Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00645795/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
- 2024/BZP 00663265/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-19
- 2025/BZP 00004187/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Parku Niepodległości w Brwinowie – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 12
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 7382567
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Parku Niepodległości w Brwinowie – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45737e3c-9a0f-49fa-9724-4345dbc8777c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015935/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa Parku Niepodległości w Brwinowe - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645795
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.56.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3711756,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Parku Niepodległości w Brwinowie – etap II na działce nr 113 obręb 19 przy ul. Lilpopa, na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę nr 871/2019 z dn. 13.05.2019 r. oraz zgłoszenia z dn. 12.12.2018 r.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót, zgodnie z dokumentacją budowlaną stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ, normami branżowymi oraz ustaleniami wynikającymi z przeprowadzonych oględzin w terenie oraz szczegółowym opisem oferowanych elementów wyposażenia parku stanowiącym załącznik nr 1A do oferty, na który składają się:
1) plac akustyczny – urządzenia dźwiękowe: mruczący kamień, aerofon klawiszowy (platforma grająca), gong Tam-Tam, fletnia Pana, ogniskowanie dźwięku, dudnienia,
2) plac hydrostatyczny – urządzenia wodne: nurek Kartezjusza, wirująca kula, wir wodny, waga hydrauliczna,
3) plac mechaniczny – urządzenia w 2 lokalizacjach na projekcie: platforma równowagowa, piruet, rezonans kładki, kiwaczek 1 szt., szalone piłki, busola,
4) plac zabaw dla dzieci starszych: huśtawka podwójna, karuzela linowa, plac zabaw – wspinaczka dla dzieci starszych,
5) plac zabaw na górce: zjeżdżalnia z górki, zjazd linowy,
6) plac zabaw dla dzieci młodszych: mała karuzela, huśtawka ptasie gniazdo, ścieżka balansowa, kącik gimnastyczny, fabryka piasku,
7) siłownia plenerowa: biegacz, wioślarz, twister i wahadło, orbitek, wyciąg górny i wyciskanie siedząc,
8) mała architektura: pergola z ławkami 3 szt., stojak rowerowy 20 szt., kosz na śmieci 10 szt., tablica informacyjna 10 szt., ławka wokół drzewa 2 szt., leżak 20 szt., stół z ławkami 5 szt., ławka z oparciem 29 szt.,
9) nawierzchnia SBR.
3. Wszystkie urządzenia powinny odpowiadać zbliżonym wymiarom i usytuowaniu na placu jak w rysunkach załączników do projektu wykonawczego, tak aby zachować zbliżone strefy bezpieczne i zmieścić się w granicach opracowań załączonego projektu
Wszystkie wykorzystane w projekcie gotowe materiały oraz obiekty małej architektury i pozostałe elementy zagospodarowania stanowią wyłącznie przykład i mają na celu jedynie określenie parametrów i cech produktu, dopuszcza się stosowanie zamienników jednak o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie.
4. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE.
4.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia, roboty i dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego t.j.:
1) karty techniczne lub karty produktu (mogą zawierać opisy parametrów technicznych elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorową wizualizacją),
2) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, np.: certyfikaty zgodności z europejskimi normami wydanymi przez TUV Rheinland Polska lub równoważne wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą (zgodności z normami serii PN-EN 1176 wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, siłownie zewnętrzne zgodność z normą z grupy PN-EN 1177),
3) atesty lub deklaracje zgodności lub inne dokumenty równoważne dla elementów małej architektury, o której mowa w załączniku nr 1A do oferty.
4.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Jednocześnie Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy obowiązku odbycia wizji lokalnej.
6. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 60-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
7. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia związane z wykonaniem alejek z kostki betonowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4997286,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6717030 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4997286,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKG Architektura Krajobrazu sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772268941
7.3.3) Ulica: Narodowa
7.3.4) Miejscowość: Brzezie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-080
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKG ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKG ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4997286,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Aktualizacja dokumentacji projektowej budowy cmentarza w Żółwinie oraz opracowanie dokumentacji projektowej drogi dojazdowej do projektowanego cmentarza - wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- Remont drogi gminnej nr 310112W ul. Leśnej w Żółwinie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości oraz przepompownią ścieków w ulicy Jałowcowej w Otrębusach
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rudawica, gmina Żagań
- "Budowa nowego układu komunikacyjnego uzupełniającego istniejący układ dróg publicznych w rejonie projektowanego wiaduktu w ciągu DK-1" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa istniejącego placu zabaw przynależnego do Puckiego Klubu Malucha
- Przebudowa schodów pomiędzy ul. Gen. W. Sikorskiego i ul. P. Niedurnego- zaprojektuj i wybuduj
- Plac zabaw przy Przedszkolu Samorządowym Nr 8 - BO 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.