eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Ząbkach do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-08-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134003 z dnia 2021-08-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Ząbkach do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Ząbki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabki.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Ząbkach do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15d12405-defa-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001607/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Ząbki do szkół i opieka nad dziećmi w czasie przewozu w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108377/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Ząbki z miejsca ich zamieszkania do przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz innych placówek oświatowych i z powrotem do domu wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi podczas ich przewozu.
2. Szacuje się, że przedmiotem zamówienia objętych będzie nie więcej niż 35 dzieci.
3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności:
3.1. zapewnić przewóz dzieci przystosowanymi do tego celu pod względem technicznym samochodami, które będą:
3.1.1. odpowiednio oznakowane, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.),
3.1.2. umożliwiać dotarcie opiekuna do dziecka potrzebującego pomocy podczas jazdy,
3.1.3. specjalnie przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, tzn. wyposażone w specjalistyczny sprzęt: szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz windy umożliwiające wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu,
3.1.4. posiadać atestowane pasy zaczepne do mocowania wózków inwalidzkich,
3.1.5. wyposażone w foteliki samochodowe dostosowane do wieku i wzrostu dziecka,
3.1.6. posiadać komplet pasów bezpieczeństwa dla wszystkich niepełnosprawnych dzieci,
3.1.7. miały otwierane bądź uchylne szyby boczne, chyba że samochód posiada funkcję klimatyzacji,
3.1.8. wyprodukowane w roku ……….. (zgodnie z ofertą) lub później,
3.1.9. zgłoszone do aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,
3.1.10. sprawne technicznie, utrzymywane w porządku i czystości oraz posiadające przez cały okres obowiązywania umowy ważne badania techniczne,
3.2. zapewnić zatrzymanie samochodów w miejscu możliwie najbliższym budynkowi, w którym zamieszkuje przewożone dziecko niepełnosprawne oraz w miejscu możliwie najbliższym szkole,
3.3. poinformować rodziców o miejscu postoju samochodu,
3.4. zapewnić dla przewożonych dzieci opiekunów, którzy są zobowiązani:
3.4.1. odbierać dzieci od rodziców/opiekunów spod domu i po odwiezieniu na zajęcia przekazywać pod opiekę pracownikom szkół,
3.4.2. po odebraniu dzieci od rodziców/opiekunów - pomagać dzieciom w przemieszczeniu się do/od samochodu,
3.4.3. pomóc w zdjęciu lub zdjąć z dzieci zewnętrzne ubrania w celu zapobiegnięciu pocenia się dzieci w trakcie dowożenia, w szczególności w przypadku włączenia w samochodzie ogrzewania,
3.4.4. pomóc w ubraniu oraz zdjęciu z dzieci zewnętrznego ubrania w szkole,
3.4.5. zapewnić opiekę przewożonym dzieciom oraz w przypadku takiej potrzeby - pierwszą pomoc,
3.4.6. po zakończeniu zajęć - odbierać dzieci od pracowników szkół i po odwiezieniu pod dom przekazywać pod opiekę rodziców/opiekunów,
3.5. zapewnić dla opiekunów dzieci telefony komórkowe, pod którymi będzie możliwy kontakt z rodzicami dowożonych dzieci, dyrektorami szkół, do których dowozi się dzieci, lub jego upoważnionymi przedstawicielami oraz Zamawiającym,
3.6. przed przystąpieniem do realizacji usługi opracować w ciągu 7 dni od zawarcia umowy – w oparciu o ustalenia z rodzicami/opiekunami prawnymi przewożonych dzieci – godzinowy rozkład jazdy z podziałem na samochody, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży nie dłuższy niż 1,5 h i z uwzględnieniem następujących założeń:
3.6.1. dziecko powinno być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez niego zajęć o czasie wynikającym z planu lekcji dziecka i zabierane po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania lub pośpiechu,
3.6.2. do przestrzegania tygodniowego planu lekcji uczniów danej szkoły; szczegółowe informacje o szkołach, do których Wykonawca będzie dowoził niepełnosprawne dzieci, znajdują się w załączniku do umowy – Wykaz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Ząbki objętych przewozem w roku szkolnym 2021/2022.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 573568,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 573568,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 573568,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-TOM Tomasz Zieliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361695032

7.3.3) Ulica: Dworcowa 4

7.3.4) Miejscowość: Nieporęt

7.3.5) Kod pocztowy: 05-126

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 573568,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-08-01
2021-08-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.