eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówKompleksowa obsługa podróży służbowych przedstawicieli Stowarzyszenia Metropolia Krakowska



Ogłoszenie z dnia 2025-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa podróży służbowych przedstawicieli Stowarzyszenia Metropolia Krakowska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Metropolia Krakowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123153211

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 341 85 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@metropoliakrakowska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.metropoliakrakowska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39b88c19-b51d-4b78-a80c-4d38960e0f62

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa podróży służbowych przedstawicieli Stowarzyszenia Metropolia Krakowska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39b88c19-b51d-4b78-a80c-4d38960e0f62

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066218/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowa obsługa podróży służbowych przedstawicieli Stowarzyszenia Metropolia Krakowska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

5. Przedmiot zamówienia jest współfinasowany ze środków Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej ze środków Partnerskiej Inicjatywy Miast 3, a także przez Unię Europejską

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00070241

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AO.261.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi podróży służbowych przedstawicieli Stowarzyszenia Metropolia Krakowska (dalej: SMK) od dnia zawarcia umowy do 28 lutego 2026 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załącznikach do SWZ, w tym m.in. w:
1) załączniku nr 7 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ),
2) załączniku nr 8 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy (dalej: PPU).
3. Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się.
4. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 331 000 zł brutto.
5. Przedmiot zamówienia jest współfinasowany ze środków Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej ze środków Partnerskiej Inicjatywy Miast 3, a także przez Unię Europejską:
1) w ramach programu Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich 2021-2027, Działanie PTFE.02.01 Skuteczni beneficjenci, ze środków projektu pn. Sieciowanie Związków ZIT w Polsce, w ramach Sieci współpracy Usługi społeczne w MOF – MOF4US,
2) w ramach programu Interreg Europa 2021-2027, ze środków projektów pn.:
2.1 SUP4SUD: Strategic urban planning for sustainable development,
2.2 SCORE: Strengthening the effectiveness of COmmunity sports for heath resilience in the framework of REgional policies,
3) w ramach programu URBACT IV, ze środków projektu pn. Cities@Heart,
4) w ramach programu LIFE, ze środków projektu pn. COMANAGE: Developing a transnational governance and holistic integrated services framework supporting the sustainability of European energy communities.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

66512000-2 - Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3013,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHOTEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365879222

7.3.3) Ulica: Solna 4

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.