Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00095252/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sporządzenia operatu szac. określającego wartość prawa własności dla nieruch. położonej przy ul. T. Kościuszki oraz ustanowienia służebności dla nieruch. ozn. jako dz. nr 26/8 w Radomiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10551731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sporządzenia operatu szac. określającego wartość prawa własności dla nieruch. położonej przy ul. T. Kościuszki oraz ustanowienia służebności dla nieruch. ozn. jako dz. nr 26/8 w Radomiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8520357-5a85-4eb3-9332-a2e6e59d2a47
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028526/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Lp.203_Zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii_WNP
1.3.31 nie ekspertyLp.211_Zakup usług obejmujących wykonaz, analiz i opinii (służebność gruntowa)_WNP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095252
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.80.89.2025.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 344498,91 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5225,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii o wartości nieruchomości w formie 1 operatu szacunkowego (po 2 egz. każdego z operatów) mających na celu określenie wartości jednorazowego wynagrodzenia z tytułu obciążenia prawa własności przez ustanowienie odpłatnej i na czas nieoznaczony służebności gruntowej polegającej na prawie wstępu, celem umożliwienia korzystania z istniejącej klatki schodowej zlokalizowanej na części działki nr 26/8 (obręb 0040 – Obozisko, arkusz 32), stanowiącej własność Gminy Miasta Radomia, zapisanej w księdze wieczystej KW Nr RA1R/00015773/1, przylegającej do budynku parkingu wielopoziomowego i stanowiącej jej integralną część, na rzecz każdoczesnego właściciela działki nr 26/4 (obręb 0040 – Obozisko, arkusz 32), a także wykonywania jej napraw, konserwacji czy rozbiórki. Obszar ograniczenia wynosi 75 m2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70300000-4 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.5.5.) Wartość części: 1600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii o wartości nieruchomości w formie 1 operatu szacunkowego (2 egz. operatu) mających na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej zabudowanej, oznaczonej jako działki nr 27/5 oraz nr 27/6 o łącznej powierzchni 3 291 m2 (obr. 0090 – Mariackie, ark. 91), położonej przy ul. Tadeusza Kościuszki w Radomiu, zapisanej w księdze wieczystej KW Nr RA1R/00073081/7, w celu jej zbycia w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1145 z późn. zm.).Przedmiotem wyceny jest określenie wartości gruntu oraz wartości budynków posadowionych
na nieruchomości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70300000-4 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.5.5.) Wartość części: 3625,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDEAZ Alicja Kosowska-Trzeszczkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 4980211095
7.3.3) Ulica: ul. Tyniecka 18 lok. 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-630
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDEAZ ALICJA KOSOWSKA-TRZESZCZKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
IDEAZ ALICJA KOSOWSKA-TRZESZCZKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYCENA NIERUCHOMOŚCI MASZYN I URZĄDZEŃ Bożena Szeliga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9481563890
7.3.3) Ulica: Cerekiew ul. Leśna 30
7.3.4) Miejscowość: Zakrzew
7.3.5) Kod pocztowy: 26-652
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYCENA NIERUCHOMOŚCI MASZYN I URZĄDZEŃ BOŻENA SZELIGA
jakie przetargi wygrała firma
WYCENA NIERUCHOMOŚCI MASZYN I URZĄDZEŃ BOŻENA SZELIGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup sprzętu medycznego dla Klinicznego Oddziału Otolaryngologii i Laryngologii Onkologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu - aparatu do znieczuleń
- Dostawa i montaż mebli do nowego budynku Prokuratury Rejonowej w Przysusze przy ul. 11 listopada
- Zakup sprzętu medycznego dla Klinicznego Oddziału Otolaryngologii i Laryngologii Onkologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu - stół operacyjny z wyposażeniem.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy"
- Zakup sprzętu medycznego dla Klinicznego Oddziału Otolaryngologii i Laryngologii Onkologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu - zakup Videonystagmografu z kalorymetrem
- Usługa szkolenia personelu sekcji zabezpieczenia wysokościowo - ratowniczej z układania i obsługi zasobników foteli wystrzeliwanych MK PL - 11B produkcji Martin Baker
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectw charakterystyki energetycznej - część IV (12 zadań)
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu.
- Wykonanie operatów szacunkowych do celów ustalenia odszkodowań za nieruchomości które stały się z mocy prawa własnością jednostek samorządu terytorialnego z przeznaczeniem pod drogi - część II
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (3 części) - edycja 7/2025
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości rolnych znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego. Zamówienie podzielone na 5 części
- Inżynier Kontraktu.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.