Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00062005/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
- 2023/BZP 00081751/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby 63. Krakowskiego Festiwalu Filmowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKA FUNDACJA FILMOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356756914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 15/8
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-143
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@kff.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kff.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66d30284-9d5c-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
fundacja
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby 63. Krakowskiego Festiwalu Filmowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66d30284-9d5c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062005
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P/KFF/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330555.56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia NOCLEGI W HOTELU CZTEROGWIAZDKOWYM obejmuje noclegi w pokojach jedno- i dwuosobowych wraz ze śniadaniem w hotelu czterogwiazdkowym w Krakowie. Informacje o liczbie osobodób hotelowych i planowanej liczbie pokoi zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 207638.90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia NOCLEGI W HOTELU TRZYGWIAZDKOWYM obejmuje noclegi w pokojach jedno- i dwuosobowych wraz ze śniadaniem w hotelu trzygwiazdkowym w Krakowie. Informacje o liczbie osobodób hotelowych i planowanej liczbie pokoi zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 218472.22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia NOCLEGI W HOTELU TRZYGWIAZDKOWYM obejmuje noclegi w pokojach jedno- i dwuosobowych wraz ze śniadaniem w hotelu trzygwiazdkowym w Krakowie. Informacje o liczbie osobodób hotelowych i planowanej liczbie pokoi zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 90277.78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia NOCLEGI W HOTELACH TRZYGWIAZDKOWYCH obejmuje noclegi w pokojach jedno- i dwuosobowych wraz ze śniadaniem w dwóch różnych hotelach trzygwiazdkowych w Krakowie. Informacje o liczbie osobodób hotelowych i planowanej liczbie pokoi zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 128194.44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 830 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 830.00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 830.00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grand Ascot Wrzecionek Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382383189
7.3.3) Ulica: Józefa Szujskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-123
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAND ASCOT WRZECIONEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GRAND ASCOT WRZECIONEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115000.00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-28 do 2023-06-04Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 670.00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720.00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720.00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN - POL SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350811530
7.3.3) Ulica: ul. Westerplatte 15
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-033
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121000.00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-28 do 2023-06-04Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający ustalił, że do porównania, oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu w kryterium CENA, wartość w kryterium będzie wyliczana jako suma cen za pokój jednoosobowy, dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania i dwuosobowy do podwójnego wykorzystania. Ceny rynkowe pokoi kształtują się w taki sposób, że najdroższym cenowo pokojem jest pokój dwuosobowy do dwuosobowego wykorzystania, a najtańszym – pokój jednoosobowy. W opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) Zamawiający wskazał, że planuje zamówić najwięcej pokoi dwuosobowych do jednoosobowego wykorzystania, nie wprowadzając do kryterium CENA wagi dla jednostkowych cen za poszczególne pokoje.
W ofercie wykonawcy Sun & More Sp. z o. o. cena za pokój dwuosobowy do jednoosobowego wykorzystania jest najwyższa spośród trzech cen jednostkowych wchodzących w skład kryterium CENA i jednocześnie cena za pokój dwuosobowy do dwuosobowego wykorzystania (zamawiany rzadziej) jest najniższa. Realizacja zamówienia w sposób opisany w SWZ poprzez zamówienie największej liczby pokoi dwuosobowych do jednoosobowego wykorzystania, zgodnie z cenami tej oferty, przekracza budżet Zamawiającego. Jednocześnie druga oferta, korzystniejsza cenowo z uwagi na sposób realizacji zamówienia opisany w SWZ, otrzymała mniej punktów w kryterium CENA. Gdyby Zamawiający wprowadził do kryterium CENA wagi dla poszczególnych wartości wchodzących w skład tego kryterium, tak aby odpowiadały opisanemu sposobowi realizacji zamówienia, to wynik oceny ofert byłby inny. Zgodnie z art. 239 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny lub kosztu lub oferta z najniższą ceną lub kosztem. Ustalone kryteria oceny ofert powinny umożliwiać zamawiającemu weryfikację i porównanie poziomu oferowanego wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie informacji przedstawianych w ofertach, na co wskazuje art. 240 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W niniejszym postępowaniu oferta uznana za najkorzystniejszą nie jest realnie najkorzystniejszą ofertą w kontekście sposobu realizacji zamówienia. Cel postępowania – wybór najlepszej oferty, nie został osiągnięty.
Po upływie terminu składania ofert nie jest możliwe dokonanie korekty sposobu oceny ofert. Złożone oferty są nieporównywalne, co z uwagi na zasadę udzielania zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, jest niedopuszczalne. Postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 800.00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 800.00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 800.00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Symposium Cracoviense Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351475079
7.3.3) Ulica: Krupnicza 3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-123
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71000.00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-28 do 2023-06-04INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa żywienia pacjentów Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- 139.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy jednej (1) sztuki monitora interaktywnego wraz z mobilnym stojakiem dla potrzeb Wydziału Biologii UJ w Krakowie w ramach projektu "Key to the future"
- KR-01/07/25, Zakup wsparcia dla posiadanej przez Zamawiającego biblioteki taśmowej Quantum Scalar i3 dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- (DFP.271.94.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy usług gastronomicznych oraz noclegowych świadczonych na potrzeby uczestników kursów Szkoły Letniej 2025 oraz "Obozu Młodzieżowego Lato Odkrywców 2025"
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mirosławiec dla 22. BLT w Malborku
- Zakup usługi hotelowo-restauracyjnej na potrzeby szkolenia dla 200 osób w ramach projektu ,,IN SERVICE ++" finansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027
- Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego oraz usługi cateringowej w ramach "BIOSOLFarm Conference"
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi wyjazdów studyjnych pracowników Muzeum Getta Warszawskiego
- Usługi cateringowe i hotelowe dla CPLP im. prof. Jana Szyszko w Goraju Zamku w 2025 roku
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.