Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa rozszerzenia posiadanej subskrypcji systemu FortiAnalyzer
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006746090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 188b
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-608
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 570 14 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opi@opi.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opi.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa rozszerzenia posiadanej subskrypcji systemu FortiAnalyzer
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ec759ee-77ac-4017-b465-418f5c85c078
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://opi.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4981973.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://opi.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/498197
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę wraz z załącznikami sporządza się w języku polskim w postaci elektronicznej, i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, pod rygorem nieważności, zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp oraz zaleceniami dotyczącymi podpisu wskazanymi w pkt 10.9 SWZ. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej oraz wymagania sprzętowo - aplikacyjne określone są w pkt 10.5 i 10.6 SWZ. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 250 MB, a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Złóż ofertę” w trakcie etapu składania ofert. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przez Wykonawcę po złożeniu ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są przy użyciu zakładki „Pytania informacje”. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ także składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”. Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego: a) odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES, dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES, b) odnośnie podpisu osobistego: dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony), dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym, c) odnośnie podpisu zaufanego: wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny
format podpisu „xml”. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający działając na mocy art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuje, że jest administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7) RODO, w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych, przetwarzanych w związku z realizacją procesu udzielania zamówień publicznych, pozyskanych od podmiotów ubiegających się o ich realizację lub
pozyskanych w celu przesłania zapytania ofertowego.
2. Zamawiający informuje, że dane osobowe będzie przetwarzał w celu realizacji procesu udzielania zamówień publicznych. Szczegółowe informacje, o których mowa w art. 13 lub art. 14 RODO, dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego, w tym praw osób, których dane osobowe dotyczą, znajdują się w dedykowanej temu procesowi klauzuli informacyjnej, dostępnej pod adresem https://opi.org.pl/dane-osobowe/
3. Podmiot ubiegający się o realizację zamówienia publicznego w przypadku przekazywania Zamawiającemu danych osobowych osób fizycznych uczestniczących w tym procesie zobowiązany jest poinformować je o treści informacji, o których mowa w pkt 2. powyżej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.250.567.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozszerzenia posiadanej subskrypcji systemu FortiAnalyzer. Dostawa systemu do analizy logów pozwalającego na obsługę minimum 500GB logów dziennie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena oferty brutto
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.
2. Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty – załącznik nr 2 do SWZ.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w pkt 7 SWZ – załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik, zgodnie z informacją zawartą w pkt 9.3. SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1.2. SWZ składa każdy z Wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z wzorem umowy - załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa: https://opi.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/498197
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-17 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Bagno 5 m 221, część nr 2: al. "Solidarności" 82 m 76, część nr 3: al. Armii Ludowej 6 m 70
- Dostawa chromatografu gazowego ze spektrometrem mas wraz z wyposażeniem
- Usługa dystrybucji sprawdzianów zewnątrzlaboratoryjnych dla Zakładów diagnostycznych Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Usługi w zakresie napraw oraz usuwaniu awarii instalacji teletechnicznych w nieruchomościach budynkowych i terenach będących 100% własnością m.st Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN (...)
- Opracowanie projektów trenażerów na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Nr 1 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń sieciowych klasy UTM na potrzeby realizacji projektu "Cyberbezpieczna Administracja Rządowa Województwa Lubelskiego"
- Zakup i dostawa pojazdu terenowego, urządzenia do pobierania próbek gleb, zestawu komputerowego do analizy danych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej oraz systemów bezpieczeństwa w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Trąbki Wielkie
- Dostawa serwera wraz z zasilaczem awaryjnym (UPS)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





