót budowlanych wykończeniowych i instalacyjnych, obejmujących następujące elementy:
- izolacje przeciwwilgociowe z papy termozgrzewalnej,
- izolacje cieplne z płyt styropianowych,
- warstwy wyrównawcze pod posadzki zbrojone siatką,
- posadzki z płytek ceramicznych podłogowych,
- sufity podwieszane z płyt GKF o odporności ogniowej EI 30 na rusztach metalowych,
- izolacja cieplna z wełny mineralnej,
- tynki wewnętrzne zwykłe na ścianach,
- malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów,
- licowanie ścian płytkami,
- stolarka drzwiowa wewnętrzna,
- elewacja zewnętrzna budynku,
- płyta odbojowa przy budynku z kostki brukowej,
- wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej,
- wewnętrzna instalacja elektryczna,
- przyłącz wodociągowy i kanalizacyjny,
4.4 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
4.5 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru robót, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości.
4.6 Szczegółowy zakres robót został określony w następujących dokumentach:
 projekcie budowlanym,
 STWiORB,
 kosztorysie inwestorskim,
4.5 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
4.6 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru robót, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości.
4.7 Zamawiający nie ogranicza maksymalnej liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy, co oznacza, że Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub tylko na wybrane części zamówienia (informacja dotyczy tylko sytuacji, gdy Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262423-2 - Wykonywanie pokładów

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421132-8 - Instalowanie okien

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181238,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286836,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181238,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE WALDEMAR LENAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941137344

7.3.3) Ulica: URZEJOWICE 497

7.3.4) Miejscowość: PRZEWORSK

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181238,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.