Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00088654/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
- 2024/BZP 00540256/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00540266/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00540273/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa naczep niskopodwoziowych NS 600W (zamówienie z podziałem na 2 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-156-386
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/34wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa naczep niskopodwoziowych NS 600W (zamówienie z podziałem na 2 części).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ae387a2-a862-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088654
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/22/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy naczepy NS 600W:1) Część nr 1: NS 600W nr rej UJ 04197; VIN:SY9NS600WF1AH1153, rok prod. 2015 r.,
wraz z wykonaniem ustawienia zbieżności kół osi skrętnych oraz wykonaniem badań diagnostycznych.
2. Naczepy pozostają na terenie JW. 4719 Rzeszów (21 batalion logistyczny Rzeszów).
3. Usługa, o której mowa w ust. 1 powinna być wykonana w wyspecjalizowanym zakładzie naprawczym.
4. Transport naczepy do wyspecjalizowanego zakładu naprawczego, w którym realizowana będzie usługa naprawy oraz transport zwrotny, po wykonaniu usługi zabezpieczy JW. 4719 Rzeszów.
5. Wykonawca zobowiązuje się do użycia w trakcie realizacji usługi, części i materiałów nowych nieregenerowanych.
6. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określający zakres czynności naprawczych objętych zamówieniem został określony w załączniku nr 5.1 do SWZ.
7. Integralną częścią Opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4.1 do SWZ
8. Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w zakres usługi w zakresie:
1) Część nr 1:
a) naprawy układu zawieszenia;
b) naprawy układu jezdnego;
c) naprawy układu hamulcowego;
d) naprawy instalacji elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów
4.5.5.) Wartość części: 123192,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy dwóch naczep NS 600W:2) Część nr 2: NS 600W nr rej UJ 00687; VIN:SWANS600040000027, rok prod. 2004 r.,
wraz z wykonaniem ustawienia zbieżności kół osi skrętnych oraz wykonaniem badań diagnostycznych.
2. Naczepy pozostają na terenie JW. 4719 Rzeszów (21 batalion logistyczny Rzeszów).
3. Usługa, o której mowa w ust. 1 powinna być wykonana w wyspecjalizowanym zakładzie naprawczym.
4. Transport naczepy do wyspecjalizowanego zakładu naprawczego, w którym realizowana będzie usługa naprawy oraz transport zwrotny, po wykonaniu usługi zabezpieczy JW. 4719 Rzeszów.
5. Wykonawca zobowiązuje się do użycia w trakcie realizacji usługi, części i materiałów nowych nieregenerowanych.
6. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określający zakres czynności naprawczych objętych zamówieniem został określony załączniku nr 5.2 (dot. części nr 2).
7. Integralną częścią Opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4.2 do SWZ (dot. części nr 2).
8. Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w zakres usługi w zakresie:
1) Część nr 2:
a) naprawy układu zawieszenia;
b) naprawy układy jezdnego;
c) naprawy układu hamulcowego;
d) naprawy układu kierowniczego;
e) naprawy instalacji pneumatycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów
4.5.5.) Wartość części: 248152,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221397,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WARSZTAT SAMOCHODOWY ANDRZEJ KAPUŚNIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 918-179-23-10
7.3.4) Miejscowość: HEDWIŻYN
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424348,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WARSZTAT SAMOCHODOWY ANDRZEJ KAPUŚNIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 918-179-23-10
7.3.4) Miejscowość: HEDWIŻYN
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla Samorządu Studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dla dzieci przedszkolnych w Szkole Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej i innej dla zadania pn.: "Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami wraz z adaptacją poddasza w RDW Jasło".
- Usługa szkoleniowa pt. "Szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
- Sprzedaż i dostawa przenośnych próbników powietrza dla Wydziału Biologii i Biotechnologii
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem mebli na potrzeby Wydziału Humanistycznego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.