eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzymin › Zakup i dostawa koparki wielofunkcyjnej o masie 5,5-7 t. wraz z osprzętem (II)



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127835 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa koparki wielofunkcyjnej o masie 5,5-7 t. wraz z osprzętem (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Radzyminie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387910423

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Weteranów 31

1.5.2.) Miejscowość: Radzymin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 226676885

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@radzymin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa koparki wielofunkcyjnej o masie 5,5-7 t. wraz z osprzętem (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2afa725e-d59d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019819/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup koparki i osprzętu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095575/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAO.26.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276977,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Koparka wielofunkcyjna fabrycznie nowa tj. wyprodukowana nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty ogłoszenia zamówienia, Dostawca musi posiadać autoryzację producenta w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanego sprzętu na terenie Polski, Minimalny okres gwarancji 24 miesięcy, Koparka o masie od 5,5 t do 7 t,Oświetlenie LED, Koparka wielofunkcyjna na podwoziu gąsienicowym, Koparka z obrotowym nadwoziem, System szybkiej zmiany osprzętu, bez konieczności użycia narzędzi, Dokumentem świadczącym o możliwości pracy na opisanej Koparce wielofunkcyjnej, powinny być uprawnienia do obsługi koparki jednonaczyniowej zgodnie z DTR,

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ust. 2, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ oferta jest niezgodna z przepisami ustawy.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ złożona oferta podlegała odrzuceniu. Do dnia 5 lipca 2021r. do godziny 10:00 w postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Oferta wykonawcy została pierwotnie sporządzona w postaci papierowej a następnie zeskanowana, jednak nie została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie oferty nie opatrzonej podpisem skutkuje jej odrzuceniem.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.