eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm Śląski › "Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej ul. Wiosennej w Chełmie Śląskim na odcinku od ul. Techników (droga powiatowa) do ul. Chełmskiej (droga wojewódzka DW 934)"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej ul. Wiosennej w Chełmie Śląskim na odcinku od ul. Techników (droga powiatowa) do ul. Chełmskiej (droga wojewódzka DW 934)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHEŁM ŚLĄSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: UG Chełm Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełm Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-403

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 322257504

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmsl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej ul. Wiosennej w Chełmie Śląskim na odcinku od ul. Techników (droga powiatowa) do ul. Chełmskiej (droga wojewódzka DW 934)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab387a4c-bf1f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003664/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej ul. Wiosennej w Chełmie Śląskim na odcinku od ul. Techników (droga powiatowa) do ul. Chełmskiej (droga wojewódzka DW 934)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab387a4c-bf1f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z Rozdziałem XIV SWZ 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XIV oraz Rozdziału XV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.1.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 9821471,92 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia:
 rozbudowa drogi gminnej klasa techniczna L,
 przebudowa skrzyżowania drogi gminnej ul. Wiosenna z drogą wojewódzką nr 934 ul. Chełmska,
 przebudowa skrzyżowania drogi gminnej ul. Wiosenna z drogą powiatową 5920S. ul. Techników,
 wykonanie nawierzchni jezdni ul. Wiosennej o kategorii ruchu KR5 z SMA – w obrębie skrzyżowania drogi gminnej z drogą wojewódzką nr 934
 wykonanie nawierzchni jezdni ul. Wiosennej o kategorii ruchu KR2 z AC – na dalszej części opracowania (poza granicami pasa drogowego DW934)
 przebudowę bitumicznego chodnika – w obrębie skrzyżowania drogi gminnej z drogą wojewódzką nr 934
 budowa chodnika z kostki betonowej wzdłuż drogi gminnej,
 budowa poboczy gruntowych ulepszonych o szerokości 0,75m,
 odwodnienie drogi poprzez: kompleksową budowę kanalizacji deszczowej,
 Przebudowa sieci gazowej,
 Przebudowa sieci elektroenergetycznych NN I SN,
 Przebudowa sieci telekomunikacyjnych,
 Przebudowa sieci wodociągowych,
 dostosowanie projektowanych obiektów budowlanych do korzystania przez osoby niepełnosprawne,
 przebudowa urządzeń niezwiązanych z gospodarką drogową.
 urządzenie zieleni w tym ewentualna wycinka drzew i krzewów znajdujących się w pasie drogi (zgodnie z art. 21 do usuwania drzew i krzewów znajdujących się na nieruchomościach objętych decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nie stosuje się przepisów o ochronie przyrody w zakresie obowiązku uzyskiwania zezwoleń na ich usunięcie oraz opłat z tym związanych)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień wykonawcy, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7. PZP w wys. 40% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XX SWZ
2.1. Oferty będą oceniane w skali punktowej, według wzoru:
S = C + G
gdzie:
S – suma uzyskanych punktów,
C – punkty przyznane w kryterium cena oferty brutto,
G – punkty przyznane w kryterium długość gwarancji

Nazwa kryterium Waga kryterium Maksymalna
liczba punktów
Cena oferty brutto (C) 60% 60
Gwarancja (G) 40% 40

Gwarancja minimalna: tj. 36 miesięcy 10 pkt
Gwarancja 48 miesięcy 20 pkt
Gwarancja 60 miesięcy 30 pkt
Gwarancja 72 miesięcy lub więcej 40 pkt

Do oceny ofert przyjmie się okresy gwarancji jakości i rękojmi za wady nie krótsze niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 72 miesiące Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 40. W przypadku gdy Wykonawca nie uzupełni w formularzu oferty miejsca wskazującego proponowany okres udzielenia gwarancji jakości i rękojmi, Zamawiający przyjmie że Wykonawca zaproponował najkrótszy termin gwarancji jakości i rękojmi tj. 36 miesięcy
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę końcową S. Maksymalna ilość punktów do uzyskania 100.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
7. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, w skazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz ich wartość bez kwoty podatku.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z Rozdziałem VIII SWZ
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: w postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna w wysokości nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej, to jest: wykonawca spełni udział w postępowaniu, jeżeli wykaże się:
1.4.1. doświadczeniem – jeżeli wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje każdą z poniżej wymienionych robót:
1.4.1.1. co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z mieszanki bitumiczno-mineralnej o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto,
oraz
1.4.1.2. co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót brukarskich (np. budowy zjazdów, chodnika, parkingu, drogi, ścieżki rowerowej, ciągu pieszo-rowerowego, drogi dla pieszych lub rowerów, itp.) przy użyciu kostki brukowej kamiennej lub betonowej o wartości robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto
oraz
1.4.1.3. co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto
Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki ten spełnia przynajmniej jeden z wykonawców na podstawie jednego zamówienia. Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że warunek ten spełnia na podstawie jednego zamówienia,
1.4.2. dysponowaniem na etapie realizacji zamówienia minimum 1 osobą z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg, która będzie pełnić rolę kierownika budowy dla przedmiotowej inwestycji,
Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia przynajmniej jeden wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.
1.4.3. dysponowaniem urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia gwarantującym rzetelne i sprawne wykonanie robót budowlanych w tym minimum:
1.4.3.1. Koparka gąsienicowa o mocy min. 100kW
1.4.3.2. Koparka kołowa o mocy min. 100kW
1.4.3.3. ładowarka gąsienicowa o mocy min. 55kW
1.4.3.4. Ładowarka kołowa o mocy min. 55kW
1.4.3.5. Walec wibracyjny o mocy minimum 50kW,
1.4.3.6. Układarka do asfaltu o mocy min. 55kW, o wydajności min 500t/h.
1.4.3.7. 2 ciągniki siodłowe o mocy min 500kM z naczepą typu wywrotka o ładowności min 20 ton
2. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez wykonawców.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. Formularz ofertowy wykonawcy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SWZ;
1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania aktualne na dzień składania ofert – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ ;
1.2.1. informacje o podmiotach, na których zasoby powołuje się wykonawca – należy je zawrzeć w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2. – składane są w przypadku powoływania się wykonawcy na zasoby innych podmiotów,
1.2.2. informacje o podwykonawcach – należy je zawrzeć w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2. – składane są w przypadku gdy Wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu;
1.2.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 1.2. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1.3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
1.4. klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych składana przez wykonawcę/pełnomocnika/osobę występująca w imieniu wykonawcy/osoby reprezentujące wykonawców, o których mowa w pkt 1.2.3./osoby reprezentujące podmioty, o których mowa w pkt. 1.2.1. – wg wzoru określonego w załączniku nr 10 do SWZ;
1.5. Dowód wpłacenia/wniesienia Wadium – zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z Rozdziałem XVII SWZ.

2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, sam albo jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). Oferta i wszystkie załączone do niej dokumenty, musi być złożona w języku polskim.
3. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.2. stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozdziałem XI SWZ
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
1.2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
1.3. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 3 500 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia;
1.4. wykaz robót budowlanych:
1.4.1. o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto dla co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z mieszanki bitumiczno-mineralnej
oraz
1.4.2. o wartości robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto dla co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu robót brukarskich (np. budowy zjazdów, chodnika, parkingu, drogi, ścieżki rowerowej, ciągu pieszo-rowerowego, drogi dla pieszych lub rowerów, itp.) przy użyciu kostki brukowej kamiennej lub betonowej oraz
1.4.3. o wartości robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto dla co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu kanalizacji deszczowej lub sanitarnej,

wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Zakres wykazu musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale VIII pkt 2.4.1 SWZ w zakresie doświadczenia. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
1.5. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowana tymi osobami; wykaz osób powinien spełniać minimalne wymagania określone w Rozdziale VIII pkt 2.4.2 SWZ – wykaz osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
1.6. wykaz urządzeń technicznych w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; w przypadku pojazdów podanie: marki pojazdu, modelu, nr rejestracyjnego (jeżeli jest wymagany), rok produkcji; wykaz sprzętu powinien spełniać minimalne wymagania określone w Rozdziale VIII pkt 2.4.3 SWZ; wykaz urządzeń technicznych stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu dokonania wstępnej oceny ofert Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1.1. Formularz ofertowy wykonawcy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SWZ;
1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania aktualne na dzień składania ofert – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
1.2.1. informacje o podmiotach, na których zasoby powołuje się wykonawca – należy je zawrzeć w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2. – składane są w przypadku powoływania się wykonawcy na zasoby innych podmiotów,
1.2.2. informacje o podwykonawcach – należy je zawrzeć w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2. – składane są w przypadku gdy Wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu;
1.2.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 1.2. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1.3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
1.4. klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych składana przez wykonawcę/pełnomocnika/osobę występująca w imieniu wykonawcy/osoby reprezentujące wykonawców, o których mowa w pkt 1.2.3./osoby reprezentujące podmioty, o których mowa w pkt. 1.2.1. – wg wzoru określonego w załączniku nr 10 do SWZ;
1.5. Dowód wpłacenia/wniesienia Wadium – zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z Rozdziałem XVII SWZ.

2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, sam albo jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). Oferta i wszystkie załączone do niej dokumenty, musi być złożona w języku polskim.
3. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.2. stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zgodnie z Rozdziałem XVII SWZ
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200 000,00zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100gr).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 1.2. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 455 PZP, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

12.1. Wypłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi zgodnie z zasadami wypłat dofinansowania wskazanymi we wstępnej promesie z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych. Przedmiotowa inwestycja jest realizowana w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy. W związku z powyższym Zamawiający przekaże zaliczkę Wykonawcy w kwocie 5% wynagrodzenia, pozostała część wynagrodzenia wypłacona zostanie wykonawcy po zakończeniu realizacji Inwestycji.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-27 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.