eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci" - audio-wideo, robotyka



Og³oszenie z dnia 2022-02-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” – audio-wideo, robotyka

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 1 im. gen. Józefa Bema

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000270745

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Styczniowa 23

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 27 94

1.5.8.) Numer faksu: 68 385 27 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@psp1sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.sp1.sulechow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Szko³a Podstawowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” – audio-wideo, robotyka

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-73ce6447-9490-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00065798

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00061360/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 1 w Sulechowie w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci" - audio-wideo, robotyka

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://sp1.bip.sulechow.pl/bipkod/28544201

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj.:
a) miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/,
b) ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal, Skrytka ePUAP: /SP1Sulechow/SkrytkaESP.
c) poczta elektroniczna: szkola@psp1sulechow.pl.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania oferty za pomoc± poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj.:
a) miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/,
b) ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal, Skrytka ePUAP: /SP1Sulechow/SkrytkaESP.
c) poczta elektroniczna: szkola@psp1sulechow.pl.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania oferty za pomoc± poczty elektronicznej.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy:
a) „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
b) „Formularz do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w regulaminie korzystania z systemu miniPortal: miniPortal (uzp.gov.pl) oraz w warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za³±czniki do formularza komunikacji musz± byæ zgodne z obowi±zuj±cym KRI - Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Rekomendowany format danych .doc, .docx, .rtf, .pdf, .zip.
7. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
9. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
10. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ppkt. 9, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

Pe³na informacja SWZ - pkt III.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej nr 1 w Sulechowie, ul. Styczniowa 23, 66-100 Sulechów, tel.: 68 385 27 94.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych za po¶rednictwem adresu email: zbigniew.miszczak@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jak równie¿ w celu realizacji praw oraz obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z pó¼n. zm.).
4. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji ww. celu
z uwzglêdnieniem okresów przechowywania okre¶lonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Pañstwa dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± podlegaæ profilowaniu.
6. Pañstwa dane osobowe nie bêd± przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmuj±cy Uniê Europejsk±, Norwegiê, Liechtenstein i Islandiê).
7. W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych, przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce prawa:
1) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
a) podanie przez Pañstwa danych osobowych jest obowi±zkowe. Nieprzekazanie danych skutkowaæ bêdzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
b) Pañstwa dane mog± zostaæ przekazane podmiotom zewnêtrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a tak¿e podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP1.Sek.261.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 94095,81 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. ZADANIE A: Audio-wideo.
2.1. Wykaz i opis zamawianego sprzêtu i akcesoriów audio-wideo zamieszczony jest w formularzu cenowym – za³±cznik nr 1a do SWZ.
2.2. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia transportem w³asnym, w opakowaniach zapewniaj±cych ca³o¶æ, nienaruszalno¶æ i zabezpieczaj±cych przed uszkodzeniem do siedziby zamawiaj±cego, tj. Szko³a Podstawowa Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej 23.
2.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiaj±cego.
2.4. Przedmiot zamówienia zosta³ opisany przez okre¶lenie minimalnych wymagañ co oznacza, ¿e dopuszczalne jest dostarczenie wyposa¿enia posiadaj±cego parametry na wymaganym przez zamawiaj±cego poziomie lub lepsze od opisanych. Wszêdzie gdzie u¿yto nazwy w³asne dopuszcza siê sk³adanie ofert równowa¿nych.
2.5. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzêt i akcesoria to 12 miesiêcy. Wyd³u¿enie gwarancji bêdzie oceniane jako jedno z kryteriów oceny ofert.
2.6. Zamówienie finansowane jest ze ¶rodków bud¿etu pañstwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI”.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 20858,05 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38650000-6 - Sprzêt fotograficzny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32333200-8 - Kamery wideo

32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki

32341000-5 - Mikrofony

32342100-3 - S³uchawki

32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿na uzyskaæ - 100,00 pkt.
2. Punkty zostan± przyznane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spe³ni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz którego oferta otrzyma najwiêksz± liczbê punktów w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wyd³u¿enie okresu gwarancji ponad wymagane 12 miesiêcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. ZADANIE B: Robotyka
3.1. Wykaz i opis dostarczanego sprzêtu oraz akcesoriów zamieszczony jest w formularzu cenowym – za³±cznik nr 1b do SWZ.
3.2. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia transportem w³asnym, w opakowaniach zapewniaj±cych ca³o¶æ, nienaruszalno¶æ i zabezpieczaj±cych przed uszkodzeniem do siedziby zamawiaj±cego, tj. Szko³a Podstawowa Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej 23.
3.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiaj±cego.
3.4. Przedmiot zamówienia zosta³ opisany przez okre¶lenie minimalnych wymagañ co oznacza, ¿e dopuszczalne jest dostarczenie wyposa¿enia posiadaj±cego parametry na wymaganym przez zamawiaj±cego poziomie lub lepsze od opisanych. Wszêdzie gdzie u¿yto nazwy w³asne dopuszcza siê sk³adanie ofert równowa¿nych.
3.5. Wykonawca w ramach zamówienia zobowi±zany bêdzie do przeprowadzenia szkolenia z obs³ugi Drukarki 3D w siedzibie Zamawiaj±cego. Koszt szkolenia nale¿y uwzglêdniæ w cenie Drukarki 3D.
3.6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzêt i akcesoria to 12 miesiêcy. Wyd³u¿enie gwarancji na Gogle Wirtualnej Rzeczywisto¶ci, drukarkê 3D oraz laptop bêdzie oceniane jako jedno z kryteriów oceny ofert.
3.7. Zamówienie finansowane jest ze ¶rodków bud¿etu pañstwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI””

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 73237,76 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿na uzyskaæ - 100,00 pkt.
2. Punkty zostan± przyznane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spe³ni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz którego oferta otrzyma najwiêksz± liczbê punktów w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wyd³u¿enie okresu gwarancji ponad wymagane 12 miesiêcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty, które nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± (elektronicznie):
1) Formularz cenowy – za³±cznik nr 1a i 1b – odpowiednio do zadania, na które wykonawca sk³ada ofertê.
2) O¶wiadczenie, o którym mowa z art. 125 ust. 1 ustawy PZP, o niepodleganiu wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert – za³±cznik nr 2 do SWZ;
3) W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt VI, ppkt 10.2. SWZ,
b) pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt VI, ppkt 10.1. SWZ;
4) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty - je¿eli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia (w tym spó³ka cywilna):
1.1. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, ustanawiaj± oni pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sk³ada wraz z ofert±, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy wymaga, aby wybrany wykonawca zawar³ z nim umowê na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy – oprócz zmian w wyniku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2, 3, 4 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz niezale¿nie od postanowieñ innych bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa normuj±cych dopuszczalne zmiany w umowie - dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotycz±cych:
1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia – w przypadku:
a) wstrzymania dostaw lub przerw w dostawach, powsta³ych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego - o czas nie d³u¿szy ni¿ czas trwania tych przyczyn,
b) gdy na mo¿liwo¶æ wykonania w wyznaczonym terminie Przedmiotu Umowy wp³yn± nadzwyczajne i trudne do przewidzenia okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19) – o czas nie d³u¿szy ni¿ czas trwania tych okoliczno¶ci,
c) w przypadku, gdy nast±pi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, maj±ca wp³yw na termin realizacji Przedmiotu Umowy.
2) stawki podatku od towarów i us³ug - w przypadku ustawowej zmiany stawek oraz w konsekwencji zmiany kwoty brutto wynagrodzenia wynikaj±cej z Umowy, polegaj±cej na jego podwy¿szeniu albo obni¿eniu.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia w ¿ycie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-04 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-02

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.