eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marklowice › Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie Gminy Marklowice od 01.05.2022 r. do 30.04.2025 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie Gminy Marklowice
od 01.05.2022 r. do 30.04.2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKLOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 71

1.5.2.) Miejscowość: Marklowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-321

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4592800

1.5.8.) Numer faksu: 324592802

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@marklowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marklowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie Gminy Marklowice
od 01.05.2022 r. do 30.04.2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db42ee46-b58f-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008815/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie Gminy Marklowice od 01.05.2022 r. do 30.04.2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111955/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

TAURON Nowe Technologie S.A jest prawnym właścicielem urządzeń oświetlenia drogowego .
Zgodnie z prawem Spółka może jako jedyny podmiot prowadzić eksploatację swojego majątku w ramach zawartych umów z zarządcą terenu. Zgodnie z orzecznictwem Sądu Najwyższego i Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukształtował się pogląd, że Gmina nie jest uprawniona do zlecania innym podmiotom (wyłonionym np. w drodze przetargu) wykonywania usług związanych ze świadczeniem serwisu sieci i urządzeń oświetlenia stanowiących własność przedsiębiorstw energetycznych. Powyższy pogląd prezentuje również Regionalna Izba Obrachunkowa. W świetle przedstawionego stanu faktycznego i prawnego umowa zawarta na świadczenie serwisu sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego stanowiących własność TAURON Nowe Technologie S.A. z innym podmiotem byłaby umową dotkniętą wadą prawną, co w konsekwencji skutkowałoby jej nieważnością.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmować będzie: - bieżącą konserwację
oświetlenia ulicznego, - utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości, - wymianę uszkodzonych źródeł światła, opraw, elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, - wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek
bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów, - bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego, - lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych, - wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem, - mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła, - wycinkę gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego, - utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia uliczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123098,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123098,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123098,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272635,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.