Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00082755/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
- 2023/BZP 00092365/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. St. Wyspiańskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 844 96 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 33 844 96 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@powiat.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36e6fc30-a2d3-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36e6fc30-a2d3-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001037/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego, serwerowego, informatycznego oraz oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082755
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 635632,31 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122960,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest (odpowiednio dla danej części: 1-2) dostawa sprzętui oprogramowania opisanego w szczegółowej specyfikacji technicznej (zwanej dalej SST i stanowiącej załączniki nr 3 i nr 4 do SWZ) oraz rozładunek i wniesienie we wskazane przez Zamawiającego miejsce tj. Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim). Sprzęt i oprogramowanie przeznaczone jest dla placówek oświatowych Powiatu Oświęcimskiego tj. dla:
Część 1:
• Powiatowego Zespołu Nr 1 Szkół Ogólnokształcących im. ks. St. Konarskiego w Oświęcimiu,
• Powiatowego Zespołu Nr 2 Szkół Ogólnokształcących, Mistrzostwa Sportowego i Technicznych im. Ignacego Łukasiewicza w Oświęcimiu,
• Powiatowego Zespołu Nr 9 Szkół im. Marii Dąbrowskiej w Kętach,
• Powiatowego Zespołu Nr 10 Szkół Mechaniczno- Elektrycznych im. Mikołaja Kopernika w Kętach,
• I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Wyspiańskiego w Kętach,
2. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę obejmuje również dostarczenie wraz transportem przedmiotu zamówienia:
• nośników instalacyjnych oprogramowania (jeżeli dotyczy),
• instrukcji obsługi w języku polskim/angielskim oraz dokumentacji oprogramowania w języku polskim/angielskim lub innej równoważnej publikacji w języku polskim/angielskim,
• indywidualnych kart gwarancyjnych dla urządzeń (jeżeli producent wymaga tego do uznania gwarancji).
3. Obowiązkiem Wykonawcy jest poinformowanie zamawiającego (pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) o terminie dostawy na co najmniej 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. W sytuacji, gdy termin ten nie będzie dogodny dla Zamawiającego wskaże on inny termin, nie później niż 2 dni robocze po terminie wskazanym przez Wykonawcę.
4. Zaoferowany sprzęt/oprogramowanie musi odpowiednio:
• być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, komplety i nieużywany przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy,
• być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, kompletne, nieużywane i nigdy nie aktywowane ani nie integrowane z żadnym kontem, którego właścicielem nie jest Zamawiający, objęte licencjami czasowo nieograniczonymi uprawniającymi Zamawiającego do korzystania z oprogramowania zgodnie z celem umowy,
• pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich,
• posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym być opatrzony w/w stosownymi certyfikatami. W przypadku braku oznakowania sprzętu certyfikatami, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy dostarczenia stosownych certyfikatów.
Warunki realizacji zamówienia określają odpowiednio: szczegółowe specyfikacje techniczne przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne
o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213000-5 - Komputery osobiste
30237450-8 - Tablety graficzne
30231320-6 - Monitory dotykowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32351200-0 - Ekrany
32342412-3 - Głośniki
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 55848,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest (odpowiednio dla danej części: 1-2) dostawa sprzętui oprogramowania opisanego w szczegółowej specyfikacji technicznej (zwanej dalej SST i stanowiącej załączniki nr 3 i nr 4 do SWZ) oraz rozładunek i wniesienie we wskazane przez Zamawiającego miejsce tj. Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim). Sprzęt i oprogramowanie przeznaczone jest dla placówek oświatowych Powiatu Oświęcimskiego tj. dla:
Część 2:
• Powiatowego Zespołu Nr 2 Szkół Ogólnokształcących, Mistrzostwa Sportowego i Technicznych im. Ignacego Łukasiewicza w Oświęcimiu,
• Powiatowego Centrum Kształcenia Technicznego i Branżowego w Oświęcimiu,
• Powiatowego Zespołu Nr 4 Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych im. Komisji Edukacji Narodowej
w Oświęcimiu,
• Powiatowego Zespołu Nr 6 Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. prof. Kazimierza Bielenina
w Brzeszczach,
• Powiatowego Zespołu Nr 10 Szkół Mechaniczno- Elektrycznych im. Mikołaja Kopernika w Kętach,
• Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Zofii Posmysz w Oświęcimiu.
2. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę obejmuje również dostarczenie wraz transportem przedmiotu zamówienia:
• nośników instalacyjnych oprogramowania (jeżeli dotyczy),
• instrukcji obsługi w języku polskim/angielskim oraz dokumentacji oprogramowania w języku polskim/angielskim lub innej równoważnej publikacji w języku polskim/angielskim,
• indywidualnych kart gwarancyjnych dla urządzeń (jeżeli producent wymaga tego do uznania gwarancji).
3. Obowiązkiem Wykonawcy jest poinformowanie zamawiającego (pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) o terminie dostawy na co najmniej 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. W sytuacji, gdy termin ten nie będzie dogodny dla Zamawiającego wskaże on inny termin, nie później niż 2 dni robocze po terminie wskazanym przez Wykonawcę.
4. Zaoferowany sprzęt/oprogramowanie musi odpowiednio:
• być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, komplety i nieużywany przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy,
• być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, kompletne, nieużywane i nigdy nie aktywowane ani nie integrowane z żadnym kontem, którego właścicielem nie jest Zamawiający, objęte licencjami czasowo nieograniczonymi uprawniającymi Zamawiającego do korzystania z oprogramowania zgodnie z celem umowy,
• pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich,
• posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym być opatrzony w/w stosownymi certyfikatami. W przypadku braku oznakowania sprzętu certyfikatami, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy dostarczenia stosownych certyfikatów.
Warunki realizacji zamówienia określają odpowiednio: szczegółowe specyfikacje techniczne przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne
o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32413100-2 - Rutery sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 67112,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77736,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154881,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77736,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WYTWÓRCZO-HANDLOWE "WIP" MAŁGORZATA SZCZEPANIK-GRZYWOCZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272967910
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Stanisława Reymonta 23
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77736,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73775,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122508,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73775,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WYTWÓRCZO-HANDLOWE "WIP" MAŁGORZATA SZCZEPANIK-GRZYWOCZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272967910
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Stanisława Reymonta 23
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73775,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część 1
Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.6 Cyfryzacja szkół prowadzących kształcenie ogólne. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny II. Realizacja wsparcia szkół i placówek oświatowych Grant 1. Montaż finansowy zadania grantowego: udział środków finansowych z UE – 85%, udział środków finansowych z BP - 15 %.
Część 2
Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Podziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów, małopolska chmura edukacyjna – komponent dotyczący przedmiotów zawodowych. Zamówienie realizowane w ramach projektu: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II w komponencie dotyczącym Małopolskiej Chmury Edukacyjnej w obszarach zawodowych. Udział środków finansowych pochodzących z UE – 85%, udział środków finansowych z BP- 5%, udział środków finansowych z JST- 10 %.
Okres realizacji zamówienia: do 40 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (dla każdej z części zamówienia).
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Roboty budowlane oraz zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na potrzeby Centrum Aktywności Lokalnej w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Olszewskiego 34 w Oświęcimiu.
- Zagospodarowanie terenu na zapleczu budynków przy ul. Olszewskiego 1-5 oraz Zawidzkiego 4 w Oświęcimiu
- "Rozbiórka obiektów komunalnych przy ul. Orzeszkowej 1 w Oświęcimiu"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" wraz z budową lodowiska stałego z dodatkową funkcją rolkowo-wrotkarską przy SP 5 w Oświęcimiu
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów kształcących się zawodowo w podziale na 4 części
- "Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wybojów i ubytków jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2025 roku"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na obszarze gminy Łagiewniki
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - rozbudowa istniejącego zespołu urządzeń zapewniających bezpieczeństwo informatyczne systemów Urzędu Miejskiego oraz dostawa nowych licencji.
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Samorząd w Dobryszycach" - etap I
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz wdrożenia dedykowanego, autonomicznego systemu egzaminowania komputerowego (zdalnego oraz stacjonarnego)
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Starostwa powiatowego w Chrzanowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.