eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spytkowice › Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Zamkowej 12 w Spytkowicach wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej



Ogłoszenie z dnia 2021-07-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130970 z dnia 2021-07-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Zamkowej 12 w Spytkowicach wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Spytkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Spytkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-116

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 33 879 18 20

1.5.8.) Numer faksu: 48 33 879 15 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppri@spytkowice.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://bip.malopolska.pl/ugspytkowice,m,379764,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Zamkowej 12 w Spytkowicach wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2ebb6d8-a2bc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004771/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Zamkowej 12 w Spytkowicach wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037818/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPRI.271.1.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1590160,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Zamkowej 12 w Spytkowicach wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej”, w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania: demontaż ścianki działowej niekonstrukcyjnej, dzielącej pomieszczenie kotłowni na dwie części, rozbiórkę części budynku, demontaż istniejącego kotła gazowego typu JUBAM wraz z kanałem spalinowym demontaż nieużytkowanego pieca na paliwo stałe, wymianę kanału nawiewnego „Z”, wykonanie nowej ścianki działowej celem wydzielenia nowego obrysu pomieszczenia kotłowni, wymianę stolarki okiennej, wymianę stolarki drzwiowej, wymianę stolarki wewnętrznej, montaż dwóch kotłów kondensacyjnych gazowych w kaskadzie o mocy ok 68kW każdy wraz z ich podłączeniem (w ramach remontu urządzeń budowlanych w istniejącym budynku), montaż systemowego wkładu spalinowego ze stali nierdzewnej dla kotów jak wyżej, montaż instalacji aktywnego systemu zabezpieczenia instalacji gazu (z detektorem gazu zlokalizowanym pod stropem w kotłowni oraz zaworem szybko-zamykającym dopływ gazu), wymianę instalacji kanalizacyjnej i wodnej w obrębie pomieszczenia kotłowni, wymianę istniejących posadzek w obrębie pomieszczenia kotłowni, holu wejściowego wymianę okładzin ściennych w obrębie pomieszczenia kotłowni, holu wejściowego, wymianę instalacji elektrycznej opraw oświetleniowych tablic elektrycznych, wyłączników i pozostałego osprzętu instalacyjnego w obrębie kotłowni, dziennika podawczego i holu wejściowego, wymianę opraw oświetlenia zewnętrznego budynku, wymianę wyłączników p.poż.,montaż instalacji alarmowej, remont instalacji odgromowej, wymianę odcinka rur instalacji gazowej biegnącej po elewacji bez zmiany jej przebiegu, remont schodów zewnętrznych, remont kominów, skucie tynków cementowo-wapiennych na elewacji budynku, wymianę izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych, wymianę izolacji cieplnej ścian fundamentowych, ocieplenie ścian budynku metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, wymiana parapetów zewnętrznych z blachy nie nadającej się do użytku, wymianę rynien i rur spustowych, wyminę obróbek blacharskich, wymianę daszków nad wejściami, wymianę pokrycia dachu na zadaszeń przy wejściach do budynku, wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, wymiana nawierzchni z kostki na istniejących ciągach pieszych i jezdnych, montaż instalacji fotowoltaicznych o mocy nie przekraczającej 50kw
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót które stanowią załącznik do SWZ (Rozdział IV i V SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45261320-3 - Kładzenie rynien

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2161178,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2398913,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2161178,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Plaszczak Andrzej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521100936

7.3.3) Ulica: Kojszówka 109

7.3.4) Miejscowość: Juszczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 34-231

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2161178,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.