eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo Elbląskie › Termomodernizacja budynku Gimnazjum wchodzącego w skład Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Gimnazjum wchodzącego w skład Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRONOWO ELBLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 3

1.5.2.) Miejscowość: Gronowo Elbląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-335

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 231 56 13

1.5.8.) Numer faksu: 55 231 56 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminagronowo@gminagronowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagronowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Gimnazjum wchodzącego w skład Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-894401b0-c15c-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002174/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynku byłego Gimnazjum wchodzącego w skład Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane będzie z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4 Efektywność energetyczna, Działanie 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych, Schemat A.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

htps://www.bip.gminagronowo.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającymi, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UG_Gronowo_Elblaskie / Pokaż cały Katalog Spraw/ oraz poczty elektronicznej gminagronowo@gminagronowo.pl
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: ”Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza komunikacji”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gronowo Elbląskie z siedzibą przy ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, reprezentowana przez Wójta Gminy Gronowo Elbląskie.
1) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych kontakt: Pani Katarzyna Jankowska, kontakt: listownie na adres: ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, e-mail: katarzynajankowska.iod@wp.pl.
2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZRGo.271.5.2022 na „Termomodernizacja budynku Gimnazjum wchodzącego w skład Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim” prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Pzp,
3) Pani/Pan dane osobowe będą lub mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, szczególności odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp
4) Podawane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 2 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa,
5) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
6) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, tj. ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZRGo.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku byłego Gimnazjum wchodzącego w skład Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim, zlokalizowanego przy ul. Osiedlowej 6A, 82-335 Gronowo Elbląskie, z lokalizacją na działce nr 10/10.
Zadanie realizowane będzie z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4 Efektywność energetyczna, Działanie 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych, Schemat A.
2. Opis inwestycji:
1) Opis termomodernizacji obiektu: Budynek zaliczony do III klasy zagrożenia ludzi. Ściany zewnętrzne muszą posiadać odporność ogniową EI 60. W związku z tym należy zastosować jako izolację termiczną wełnę mineralną (skalną) – materiał niepalny. Na podstawie audytu stwierdzono, że przegrody zewnętrzne budynku nie spełniają wymagań termicznych budynku.
Zgodnie z obowiązującymi wymaganiami i audytem termicznym docieplono:
• ściany zewnętrzne wełną mineralną fasadowa o współczynniku przenikania ciepła λ nie większym niż 0,4 W/m, gr. 12 cm ( po zdjęci 2 cm płyt styropianowych) przymocować kołkami systemowymi do wełny mineralnej,
• ściany fundamentowe – styropianem ekstrudowanym gr. 8 cm – po dokopaniu ścian fundamentowych (odcinkowo – dł. odcinka nie większa niż 2 m) i dociepleniu ścian wykopy zasypać piaskiem i drobnym kruszywem łamanym ). Nie układać opaski z płyt chodnikowych wokół budynku! ,
• ościeża okienne i drzwiowe – wełną mineralną fasadową gr. 4cm. Po zamontowaniu okien dolną powierzchnię ościeży – od zewnątrz zabezpieczyć kształtkami ceramicznymi parapetowymi z kapinosem, od wewnątrz parapetami z PCV,
• ściany wykończone płytkami elewacyjnymi (łącznie z ościeżami) – wełna mineralna fasadowa gr. 12 cm mocowana do ściany bez konieczności demontażu okładziny ceramicznej (powierzchnia gładka, nie będzie problemów z uzyskaniem gładkiej struktury ścian). Wełnę przykleić do płytek zaprawą klejową. Ułożyć na ociepleniu klej, siatkę zbrojeniową i klej; następnie wykonać kołkowanie (min. 8 sztuk na m2) przez siatkę, docisnąć, nałożyć klej oraz siatkę zbrojeniową. Na tak przygotowane podłoże przykleić płytki, używając specjalnie do tego przeznaczonego kleju. Pierwszą warstwę płytek ułożyć na listwie cokołowej zamontowanej w ramach docieplenia,
• strop nad kotłownią i składem opału – wełna mineralna ułożona na istniejącej izolacji termicznej na stropie po zdemontowaniu na czas docieplenia elewacji południowo - wschodniej pokrycia dachowego na stuku ze ścianą Norma EXPERT Wersja: 5.9.100.11 Nr seryjny: 3256 - 2 - zdemontowaniu na czas docieplenia elewacji południowo - wschodniej pokrycia dachowego na stuku ze ścianą budynku gimnazjum (konieczność ustawienia rusztowania),
• strop nad wejściem do budynku (spód płyty żelbetowej oraz podciągi) – po usunięciu starej izolacji ze styropianu wełna mineralna gr. 26 cm mocowana do spodu płyty kołkami systemowymi. Zachować ciągłość izolacji ścian , stropu i podciągów. Wokół słupów wykonać opaskę z wełny gr. 12 cm, wysokości 15 cm bezpośrednio ze stykiem ze stropem (zgodnie z rysunkiem) ,
• stropodach wentylowany – granulatem z wełny mineralnej wypełnić całą przestrzeń stropodachu nad pomieszczeniem stanowiącym zadaszenie wejścia głównego do budynku – wykonać kilka otworów s stropie podwieszonym i w wdmuchać granulat. Ze względu ma niewielkie wymiary pomieszczenia oraz wymaganą wysokość pomieszczenia nie ma możliwości docieplenia pomieszczenia poniżej stropu podwieszonego,
• stropodach nad komunikacją i biblioteką – wełna mineralna gr. 13 cm dodatkowo ułożona na płytach gipsowo – kartonowych ognioodpornych gr. 15 mm. Płyty mocować do stelaża z profili systemowych (po uprzednim zdemontowaniu płyt gipsowo kartonowych). Stelaż mocować do drewnianej konstrukcji dachowej wieszakami kotwowymi - zgodnie z rysunkiem poglądowym,
• stropodachu niewentylowany – po zdemontowaniu obudowy skosów (płyt gipsowo - kartonowych) przymocować stelaż z profili aluminiowych wieszakami kotwowymi do drewnianej konstrukcji dachu, ułożyć dodatkową izolację z wełny mineralnej gr. 13 cm i zabezpieczyć płytami gipsowo – kartonowymi ognioodpornymi gr. 15 mm,
• okapy – ze względu na bardzo zniszczoną obudowę z desek, przed dociepleniem ścian, usunąć wszystkie deski, przymocować do czoła i spodu krokwi płyty OSB gr. 2 cm. W trakcie montażu wypełniać przestrzeń miedzy krokwiami miękką wełną mineralną Po obudowaniu płyty docieplić dodatkowo wełną mineralną gr. 4 cm oraz wykończyć jak ściany budynku .
Jednocześnie należy:
• zdemontować i ponownie zamontować tablice informacyjne oraz godło państwowe,
• zdemontować i zamontować (po dociepleniu ) rynny i rury spustowe z blachy cynkowo-tytanowej,
• pomalować elewację – zgodnie z projektem,
• pomalować wszystkie ściany w pomieszczeniach na poddaszu farbami emulsyjnymi o zwiększonej odporności na ścieranie i mycie, w salach na pozostałych kondygnacjach minimum ściany z oknami. Kolorystykę uzgodnić z Dyrekcją szkoły – farby muszą być jasne, kolory pastelowe, spokojne,
• wymienić stolarkę okienną – zgodnie z audytem. W pomieszczeniach na poddaszu, po zdjęciu płyt gipsowo kartonowych , wymianie okien połaciowych i dodatkowym dociepleniu wykonać obróbki ościeży zgodnie z instrukcją producenta okien – dotyczy głównie okien w pomieszczeniu nad wejściem głównym (sala językowa). Ościeża górne należy „wyprostować” – płaszczyzna powinna być równoległa do podłogi. Przy wymianie zestawów pionowych spróbować zmniejszyć dystans miedzy oknami i podnieść maksymalnie dolną krawędź okien do góry (bez ruszania dachówek). Dolną część ościeża ułożyć w płaszczyźnie jak najbardziej zbliżonej do pionu. Prawidłowo zamontowane są okna nad schodami i należy w ramach termomodernizacji maksymalnie poprawić obróbkę pozostałych ościeży. Pozwoli to na lepszą eksploatację okien i zniweluje kondensacje wilgoci na ramach okiennych i płytach G-K a jednocześnie zwiększy ilość światła w pomieszczeniu. Do dokumentacji Norma EXPERT Wersja: 5.9.100.11 Nr seryjny: 3256 - 3 - na ramach okiennych i płytach G-K a jednocześnie zwiększy ilość światła w pomieszczeniu. Do dokumentacji dołączono przykładowe rozwiązania montażowe jednego z producentów. Przy wyborze innego dostawcy należy w sposób identyczny wykonać obróbki ościeży,
• wymienić drzwi wejściowe do budynku – zgodnie z audytem. Drzwi w wejściu głównym wymienić na aluminiowe, wzmocnione (3 pary zawiasów w każdym skrzydle). Zamontować łącznie z naświetlem górnym. Współczynnik przenikania ciepłą nie większy niż U= 1,3 W/m2K . Drzwi wyposażyć dodatkowo w samozamykacze hydrauliczne,
• witryny przy wejściu głównym – aluminiowe o współczynniku przenikania ciepłą nie większy niż U= 0,9 W/m2K. Szklone szkłem bezpiecznym,
• wymienić oprawy świetlne w budynku.
Budynek docieplony metodą lekką mokrą. Wełna mineralna mocowana do ścian kołkami systemowymi, do okapów zaprawą klejową (mała powierzchnia) – zgodnie w zaleceniami wybranego producenta systemu. Na zaprawie klejowej ułożyć tynk mineralny cienkowarstwowy o strukturze kornik, ziarno 2,5 mm, do malowania farbą silikatową.
3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niżej wymienionych załącznikach do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) stanowiących integralną części niniejszej specyfikacji:
1) Rodzaj opracowania: Termomodernizacja budynku Gimnazjum wchodzącego w skład Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim. Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum w Gronowie Elbląskim. Adres obiektu: ul. Osiedlowa 6a, 82-335 Gronowo Elbląskie, dz. nr 10/1, nr obrębu 0004, Gronowo Elbląskie, jednostka ewidencyjna 280403_2 załącznik nr 1 do SWZ,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przedmiot specyfikacji: Wymaganie w zakresie wykonania i odbioru Prac Budowlanych: Termomodernizacja budynku Gimnazjum wchodzącego w skład Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim ul. Osiedlowa 6a, 82-335 Gronowo Elbląskie, dz. nr 10/1, nr obrębu 0004, Gronowo Elbląskie, jednostka ewidencyjna 280403_2 załącznik nr 2 do SWZ,
3) Audyt energetyczny. Adres budynku ul. Osiedlowa 6A, 82-335 Gronowo Elbląskie załącznik nr 3 do SWZ,
4) Przedmiar. Nazwa inwestycji: Termomodernizacja budynku Gimnazjum wchodzącego w skład Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim. Adres inwestycji: ul. Osiedlowa 6a, 82-335 Gronowo Elbląskie, dz. nr 10/1, nr obrębu 0004, Gronowo Elbląskie, jednostka ewidencyjna 280403_2 Branże: Budownictwa (pomocniczo) załącznik nr 4 do SWZ,
4. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy do wyceny ofertowej przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie dzieła stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający sugeruje Wykonawcom przeprowadzenie we własnym zakresie i na własny koszt wizji lokalnej terenu i obiektu będącego przedmiotem niniejszej SWZ oraz zaleca wnikliwe zapoznanie się ze wszystkimi warunkami realizacji zadania w celu:
- identyfikacji wszystkich uwarunkowań realizacyjnych przedmiotu zamówienia,
- złożenie prawidłowej i realnej oferty gwarantującej, w przypadku jej wyboru przez Zamawiającego, wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, przyjęcia na siebie wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności z tytułu realizacji wszystkich czynności objętych zamówieniem w zakresie, w jakim doświadczony wykonawca może i powinien przewidzieć.
Rezygnacja z powyższego jest wyborem i ryzykiem Wykonawcy, jeśli niewłaściwie oceni szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i jego wartość.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena (brutto) - 60 % (max 60 pkt),
b) okres gwarancji jakości - 40 % (max. 40 pkt),

Łącznie, oferta może uzyskać maksymalnie 100 % ( max 100 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV i XIX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a) wykonanie w sposób należyty nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł brutto polegającej na wykonaniu budowy, przebudowy lub remoncie budynku użyteczności publicznej (urząd, szkoła, szpital, itp.) obejmującym swoim zakresem co najmniej termomodernizację, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez Wykonawcę - wykaz robót budowlanych.

b) dysponuje lub będzie dysponował osobą skierowanąi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.:
• Kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne,
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez Wykonawcę - wykaz osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych w sposób należyty nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł brutto polegającej na wykonaniu budowy, przebudowy lub remoncie budynku użyteczności publicznej (urząd, szkoła, szpital, itp.) obejmującym swoim zakresem co najmniej w zakresie termomodernizację wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

UWAGA:
a) dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale XX ust. 2 pkt 4a) SWZ,
b) wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ – wykaz robót budowlanych,
c) wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbiory tych robót, podając datę i kurs,
d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww warunek mogą spełnić łącznie.

2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
UWAGA:
a) dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale XX ust. 2 pkt 4b) SWZ,
b) wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ – wykaz osób,
c) w wykazie osób dla wszystkich wskazanych osób należy podać rodzaj i zakres posiadanych uprawnień, numer uprawnień i liczbę lat doświadczenia jako kierownik budowy lub kierownik robót branżowych licząc od daty uzyskania uprawnień,
d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww dokument Wykonawcy składają wspólnie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty, oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - jeżęli dotyczy, zobowiązanie - jeżeli dotyczy, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
a) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) w przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo,
c) w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jest wymagane

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
1) w zakresie zamiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności jego przedłużenie o czas niezbędny do
zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania następujących okoliczności;
2) w zakresie wykonania robót dodatkowych nieobjętych zmówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne
do realizacji zamówienia podstawowego na skutek sytuacji, których nie można było wcześniej przewidzieć oraz gdy;
3) w zakresie podwykonawstwa;
4) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany;
5) w zakresie osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu umowy przedstawionych w ofercie, w następujących
przypadkach;
6) w zakresie warunków płatności;
7) w zakresie wykonania robót zamiennych, zamiany materiałów i technologii w stosunku do przewidzianych w opisie
przedmiotu zamówienia lub ofertą Wykonawcy;
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków wszystkie zmiany i warunki ich wprowadzenia zawarte są w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-06 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.