Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00176623/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piastowskiej 17 w Kędzierzynie-Koźlu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piastowskiej 17 w Kędzierzynie-Koźlu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91c66d7a-e6ca-45b1-b8c4-2d5825a3d171
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00240136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012295/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 PT i Montaż klimatyzacji w budynkach Urzędu Miasta przy ul. Piastowskiej 17
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176623
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.18.2025.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187878,54
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Celem przedmiotowej inwestycji jest realizacja zamówienia publicznego pod nazwą:
„Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piastowskiej 17” określonego w formularzu ofertowym Wykonawcy (stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy), na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez :. Marcin Łuczak Inżynieria Sanitarna ul. Świerklańska 12, 44-200 Rybnik i obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z instalowaniem wewnątrz i na zewnątrz użytkowanego budynku instalacji klimatyzacji. Roboty dotyczą pomieszczeń parteru budynku użytkowanych przez Urząd Miasta w Kędzierzynie-Koźlu zlokalizowanego przy ul. Piastowskiej 17 w Kędzierzynie-Koźlu na działce ewidencyjnej nr 1873/8 w jednostce ewidencyjnej 160301_1 - Kędzierzyn-Koźle, Obręb: 0014. Zamierzenie budowlane odnosi się do budynku mieszkalnego, w którym parter budynku pełni funkcję usługową na potrzeby siedziby Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle. Inwestycja zlokalizowana jest w całości w obrębie działek Inwestora.
B. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) instalację klimatyzacji prowadzoną na zewnątrz oraz wewnątrz użytkowanego budynku wraz jednostką zewnętrzną posadowioną na gruncie obok budynku oraz jednostkami wewnętrznymi zaprojektowanymi w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku;
2) roboty przygotowawcze,
3) roboty budowlane towarzyszące,
4) roboty montażowe instalacji klimatyzacji w tym:
a) montaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z założeniami,
b) montaż przewodów gazowych i cieczowych,
c) odprowadzenie skroplin do instalacji kanalizacyjnej,
d) wykonanie instalacji kontrolno pomiarowej i sterowania,
e) rozbudowa istniejącej tablicy rozdzielczej,
f) zasilanie instalacji klimatyzacji.
C. Wykonanie zamówienia obejmuje dodatkowo:
1)wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2)Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4kpl. (w tym 2kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych.
Zamawiający w dniu odbioru robót będzie wymagał od wykonawcy : dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapę opatrzoną, z uwzględnieniem art. 12c ust. 1, klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3g pkt 3, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, o których mowa w art. 12a ust. , w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji.
3)organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.
4)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.
5) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych.” Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu kartę przekazania odpadu na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru lub wyjaśnić ewentualną różnicę i nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych
6) próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika.
7) remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach.
8) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy.
9) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót w tym naprawa wszelkich powstałych uszkodzeń i przywrócenie stanu pierwotnego.
10) uporządkowanie terenu przylegającego do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót.
11) wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę.
12) na Wykonawcy będzie ciążył dodatkowy obowiązek zachowania zasad dotyczących pracy w obiekcie czynnym, który wymaga prowadzenia robót po uprzednim uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Użytkownika, który zaleca prowadzenie robót uciążliwych (t.j. powodujących hałas lub uniemożliwiające pracę urzędu i nie zaakceptowanych przez użytkownika) dla eksploatacji obiektu w godzinach poza jego funkcjonowaniem, t.j. od godz.15:00 do 22:00, jak również w soboty(od godz7:00 do 18:00)
Szczególnie należy zwrócić uwagę na sprzątanie po zakończeniu pracy, - miejsce pracy po zakończeniu robót musi zostać doprowadzone do czystości na koniec każdego dnia pracy.
D. Dodatkowe postanowienia związane z realizacją zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Suma gwarancyjna na wartość: 300.000,00 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia
E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności:
1) Projektowane postanowienia umowy,
2) Projekt budowlany, Projekt Techniczny Projekt Wykonawczy STWiOR sporządzone przez: Marcin Łuczak Inżynieria Sanitarna ul. Świerklańska 12, 44-200 Rybnik
3) opis przedmiotu zamówienia
zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.
Przedmiary robót należy traktować jako elementy wyłącznie pomocnicze.
F. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu przedmiotowych środków dowodowych: karty techniczne lub inne dokumenty urządzeń.
Karty techniczne lub inne dokumenty urządzeń powinny zawierać: wizualizację urządzenia, parametry istotne.
Parametry istotne nieujęte w kartach katalogowych Zamawiający zweryfikuje na podstawie parametrów istotnych podanych w tabeli porównawczej parametrów oferowanych urządzeń do istotnych parametrów urządzeń klimatyzacji (załącznik nr 1A).
G. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: roboty instalacyjne, budowlane i elektryczne.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
H. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
I. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE
1) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych względem opisanych w projekcie i tabeli porównawczej parametrów oferowanych urządzeń do istotnych parametrów klimatyzacji (załącznik nr 1A).
Podane w projekcie parametry należy, w takim przypadku, traktować jako minimalne.
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4) Ewentualne wskazane przez Zamawiającego w SWZ nazwy własne, znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący.
5) Wszystkie wskazane w dokumentacji nazwy należy rozumieć jako określenie minimalnych parametrów technicznych i standardów jakościowych, a zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie niższych niż podane w dokumentacji/tabeli równoważności.
6) Zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że „proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia” pod względem norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137315,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290526,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137315,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO COOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386091816
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137315,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) termin przekazania placu budowy - do 14 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy;
2) termin realizacji robót budowlanych i czynności stanowiących przedmiot zamówienia - 40 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania placu budowy;
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. Skarbowej 10A w Kędzierzynie-Koźlu
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025 - II POSTĘPOWANIE
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. 9 Maja 2 w Kędzierzynie-Koźlu
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32 w Kędzierzynie-Koźlu (etap III - parter)
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Publicznym Przedszkolu nr 10 w Kędzierzynie-Koźlu.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowej stacji transformatorowej oraz rozbiórka istniejącej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Strażackiej 3
- Odnowienie tynków i malatury oraz posadzek w budynku sali gimnastycznej.
- Modernizacja budynku na potrzeby Urban Lab przy ul. Paderewskiego 49/51 w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.