Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00087765/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Aktualizacja baz danych systemów nawigacyjnych GPS Garmin na statkach powietrznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261442097
1.5.8.) Numer faksu: 261442101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/31wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktualizacja baz danych systemów nawigacyjnych GPS Garmin na statkach powietrznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f35c932-0cdb-4c32-8e8a-fbc246ceb1ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085338/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Aktualizacja baz danych systemów nawigacyjnych GPS Garmin na statkach powietrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087765
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 43/ZP/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 307855,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa aktualizacji baz danych systemów nawigacyjnych GPS GARMIN na statkach powietrznych w 2025 r .
Usługa aktualizacji zgodnie z kalendarzem AIRC co 28 dni na rok 2025 licencji oraz baz danych systemów nawigacyjnych, w ilości i wg przeznaczenia:
baza danych GPS155XL:
1) aktualizacja na 5 urządzeniach w 1dlot w Leźnicy Wielkiej , 95 – 043 gm. Parzęczew
2) aktualizacja na 11 urządzeniach w 7dlot w Nowym Glinniku , 97 – 217 gm. Lubochnia
3) aktualizacja na 4 urządzeniach w PJEM w Nowym Glinniku , 97 – 217 gm. Lubochnia
baza danych GPS150:
1) aktualizacja na 5 urządzeniach w 7dlot w Nowym Glinnik , 97 – 217 gm. Lubochnia
system EuroNav7, w tym bazy danych OBSTACLE EN7, NAVDATA EN7, licencja systemu mapy ruchomej wraz z modułami SRTM, ICAO, VFR:
1) aktualizacja na 2 urządzeniach w 1dlot w Leźnicy Wielkiej , 95 – 043 gm. Parzęczew
2) aktualizacja na 1 urządzeniu w PJEM w Nowym Glinniku , 97 – 217 gm. Lubochnia
baza danych GPS GTN 652Xi:
1) aktualizacja na 2 urządzeniach w 1dlot w Leźnicy Wielkiej , 95 – 043 gm. Parzęczew
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do wzoru umowy ( załącznik nr 8 do SWZ )
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378661,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378661,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378661,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT-COM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231134882
7.3.3) Ulica: ul. Wyszyńskiego 7 F lokal 20
7.3.4) Miejscowość: Góra Kalwaria
7.3.5) Kod pocztowy: 05-530
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378661,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Dostawa sprzętu medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)",
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łagiewniki Nowe ul. Maków Polnych
- zaprojektowanie, wykonanie nadruku i dostawę materiałów promocyjnych
- I. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lućmierz ul. Wiśniowa II. Budowa oświetlenia w miejscowości Lućmierz ul. Wiśniowa
- DOSTAWA AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH ORAZ TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UDOSTĘPNIENIE SPECJALISTYCZNEGO OPROGRAMOWANIA DO OBSŁUGI PROJEKTU EDUKACYJNEGO W MODELU SAAS ("SOFTWARE-AS-A-SERVICE")
- Przedłużenie posiadanych subskrypcji oprogramowania Autodesk
- Realizacja usługi polegającej na udostępnieniu dynamicznej mapy, umożliwiającej wprowadzenie i wyświetlenie punktów medycznych na mapie
- Robotyzacja wybranych procesów biznesowych z wykorzystaniem narzędzi typu RPA
- Zakup oprogramowania do obsługi badań/materiału diagnostycznego dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej i Zakładu Patomorfologii Nowotworów wraz z serwisem i nadzorem autorskim.
- Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne systemu ochrony antywirusowej oraz środowiska serwerowego i wirtualnego; Certyfikat ssl wildcard z roczną subskrypcja
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.