eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarzecze › Dostosowanie budynku Urzędu Gminy Zarzecze do potrzeb osób niepełnosprawnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Urzędu Gminy Zarzecze do potrzeb osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZARZECZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 7

1.5.2.) Miejscowość: Zarzecze

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-205

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzarzecze@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazarzecze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zarzecze.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku Urzędu Gminy Zarzecze do potrzeb osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ccfa4a3-a6f8-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026634/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Dostosowanie budynku Urzędu Gminy Zarzecze do potrzeb osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Dostępny samorząd - granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085304

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Urzędu Gminy Zarzecze do potrzeb osób niepełnosprawnych, zgodnie z dokumentacją – Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Urząd Gminy Zarzecze mieści się na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 727 w obrębie 0008 Zarzecze (gmina Zarzecze, powiat przeworski). Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj-wybuduj”.
Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
a) Demontaż witryn zewnętrznych z drzwiami (1 szt.);
b) Montaż witryn zewnętrznych z drzwiami (1 szt.) - drzwi aluminiowe przeszklone λ = 1.3 W/m*K;
c) Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej 2 szt.;
d) Wybicie otworów ;
e) Montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej 3 szt.;
f) Montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej – drzwi przesuwne 1 szt.;
g) Demontaż istniejącego pakietu, montaż nowego pakietu szybowego w kolorze mlecznym w istniejącym oknie;
h) Demontaż istniejących posadzek i budowa nowych posadzek w pomieszczeniach nr: 1, 3, 4;
i) Montaż płytek ściennych min 2.00 m wysokości w pomieszczeniu nr: 1,
j) Szpachlowanie masą szpachlową wykończeniową, malowanie farbą akrylową ścian oraz sufitów pomieszczeń nr: 1, 2, 3, 4
k) Budowa ścian i ścianek działowych;
l) Przebudowa instalacji wewnętrznych;
- Instalacja wod.-kan. i ciepłej wody użytkowej, w pomieszczeniu nr: 1,
- Instalacja wentylacji, w pomieszczeniu nr: 1,
- Instalacja elektryczna, w pomieszczeniu nr: 1, 3, 4
m) Roboty brukarskie na zewnątrz budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93357,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182198,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93357,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane AGBUD Agnieszka Zawada-Paluch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941364287

7.3.4) Miejscowość: Sieniawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93357,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.