Og³oszenie z dnia 2022-04-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00065798/01 - Og³oszenie z dnia 2022-02-23
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” – audio-wideo, robotyka
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 1 im. gen. Józefa Bema
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000270745
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Styczniowa 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 27 94
1.5.8.) Numer faksu: 68 385 27 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@psp1sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.sp1.sulechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://sp1.bip.sulechow.pl/bipkod/285442011.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Szko³a Podstawowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” – audio-wideo, robotyka2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-73ce6447-9490-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00128368
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00061360/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 1 w Sulechowie w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci" - audio-wideo, robotyka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00065798/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP1.Sek.261.1.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 94095,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. ZADANIE A: Audio-wideo.2.1. Wykaz i opis zamawianego sprzêtu i akcesoriów audio-wideo zamieszczony jest w formularzu cenowym – za³±cznik nr 1a do SWZ.
2.2. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia transportem w³asnym, w opakowaniach zapewniaj±cych ca³o¶æ, nienaruszalno¶æ i zabezpieczaj±cych przed uszkodzeniem do siedziby zamawiaj±cego, tj. Szko³a Podstawowa Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej 23.
2.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiaj±cego.
2.4. Przedmiot zamówienia zosta³ opisany przez okre¶lenie minimalnych wymagañ co oznacza, ¿e dopuszczalne jest dostarczenie wyposa¿enia posiadaj±cego parametry na wymaganym przez zamawiaj±cego poziomie lub lepsze od opisanych. Wszêdzie gdzie u¿yto nazwy w³asne dopuszcza siê sk³adanie ofert równowa¿nych.
2.5. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzêt i akcesoria to 12 miesiêcy. Wyd³u¿enie gwarancji bêdzie oceniane jako jedno z kryteriów oceny ofert.
2.6. Zamówienie finansowane jest ze ¶rodków bud¿etu pañstwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI”.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 38650000-6 - Sprzêt fotograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32333200-8 - Kamery wideo
32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki
32341000-5 - Mikrofony
32342100-3 - S³uchawki
32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 20858,05 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. ZADANIE B: Robotyka3.1. Wykaz i opis dostarczanego sprzêtu oraz akcesoriów zamieszczony jest w formularzu cenowym – za³±cznik nr 1b do SWZ.
3.2. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia transportem w³asnym, w opakowaniach zapewniaj±cych ca³o¶æ, nienaruszalno¶æ i zabezpieczaj±cych przed uszkodzeniem do siedziby zamawiaj±cego, tj. Szko³a Podstawowa Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej 23.
3.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiaj±cego.
3.4. Przedmiot zamówienia zosta³ opisany przez okre¶lenie minimalnych wymagañ co oznacza, ¿e dopuszczalne jest dostarczenie wyposa¿enia posiadaj±cego parametry na wymaganym przez zamawiaj±cego poziomie lub lepsze od opisanych. Wszêdzie gdzie u¿yto nazwy w³asne dopuszcza siê sk³adanie ofert równowa¿nych.
3.5. Wykonawca w ramach zamówienia zobowi±zany bêdzie do przeprowadzenia szkolenia z obs³ugi Drukarki 3D w siedzibie Zamawiaj±cego. Koszt szkolenia nale¿y uwzglêdniæ w cenie Drukarki 3D.
3.6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzêt i akcesoria to 12 miesiêcy. Wyd³u¿enie gwarancji na Gogle Wirtualnej Rzeczywisto¶ci, drukarkê 3D oraz laptop bêdzie oceniane jako jedno z kryteriów oceny ofert.
3.7. Zamówienie finansowane jest ze ¶rodków bud¿etu pañstwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI””
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 73237,76 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 22279,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 25981,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22279,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "Pi±tka" Teresa Bajor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 831257773
7.3.3) Ulica: Pu³askiego 2a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 22279,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 84735,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 92965,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84735,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100283710
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 84735,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
wiêcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego sprzêtu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki ¦wiêtokrzyskiej
- ¦wiadczenie dostaw wyposa¿enia bran¿owego - dzia³alno¶æ terapeutyczno-edukacyjna - do placówek o¶wiatowych na terenie Gminy Miêdzyrzec Podlaski.
- Dostawa urz±dzeñ i wyposa¿enia do pracowni badawczej i kosmetologicznej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa urz±dzeñ i oprogramowania zwiêkszaj±cych odporno¶æ na cyberataki wraz z wdro¿eniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Dostawa wraz z monta¿em wyposa¿enia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Cyfryzacja us³ug medycznych poprzez modernizacjê infrastruktury teleinformatycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.