eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby 63. Krakowskiego Festiwalu Filmowego



Ogłoszenie z dnia 2023-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby 63. Krakowskiego Festiwalu Filmowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKA FUNDACJA FILMOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356756914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 15/8

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-143

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@kff.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kff.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66d30284-9d5c-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


fundacja

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby 63. Krakowskiego Festiwalu Filmowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66d30284-9d5c-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062005

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P/KFF/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 330555.56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia NOCLEGI W HOTELU CZTEROGWIAZDKOWYM obejmuje noclegi w pokojach jedno- i dwuosobowych wraz ze śniadaniem w hotelu czterogwiazdkowym w Krakowie. Informacje o liczbie osobodób hotelowych i planowanej liczbie pokoi zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 207638.90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia NOCLEGI W HOTELU TRZYGWIAZDKOWYM obejmuje noclegi w pokojach jedno- i dwuosobowych wraz ze śniadaniem w hotelu trzygwiazdkowym w Krakowie. Informacje o liczbie osobodób hotelowych i planowanej liczbie pokoi zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 218472.22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia NOCLEGI W HOTELU TRZYGWIAZDKOWYM obejmuje noclegi w pokojach jedno- i dwuosobowych wraz ze śniadaniem w hotelu trzygwiazdkowym w Krakowie. Informacje o liczbie osobodób hotelowych i planowanej liczbie pokoi zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 90277.78 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia NOCLEGI W HOTELACH TRZYGWIAZDKOWYCH obejmuje noclegi w pokojach jedno- i dwuosobowych wraz ze śniadaniem w dwóch różnych hotelach trzygwiazdkowych w Krakowie. Informacje o liczbie osobodób hotelowych i planowanej liczbie pokoi zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 128194.44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 830 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 830.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 830.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grand Ascot Wrzecionek Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382383189

7.3.3) Ulica: Józefa Szujskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-123

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115000.00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-28 do 2023-06-04

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 670.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN - POL SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350811530

7.3.3) Ulica: ul. Westerplatte 15

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-033

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121000.00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-28 do 2023-06-04

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający ustalił, że do porównania, oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu w kryterium CENA, wartość w kryterium będzie wyliczana jako suma cen za pokój jednoosobowy, dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania i dwuosobowy do podwójnego wykorzystania. Ceny rynkowe pokoi kształtują się w taki sposób, że najdroższym cenowo pokojem jest pokój dwuosobowy do dwuosobowego wykorzystania, a najtańszym – pokój jednoosobowy. W opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) Zamawiający wskazał, że planuje zamówić najwięcej pokoi dwuosobowych do jednoosobowego wykorzystania, nie wprowadzając do kryterium CENA wagi dla jednostkowych cen za poszczególne pokoje.
W ofercie wykonawcy Sun & More Sp. z o. o. cena za pokój dwuosobowy do jednoosobowego wykorzystania jest najwyższa spośród trzech cen jednostkowych wchodzących w skład kryterium CENA i jednocześnie cena za pokój dwuosobowy do dwuosobowego wykorzystania (zamawiany rzadziej) jest najniższa. Realizacja zamówienia w sposób opisany w SWZ poprzez zamówienie największej liczby pokoi dwuosobowych do jednoosobowego wykorzystania, zgodnie z cenami tej oferty, przekracza budżet Zamawiającego. Jednocześnie druga oferta, korzystniejsza cenowo z uwagi na sposób realizacji zamówienia opisany w SWZ, otrzymała mniej punktów w kryterium CENA. Gdyby Zamawiający wprowadził do kryterium CENA wagi dla poszczególnych wartości wchodzących w skład tego kryterium, tak aby odpowiadały opisanemu sposobowi realizacji zamówienia, to wynik oceny ofert byłby inny. Zgodnie z art. 239 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny lub kosztu lub oferta z najniższą ceną lub kosztem. Ustalone kryteria oceny ofert powinny umożliwiać zamawiającemu weryfikację i porównanie poziomu oferowanego wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie informacji przedstawianych w ofertach, na co wskazuje art. 240 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W niniejszym postępowaniu oferta uznana za najkorzystniejszą nie jest realnie najkorzystniejszą ofertą w kontekście sposobu realizacji zamówienia. Cel postępowania – wybór najlepszej oferty, nie został osiągnięty.
Po upływie terminu składania ofert nie jest możliwe dokonanie korekty sposobu oceny ofert. Złożone oferty są nieporównywalne, co z uwagi na zasadę udzielania zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, jest niedopuszczalne. Postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 800.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 800.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 800.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Symposium Cracoviense Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351475079

7.3.3) Ulica: Krupnicza 3

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-123

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71000.00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-28 do 2023-06-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.