Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00140152/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
- 2025/BZP 00149553/01 - Wynik z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
usł. realiz. przez specjalist. w zakr. konsult. indywid. dla podop. korzyst. z usł. wsp. krótkoter. w formie pobytu całod. na terenie MCUS w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mączna 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usł. realiz. przez specjalist. w zakr. konsult. indywid. dla podop. korzyst. z usł. wsp. krótkoter. w formie pobytu całod. na terenie MCUS w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8391fd68-90d5-4e2f-9bc3-e2dc059f6938
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025230/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Konsultacje indywidualne prowadzone przez specjalistów dla osób korzystających z usługi wsparcia krótkoterminowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
“Otwarty Dom – Twoje wytchnienie – Razem w opiece nad bliskim” nr FEDS.07.07-IP.02-0067/23-00 w ramach Priorytetu nr 7 Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku; Działania nr 7.7 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=791235353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzona jest w języku polskim. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie zapytań do treści SWZ, składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywają się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/mcus/ lub za pośrednictwem adresu mailowego wskazanego
w Rozdziale X ust. 3 i 4 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne urządzeń informatycznych niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy Zakupowej, opisane zostały na stronie Platformy Zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/mcus/ oraz w SWZ w Rozdziale X
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1 - zostały zawarte w SWZ w Rozdziale XXII
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach, o
których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy Pzp w Rozdziale XXII ust. 2 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-8/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są usługi realizowane przez specjalistów w zakresie konsultacji indywidualnych dla podopiecznych korzystających z usługi wsparcia krótkoterminowego w formie pobytu całodobowego na terenie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu (zwanych dalej podopiecznymi/ uczestnikami projektu).
2. Przedmiot umowy jest realizowany w ramach projektu pn. “Otwarty Dom – Twoje wytchnienie – Razem w opiece nad bliskim” nr FEDS.07.07-IP.02-0067/23-00 w ramach Priorytetu nr 7 Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku; Działania nr 7.7 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
3. Przedmiot zamówienia określony jest kodem: CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne, 85300000-2 Usługi pracy społecznej i podobnej, CPV 80340000-9 Usługi edukacji specjalnej.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności poradnictwo specjalistyczne realizowane przez: psychologa lub dietetyka lub logopedę, terapeutę stymulacji polisensorycznej lub innych specjalistów np. tyflopedagoga lub pedagoga specjalnego lub muzykoterapeutę w ilości 600 godzin w okresie trwania umowy (Zamawiający przyjmuje ok. 30 godzin w miesiącu), którym objęci będą podopieczni. konsultacje będą realizowane w ramach potrzeb zgłaszanych przez podopiecznych. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) konsultacje indywidualne psychologa – konsultacje będą dotyczyć tematyki: integracyjnej i aktywizującej w szczególności: budowanie procesu „dobrego życia” pomimo stanu zdrowia i sytuacji Uczestnika projektu, motywacji do aktywności i poprawy jakości życia, wspieranie zachowanych zdolności, na bazie potencjału Uczestnika projektu. Realizowane formy to poradnictwo, zajęcia aktywizujące. Uczestnicy projektu będą mogli korzystać z szeroko rozumianych usług psychologicznych, czyli porad, wsparcia emocjonalnego, a także zajęć mających na celu spowolnienie naturalnych procesów pogarszania sprawności funkcji poznawczych, czy zajęć stymulacji funkcji poznawczych i funkcji psychologicznych;
2) konsultacje indywidualne dietetyka – konsultacje będą dotyczyć tematyki: wiedza w zakresie funkcjonowania organizmu obciążonego chorobowo, wsparcie w zdrowym stylu życia w miarę możliwości i potencjału Uczestnika projektu, udzielanie konsultacji dot. pomiarów parametrów ciała i jego bilansu; praca z osobami np. z depresją "zajadających problemy”, czy mających inne zaburzenia odżywiania;
3) konsultacje indywidualne logopedy – konsultacje będą dotyczyć tematyki: proces leczenia zaburzeń mowy skierowany do osób dorosłych. Obejmuje pracę nad poprawą artykulacji, leczenie jąkania, rehabilitację po urazach neurologicznych, czy terapię zaburzeń głosu. Terapia jest dostosowana do indywidualnych potrzeb Uczestnika projektu i ma na celu poprawę komunikacji, zwiększenie płynności mowy oraz podniesienie jakości życia. Praca z Uczestnikiem projektu, który ma problemy z różnych przyczyn m.in.:
a) urazy i choroby: udar mózgu, choroby neurologiczne (np. Parkinson, stwardnienie rozsiane).
b) zaniedbanie w młodości: Niezdiagnozowane lub niewłaściwie leczone zaburzenia mowy w dzieciństwie.
c) starzenie się: Zmiany związane z wiekiem, które mogą wpływać na jakość mowy i głosu.
4) konsultacje indywidualne terapeuta stymulacji polisensorycznej – konsultacje będą dotyczyć tematyki: praca z Uczestnikiem projektu polegająca na oddziaływaniu poprzez zmysły w celu wywołania reakcji osoby na prezentowane bodźce (pobudzanie zmysłów jest najlepszy sposobem przekazywania cennych informacji o tym, co nas otacza, a najlepszymi pomocami dydaktycznymi są te zaczerpnięte z natury tj. zapachy, smaki, wrażenia wzrokowe i słuchowe oraz termiczne).
5. Usługi będą wykonywane na terenie miasta Wrocławia w DPS przy ul. Karmelkowej 25 lub w DPS przy ul. Mącznej 3.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania do 80% wartości umowy.Zamawiający, dopuszcza możliwość zmniejszenia podstawowej ilości godzin maksymalnie o 80%, tj. o 480 godzin w okresie trwania umowy w ramach prawa opcji wynikającego z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
Realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od potrzeb zgłaszanych przez danego uczestnika projektu. W przypadku zmniejszenia zapotrzebowania na usługę objętą zamówieniem, Zamawiający może wykonać przysługujące mu prawo stosownym oświadczeniem woli złożonym Wykonawcy formą pisemną (dopuszczalna jest także droga elektroniczna e-mail).
Prawo zmniejszenia zakresu realizacji zamówienia (prawo opcji) jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia w okresie realizacji umowy, o którym mowa w par. 3 Projektu umowy, a także w razie wydłużeniu terminu realizacji umowy jeżeli wydłużenie terminu realizacji umowy będzie dopuszczone umową. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa zmniejszenia zakresu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa zmniejszenia zakresu zamówienia (prawo opcji), Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za zrealizowaną liczbę godzin usług. Wartość brutto wynagrodzenia będzie stanowić iloczyn liczby zrealizowanych godzin oraz ceny jednostkowej brutto, w wysokości określonej przez Wykonawcę w Kalkulacji cenowej.
Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa zmniejszenia zakresu zamówienia, jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu tego prawa opcji, tj. 80% wartości wynagrodzenia umownego.
Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny – KLAUZULA PRACOWNICZA
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 4 osobami (w tym 1 psycholog, 1 dietetyk, 1 logopeda, 1 terapeuta stymulacji polisensorycznej) skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, realizujących czynności określone niniejszym przedmiotem zamówienia, posiadających co najmniej:
a) wykształcenie wyższe mgr psychologii, 1 rok dośwaidczenia w pracy z osobami starszymi, chorymi, zależnymi, z niepełnosprawnościami i ich rodzinami – dotyczy psychologa,
b) wykształcenie wyższe mgr dietetyki – dotyczy dietetyka,
c) wykształcenie wyższe - studia logopedyczne lub studia podyplomowe z zakresu logopedii – dotyczy logopedy,
d) wykształcenie wyższe – mgr fizjoterapii, psychologii lub pedagogiki. Dodatkowo co najmniej drugi stopień kursu integracji sensorycznej lub studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej – dotyczy terapeuty stymulacji polisensorycznej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych - wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1) Kalkulację cenową wypełnioną przez Wykonawcę (Załącznik nr 7 do SWZ). Kalkulację cenową należy złożyć w formie elektronicznej (postać elektroniczna + kwalifikowany podpis elektroniczny) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postepowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – Wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ). Oświadczenie należy złożyć w formie elektronicznej (postać elektroniczna + kwalifikowany podpis elektroniczny) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) Oświadczenie Podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy) – podpisane przez podmiot trzeci udostępniający zasoby lub przez pełnomocnika wraz z załączeniem stosownego pełnomocnictwa. Oświadczenie należy złożyć w formie elektronicznej (postać elektroniczna + kwalifikowany podpis elektroniczny) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) – Wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ - należy złożyć w formie elektronicznej (postać elektroniczna + kwalifikowany podpis elektroniczny) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Dane umożliwiające dostęp do dokumentów należy wskazać np. w Formularzu ofertowym);
6) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik (sposób złożenia pełnomocnictwa został opisany poniżej w ust. 14 i 15);
7) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego (sposób złożenia pełnomocnictwa, w tym dla spółki cywilnej został opisany w Rozdziale VIII SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostałyopisane w Rozdziale VIII SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy przewidziano w paragrafie 11 Projektu umowy (Załącznik nr 6 do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/mcus/ w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu
- USŁUGA SERWISU TECHNICZNEGO ORAZ NAPRAW APARATÓW MEDYCZNYCH M. IN. DO KOMPRESJI KLATKI PIERSIOWEJ, APARATÓW EKG, STOŁÓW, KARDIOMONITORÓW ORAZ DO URZĄDZEŃ REHABILITACYJNYCH - POWTÓRKA
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
- 59.2025 Wykonanie analizy morfologii i składu chemicznego implantów dentystycznych na potrzeby Katedry i Zakładu Chirurgii Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Pielęgnacja terenów zielonych obszaru Kampusu Grunwaldzkiego, pomiędzy ulicami: Wyszyńskiego, Szczytnicką, Polaka, Joliot Curie we Wrocławiu
- Usługi transportu krwi, materiałów krwiopochodnych, biologicznych, leków cytostatycznych oraz szpiku kostnego, komórek krwiotwórczych i innych produktów komórkowych przeznaczonych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie superwizji dla pracowników Instytutu Psychiatrii i Neurologii.
- Świadczenie usług terapeutycznych (fizjoterapeutycznych, logopedycznych, psychologicznych, integracji sensorycznej)
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę terapii EEG Biofeedback dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.