eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzPrzygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych DDSW przygotowanie i dostawa całodobowego i całotygodniowego wyżywienia dla uczestników COM oraz posiłków dla klientów MOPS w Zgierzu



Ogłoszenie z dnia 2025-12-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych DDSW przygotowanie i dostawa całodobowego i całotygodniowego wyżywienia dla uczestników COM oraz posiłków dla klientów MOPS w Zgierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. bł. o. Rafała Chylińskiego w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004274830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 56

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 716 42 13

1.5.8.) Numer faksu: 42 716 65 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopszgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopszgierz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc Społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych DDSW przygotowanie i dostawa całodobowego i całotygodniowego wyżywienia dla uczestników COM oraz posiłków dla klientów MOPS w Zgierzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-987c7027-360e-4720-8c4c-89e7035dd906

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00582644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024043/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla pensjonariuszy Dziennego Domu "Senior-WIGOR" oraz przygotowanie i dostawa całodobowego wyżywienia dla uczestników i mieszkańców COM w Zgierzu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1232150

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
3) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia (poprawienia, uzupełnienia) oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
4) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
5) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
6) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;
7) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
8) przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje
się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej w przypadku awarii platformy zakupowej, nie dotyczy składania ofert. Adres poczty elektronicznej do kontaktu z Wykonawcami: sekretariat@mopszgierz.pl
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Odpowiedzi na pytania, wyjaśnienia i zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na platformazakupowa.pl, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. bł. o Rafała Chylińskiego, z siedzibą w Zgierzu, ul. Długa 56,
95-100 Zgierz reprezentowany przez Dyrektora
2) w sprawie ochrony swoich danych osobowych proszę skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: budynek MOPS, ul. Długa 77, pok. 7a, nr tel. 693-002-231, mail: iodo@mopszgierz.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,
2) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
3) ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
4) art. 6 pkt 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DzF.26.19.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych Dziennego Domu „Senior-WIGOR” w Zgierzu, ul. Cezaka 12

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych wraz z kompotem pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, bez sobót, niedziel i świąt, przygotowanych
na bazie własnych produktów z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego (pomieszczeń kuchennych, sprzętu i urządzeń kuchennych) z dostawą na miejsce zamówienia (w pojemnikach gastronomicznych GN ze stali nierdzewnej i pojemnikach termoizolacyjnych GN spełniających wymogi HACCP) w terminie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.

1. Obiady powinny być dostosowane do wymagań zgodnych z zasadami żywienia Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie. Pomieszczenia kuchenne, w których Wykonawca będzie przygotowywał posiłki winny spełniać wymogi Sanepidu, konieczne do prowadzenia zbiorowego żywienia.
2. W skład zestawów obiadowych będzie wchodzić: zupa, inna na każdy dzień tygodnia, drugie danie, przy czym w tygodniowym jadłospisie winny być uwzględnione trzy dni zawierające dania mięsne, jeden dzień zawierający danie rybne i jeden dzień zawierający danie bezmięsne.
Do zestawu obiadowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dodatki w postaci surówki lub warzyw gotowanych oraz kompot.
3. Posiłki zgłaszane jako „WYNOSY” muszą być porcjowane i dostarczane w pojemnikach cateringowych do zgrzewu.
4. Temperatura dostarczanych posiłków powinna wynosić:
- dla zup nie mniej niż 75ºC
- dla drugiego dania nie mniej niż 65ºC, dla drobiu nie mniej niż 75 ºC
5. Waga posiłków powinna mieć zachowane podstawowe standardy:
- zupa – 500ml/os
- drugie danie, w tym:
1) ziemniaki ( kasza, ryż, makaron) – 300g/os
porcja mięsa ( kotlet schabowy, drobiowy, mielony, gulasz) – 150 g/os
lub porcje kurczaka ( udko, 3 skrzydełka) – 150g/os
lub ryba – 150g/os
surówka lub jarzyny gotowane – 150g/os
2) lub naleśniki z dodatkami 300g/os
3) lub pierogi ( z serem lub z mięsem) 300g/os
- kompot – 200ml/os
6. Maksymalna dzienna liczba dostaw wynosi 50 obiadów (łącznie norm i diet).
7. Zamawiający przewiduje, że w dziennym zamówieniu ilość diet może wynosić od 5 do 10 zestawów.
8. Wykonawca zapewni posiłki zgodne w wymaganą dietą (np. dieta cukrzycowa, nisko/wysokobiałkowa lub inne w zależności od potrzeb osób) z wyeliminowaniem produktów przetworzonych, grzybów, dań pikantnych, zgodnie z bieżącymi ustaleniami między Wykonawcą, a Zamawiającym.
9. Faktyczne ilości obiadów na dany dzień będą potwierdzane telefonicznie przez Zamawiającego w dniu dostawy do godziny 09:00.
10. Wykonawca dostarcza obiady własnym transportem do Dziennego Domu „Senior-WIGOR"
w Zgierzu przy ul. Cezaka 12 w godzinach od 11.30 do 12.00.
11. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.
12. Wykonawca winien w cenie oferty ująć wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym także koszt opakowań jednorazowych na posiłek i pieczywo. Opakowania jednorazowe muszą posiadać atest PZH.
13. Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu propozycję jadłospisu na następne 10 dni roboczych, 3 dni przed kolejną dekadą.
14. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji ustalonego z Zamawiającym jadłospisu.
15. Z obiadów w Dziennym Domu " Senior-WIGOR" w Zgierzu korzystają głównie osoby starsze, emeryci i renciści, dlatego też Zamawiający będzie miał prawo do wprowadzania zmian
w zaproponowanym przez Wykonawcę jadłospisie w przypadku, gdy nie będzie on dostosowany do wymagań i upodobań podopiecznych.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamawiania obiadów dla podopiecznych w danym dniu, bez ponoszenia z tego tytułu kosztów, w przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających ich odbiór (np. wyjazd podopiecznych, dzień okolicznościowy, itp.),
pod warunkiem poinformowania Wykonawcy z odpowiednim jednodniowym wyprzedzeniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wsad do kotła

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II Przygotowanie i dostawa całodobowego i całotygodniowego wyżywienia dla uczestników i mieszkańców Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Zgierzu, ul. Reymonta 14

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu kompleksowej całodziennej i codziennej obsługi beneficjentów Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Zgierzu,
ul. Reymonta 14 w zakresie żywienia. Usługa ma na celu zapewnienie zdrowego i zrównoważonego odżywiania dla dorosłych osób, biorąc pod uwagę zalecane normy żywieniowe, w terminie
od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
1. Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie i dostarczenie:

1) obiadów dwudaniowych wraz z kompotem:
- dla nie więcej niż 17 beneficjentów - od poniedziałku do piątku, bez świąt i dni ustawo wolnych od pracy;
- dla nie więcej niż 7 beneficjentów w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy;
2) śniadań:
- dla nie więcej niż 17 beneficjentów – od poniedziałku do piątku, bez świąt i dni ustawo wolnych od pracy;
- dla nie więcej niż 7 beneficjentów w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy;
3) kolacji:
- dla nie więcej niż 7 beneficjentów – całotygodniowo.

Dzienna liczba zamawianych porcji może być zmienna i zależeć od absencji uczestników COM oraz aktualnej liczby mieszkańców.

2. Obiady będą dostarczane w formie ugotowanych dań, gotowych do podania.
Zestaw obiadowy powinien zawierać:
1) zupa – 500ml/os.
2) ziemniaki/kasza/ryż/makaron – 300g/os.
3) porcja mięsna/ryby – 150g/os. lub porcja bezmięsna: naleśniki/pierogi – 300g/os.
4) surówka ze świeżych lub gotowanych warzyw – 150g/os.
5) kompot - 200ml/os

3. W skład zestawów obiadowych będzie wchodzić: zupa, inna na każdy dzień tygodnia, drugie danie, przy czym w tygodniowym jadłospisie winny być uwzględnione:
1) poniedziałek – piątek - trzy dni zawierające dania mięsne, jeden dzień zawierający danie
rybne i jeden dzień zawierający danie bezmięsne.
2) sobota – danie bezmięsne
3) niedziela – danie mięsne

4. Śniadania i kolacje będą dostarczane w formie produktów potrzebnych do przygotowania posiłku w formie stołu szwedzkiego w siedzibie Zamawiającego (Centrum Opiekuńczo Mieszkalne)
ul. Reymonta 14
5. Zestaw do przygotowania śniadań/kolacji powinien składać się z niżej wymienionych produktów:
1) pieczywo (np. chleb, bułka, angielka, chałka) – 100g/os.
2) dodatek do pieczywa (np. różne wędliny i/lub ser żółty i/lub ser biały i/lub pasztet itp.) - 50g/os
3) pasta kanapkowa – 100g/os.
4) sałatka warzywna i/lub jarzynowa – 250 g/os.
5) jajka gotowane i/lub kiełbaski i/lub parówki - 2szt/os.
6) masło (do posmarowania pieczywa) – 15g/os.
7) warzywo (pomidory/ ogórki/ ogórki kiszone/ papryka itp.) – 100 g/os.
8) lub inne dania sugerowane przez Wykonawcę, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.

6. Wszystkie produkty muszą być świeże, wysokiej jakości, bez sztucznych dodatków i konserwantów.
7. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi w sposób profesjonalny i z najwyższą starannością.
8. Preferowane są sezonowe składniki.
9. Wykonawca przygotuje posiłki na bazie własnych produktów z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego (pomieszczeń kuchennych, sprzętu i urządzeń kuchennych) z dostawą
na miejsce zamówienia (w pojemnikach gastronomicznych GN ze stali nierdzewnej
i pojemnikach termoizolacyjnych GN spełniających wymogi HACCP).
10. Wszystkie dostawy muszą być realizowane w sposób zgodny z obowiązującymi normami sanitarno - epidemiologicznymi.
11. Temperatura dostarczanych posiłków powinna wynosić:
- dla zup nie mniej niż 75ºC
- dla drugiego dania nie mniej niż 65ºC, dla drobiu nie mniej niż 75 ºC
12. Posiłki powinny być dostosowane do wymagań zgodnych z zasadami żywienia Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie. Pomieszczenia kuchenne, w których Wykonawca będzie przygotowywał posiłki winny spełniać wymogi Sanepidu, konieczne do prowadzenia zbiorowego żywienia.
13. Wykonawca winien w cenie oferty ująć wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym także koszt opakowań jednorazowych na posiłek i pieczywo. Opakowania jednorazowe muszą posiadać atest PZH.
14.W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.
15. Posiłki powinny być dostosowane do potrzeb dietetycznych (np. dieta cukrzycowa, nisko/wysokobiałkowa lub inne w zależności od potrzeb osób) oraz zapotrzebowaniem kalorycznym właściwym dla osób dorosłych z niepełnosprawnością oraz osób starszych
np. z wyeliminowaniem produktów przetworzonych, grzybów, dań pikantnych, zgodnie
z bieżącymi ustaleniami między Wykonawcą, a Zamawiającym.
16. Wykonawca dostarczy rozpisany dwutygodniowy jadłospis (śniadań, obiadów, kolacji)
do Zamawiającego zawsze pierwszego dnia tygodnia tj. poniedziałek.
17. Częstotliwość dostaw: codziennie, o ustalonej godzinie. Śniadanie i kolacja do godz. 8:00, obiad w przedziale 12:00 – 13:00.
18. Faktyczne ilości obiadów i kolacji na dany dzień będą potwierdzone telefonicznie przez Zamawiającego w dniu dostawy do godziny 09:00 oraz śniadań na dzień następny.
19. W dni świąteczne w tradycji chrześcijańskiej dostarczone posiłki będą tradycyjnymi daniami świątecznymi:
1) 5 kwietnia 2026 r., w ramach Śniadania:
- żurek – 200 g/os.
- biała kiełbasa gotowana – 2szt/os.
- jajka gotowane – 2 szt/os.
- śledzie w śmietanie – 100 g/os.
- pieczywo
- chrzan i ćwikła
2) 24 grudnia 2026 r., w ramach obiadu i kolacji dostarczone będą:
- zupa grzybowa 200 g/os.
- kapusta z grzybami 200 g/os.
- karp 200 g/os
- pierogi z kapustą i grzybami 200 g/os.
- kompot z suszu 250 ml/os.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wsad do kotła

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III Przygotowanie i dostarczenie (usługa cateringowa) gorących posiłków dla klientów MOPS w Zgierzu.

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia gotowych posiłków dla około
od 6 do 15 klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej im. bł. o. Rafała Chylińskiego
w Zgierzu od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r., z zastrzeżeniem do zmiany miejsca dostawy posiłków (inna lokalizacja Zamawiającego w Zgierzu) w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności tj. klęska żywiołowa, zdarzenie losowe, które uniemożliwią dostawę do pierwotnie ustalonej lokalizacji.

1. Wykonawca dostarczy posiłki do Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego ul. Reymonta 14 w Zgierzu, od poniedziałku do piątku oraz w soboty i niedziele, a także w dni ustawowo wolne od pracy.
2. Częstotliwość dostaw: codziennie, o ustalonej godzinie w przedziale 12:00 – 13:00.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca dostawy posiłków w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności (zdarzenie losowe), które uniemożliwią dostawę
do pierwotnie ustalonej lokalizacji.
4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zmianie miejsca dostawy drogą telefoniczną
z zachowaniem odpowiedniego wyprzedzenia, na jeden dni przed wykonaniem usługi.
5. Nowe miejsce dostawy będzie zlokalizowane w jednej z jednostek organizacyjnych Zamawiającego, która mieści się na terenie miasta Zgierza.
6. Wykonawca dostarczy posiłki na własny koszt i własnym transportem do lokalizacji wyznaczonej przez Zamawiającego.
7. W skład zestawów obiadowych będzie wchodzić: zupa, inna na każdy dzień tygodnia, drugie danie, przy czym w tygodniowym jadłospisie winny być uwzględnione:
1) poniedziałek – piątek - trzy dni zawierające dania mięsne, jeden dzień zawierający danie
rybne i jeden dzień zawierający danie bezmięsne.
2) sobota – danie bezmięsne
3) niedziela – danie mięsne
8. Obiady będą dostarczane w formie ugotowanych, porcjowanych dań gotowych do podania w pojemnikach cateringowych do zgrzewu.
9. Zestaw obiadowy powinien zawierać:
1)zupa – 500ml/os.
2) ziemniaki/kasza/ryż/makaron – 300g/os.
3) porcja mięsna/ryby – 150g/os. lub porcja bezmięsna: naleśniki/pierogi – 300g/os.
4) surówka ze świeżych lub gotowanych warzyw – 150g/os.
10. W przypadku szczególnych okoliczności wynikających z przyczyny niezależnej
od Zamawiającego (zdarzenie losowe, klęska żywiołowa) będzie wydawany suchy prowiant odpowiadający wartości kalorycznej obiadu. Suchy prowiant będzie wydawany w godzinach
i dniach wyznaczonych przez Zamawiającego –w zależności od zaistniałej sytuacji.
11. Suchy prowiant, przez który Zamawiający rozumie: pieczywo (2 bułki lub 4 kromki chleba), konserwa mięsna o wadze 250g-300g, pasztet (min. 300g), 5dkg masła, 2,5 dkg. dżemu
lub produkty żywnościowe pakowane hermetycznie (wędlina, nabiał) 5 dkg. na osobę.
12. Wartość odżywcza i energetyczna musi być zgodna z określonymi normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia i uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych.
13. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia
25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z 2023 r., poz 1448 ze zm.)
oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
14. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
1) jadłospis musi być urozmaicony, nie dopuszcza się powtarzania rodzajowo tych samych potraw
w ciągu kolejnych 5 dni,
2) zupy powinny być przygotowane na wywarze warzywno-mięsnym
15. Nie dopuszcza się wydawania posiłków przygotowanych na bazie gotowego posiłku (ze słoika
lub puszki). Wyklucza się również posiłki sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie Fast Food lub mrożonych potraw.
16. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej
dla żywienia zbiorowego.
17. Wykonawca winien w cenie oferty ująć wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym także koszt opakowań jednorazowych na posiłek wraz z dołączonymi sztućcami jednorazowego użytku i pieczywo. Opakowania jednorazowe muszą posiadać atest PZH.
18. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania, wydawania i dostarczania posiłków zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz będzie ponosił odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
19. Z posiłków wymienionych w punkcie 1 będą korzystać osoby posiadające decyzję o przyznaniu pomocy w naturze w postaci gorącego posiłku wydanej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Zgierzu.
20. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany
na swój koszt, z innych źródeł – zapewnić posiłki o jakości odpowiadającej jakości określonej niniejszym opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wsad do kotła

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności:
a) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia;
c) osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie
z dnia 6 czerwca 1997r. - Kodeks karny wykonawczy, mających trudności w integracji
ze środowiskiem;
d) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego;
e)osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej;
f) osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą,
o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
g) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia;
h) osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji,
w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym.
u których:

minimalny wskaźnik zatrudnienia osób będących członkami jednej lub więcej grup społecznie marginalizowanych, o których mowa w punktach 1-8 wynosi
co najmniej 30%, weryfikacja do grupy społecznie marginalizowanych przynależności dokonana zostanie na etapie podpisywania umowy poprzez okazanie stosownych przez wykonawcę dokumentów.
2. Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
prowadząc działalność gospodarczą lub zawodową są wpisani do jednego
z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej wydane w drodze decyzji, przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
3). sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4). zdolności technicznej lub zawodowej:
1. odpowiednio dla części I oraz części II zamówienia spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące wiedzy i doświadczenia: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – 3 usługi
o wartości minimum 40.000,- zł każda odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone załączonymi dokumentami
(np. referencjami żywienia osób starszych), że te usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie.
2. dla części III zamówienia spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące wiedzy i doświadczenia: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – 3 usługi o wartości minimum 20.000,- zł każda odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone załączonymi dokumentami (referencje), że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1. ustawy Pzp Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych
na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy
z udziału w postępowaniu żąda następujących dokumentów:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; – załącznik nr 6
do SWZ.
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wskazanym w rozdziale VIII pkt 2.
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania
z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów [potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany i spełnienie warunku – odrębne przez każdy podmiot składowy)
4) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne
lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie
w sprawie spłat tych należności
(w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument składany i spełnienie warunku – odrębne przez każdy podmiot składowy).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy (zał. nr 4 do SWZ)
2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia do ofert należy dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu
i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego
w załączniku nr 5 do SWZ (oświadczenie art. 125 ust.1), stanowiące dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego przedmiotowe środki dowodowe. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców,
3. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca musi złożyć wraz z oświadczeniem wstępnym także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ust.5), potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
4. Zaakceptowane Projektowane postanowienia umowy (zał. nr 2 do SWZ),
5. Pełnomocnictwo,
6. Aktualny odpis z rejestru lub odpowiednio wyciąg z ewidencji lub inny dokument potwierdzający status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących, (odpis musi być zgodny z aktualnym stanem faktycznym i prawnym,
7. Jadłospis dekadowy na 10 dni roboczych ze wskazaniem gramatury poszczególnych pozycji zestawu (np. kasza, kotlet, surówka), jadłospis z diet wymagane dla części I i części III zamówienia oraz jadłospis dwutygodniowy dla części II.
8. Wykaz osób społecznie marginalizowanych (zał nr 7),
9. Referencje,
10. Zezwolenie na prowadzenie działalności,
11. Wykaz wykonanych usług (zał. nr 8).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Jadłospis dekadowy na 10 dni roboczych ze wskazaniem gramatury poszczególnych pozycji zestawu (np. kasza, kotlet, surówka), w tym jadłospis z diet dla części I i części III zamówienia oraz jadłospis dwutygodniowy dla części II.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w związku z tym zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.
2. Każdy z Wykonawców winien jest złożyć oświadczenie z art.125 ust.5 ustawy Pzp, które wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wraz z oferta należy złożyć:
1) Pełnomocnictwo lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo
do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno wskazywać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a także zawierać deklarację (podpisy) wszystkich mocodawców, co do ustanowienia pełnomocnika.
2) Oświadczenie z zakresu art. 117 ust. 4 Ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik do SWZ
3) Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 i z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego wspólnika – na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba
że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1232150

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami są: Katarzyna Siek, Małgorzata Zyga tel. 512-290-019

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.